Aura - Curly maskara

17:07

Nedavno je kozmetika Aura na tržište izbacila par novih maskara, za različite tipove trepavica. Trenutna ponuda obuhvata maskaru za volumen, dužinu i uvijanje. Iznenadila me je činjenica da su za svaku maskaru napravili četkice koje su izložene, tako da ne morate da kupite ''na slepo'' već imate mogućnost da pronađete onu koja odgovara vašim potrebama. Maskara koju ću ja danas predstaviti je ona za uvijanje trepavica.


Upakovana je u kartonsku kutiju, koja je sa strane zalepljena, tako da možete biti sigurni da niko nije otvarao maskaru pre toga. Svaka od ovih maskara nosi poseban naziv, a ova moja je Look of desire. Što se samog pakovanja tiče, dolazi u klasičnoj plastičnoj ambalaži od 11 ml. Sve tri maskare su crne boje, a belim slovima je na njoj napisan naziv. Pakovanje je jako kvalitetno, pokušala sam da ogrebem slova, da vidim hoće li se skinuti, ali su ipak ostala netaknuta. Što se četkice tiče, ni na jednoj maskari nije gumena, već ona klasična, što me je u početku odbijalo od kupovine. Iz dosadašnjeg iskustva, takve četkice mi se nisu lepo pokazale. Međutim, sa ovom je drugačije. Daje vrlo lep volumen i stvarno uvije trepavice za nijansu. Ni posle dva sloja se ne stvaraju grudvice, što je dodatni plus. 


Jedina stvar koja mi se ne dopada ovde je to što se vrlo lako skine. Pošto je napolju hladnije, i često se desi da mi od vetra zasuze oči, maskara se uvek razlije nakon toga, tako da mi se više puta desilo da posle toga izgledam kao da nisam ni stavila maskaru. Ostale negativne stvari nisam primetila.

Prva slika u gornjem redu je bez maskare, druga sa jedim , a treća sa dva sloja.

Cena maskare je nešto manja od 400 dinara i smatram da je sasvim solidna maskara za tu cenu. Svakako ću je ponovo kupiti, mada planiram da isprobam i ostale koje su u ponudi.


Jeste li koristile neke od Aurinih maskara? Koja je vaša omiljena maskara?

You Might Also Like

10 коментара

  1. Nisam koristila nijednu njihovu maskaru, trenutno koristim plavu maskaru maybelline. Vidim napravila si lighbox svaka čast ja nikako da se nakanom da krenem a sve sam nabavila, baš sam lenja :/ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam, još samo da kupim one sijalice za to i imam sve. :)

      Delete
  2. Nisam nikada koristila Aurine maskare. Zelim da vidim recenzije pa tek onda. :D Po tvojoj vidim da nije losa za te novce. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sasvim solidna, mada cena varira od radnje do radnje, ali je razlika u nekih dvadesetak dinara.

      Delete
  3. I ja sam skoro videla njihove maskare. Privukla me je baš ambalaža, što su u kutijici poput HE brendova. Danas je kupovina maskare postala maćka u džaku (ako izuzmemo HE brendove), mene je skoro moja omiljena razočarala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam skoro kupila jednu, poprilično skupu, i naravno nisu mi dali da pogledam četkicu. Kad sam došla kući, shvatila sam da mi uopšte ne odgovara. Zato mi se ova i svidela od starta. :)

      Delete
  4. Slazem se sa tobom u potpunosti :) Za tu cenu je super, ali to oko razmazivanja i meni smeta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam da li se i druge dve tako brzo razmažu, ali kod ove mi je to baš veliki minus.

      Delete
  5. Lijep efekt pruža, imaš divne obrve ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, mada se s vremena na vreme prorede iz nekog razloga, pa ponovo izrastu, i tako u krug. :)

      Delete

Hvala što komentarišete :)