Eucerin - Krema i fluid sa zaštitnim faktorom

12:41

Leto nam zvanično dolazi uskoro, ali su temperature takve da su proizvodi sa zaštitnim faktorom neophodni već sada. Ja do sada nisam koristila ništa od tih preparata za sunčanje jer sam uvek smatrala da mi nisu potrebni. Ne gorim lako, pa što bih se mazala. Onda mi je par dermatologa reklo da bi trebalo da počnem sa korišćenjem, prvenstveno zbog hiperpigmentacije i posle mnogo pročitanih recenzija odlučih se za Eucerin.


Prvo sam kupila toniranu kremu, a nakon nje i običan fluid. Toniranu kremu sam kupila jer leti ne koristim puder. Nije da mislim da mi ne treba i da mi je lice super i bez njega, nego imam osećaj da mi se na ovim vrućinama sve topi. Zato sam se odlučila za nju, jer sam mislila da će mi dati blago pokrivanje uz maksimalnu zaštitu. Dobra stvar kod nje je zaštitni faktor 50. Loše stvari su sve ostale. :) 

Krenuću od toga da postoji samo jedna nijansa, pa obavezno zatražite tester pre kupovine. Meni nijansa sasvim odgovara sada, tako da sam imala sreće. Druga stvar koja mi se ne dopada i zbog koje je ne koristim je to kako se razmazuje. Očajno. Kada je stavim samo se razmrlja na licu i to je sve. Nije ujednačena i izgleda baš ružno. Negde je ima taman, a negde sklizne odmah pa je nema uopšte. Tako da ja ne mogu da kažem da ovu kremu preporučujem svima, ali ukusi su različiti, a u tester kesici ima dovoljno proizvoda da možete videti kako će biti na vašem licu.

Pošto mi prethodna nije odgovarala, odlučila sam se da probam klasičan matirajući fluid. Pakovanje je identično kao i kod prethodne i meni se baš dopada. Otvor gde proizvod izlazi je dobro napravljen, tako da mi se nije desilo da višak proizvoda iscuri.

 
Evo šta Eucerin kaže o njemu:
  • Za lice, vrat i dekolte.
  • Za osetljivu kožu.
  • Nemasne konzistencije.
  • Ten ne čini sjajnim već mat.
  • Pogodan nakon pilinga i laserskih tretmana.
  • Otporan na vodu.
  • Bez parfema.
  • Podnošljivost na koži je dokazana čak i kod pacijenata sa aknama.
Prvo, slažem se da je pogodna za lice, vrat i za dekolte, tu nema dileme. Za osetljivu kožu ne znam kakva je, jer moja nije osetljiva. Što se tiče ovog dela da je nemasna, slažem se donekle. Nije masna, ali nije baš ni vodenasta, tako da kožu ne čini potpuno mat. Meni je odlična za meštovitu kožu, ali ne znam kako bi se pokazala nekome sa masnom kožom. Kada je stavim koža mi nije skroz matirana, već ima prirodni sjaj koji se meni baš dopada. Pored toga, upije se za čas, što je još jedan plus, tako da ako se posle nje šminkate, nema potrebe da čekate dugo. Miris je klasičan za ovakvu vrstu proizvoda. Nema parfema, tako da miriše na svaku kremu za sunčanje.

Evo i sastava obe kreme (klik na sliku da biste je uvećali i lepo videli sve):

Na levoj slici je običan fluid, a na desnoj tonirana krema
U pakovanju se dobija 50 ml, što uz redovno korišćenje može da potraje mesec, dva. Potrebno je jako malo proizvoda, pa je dosta isplativ, ako se uzme u obzir da cene krema za lice zaštitnim faktorom nisu baš niske. Cena u Srbotrade apoteci je 1200, a uz njega kada su promocije dobijate još neki proizvod po vašem izboru. Što se promocija tiče, ovog meseca su bile svake subote u određeno vreme, tako da će možda tako biti i u julu.

Sve u svemu, Eucerin fluid preporučujem svima koji žele dobru zaštitu od sunca i polu mat finiš na licu. Toniranu kremu, nažalost, ne mogu da preporučim, jer meni nije odgovarala, ali opet kažem, potražite testere i vidite da li ćete vi imati više sreće.


Koristite li kreme sa zaštitnim faktorom? Koja je vaša omiljena?

You Might Also Like

16 коментара

  1. koristila sam prije Eucerin fluid i dobar mi je bio, no tonirana me nikad nije privlačila baš zbog loše nijanse (odnosno meni neodgovarajuće)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja je kupila na slepo što se tiče nijanse, tu je super, ali džabe kad mi je sve ostalo loše. :)

      Delete
  2. Imam fluid,koji si i videla,ali je moj 30 faktor,jer sa 50,ne bih mogla nikako da pocrnim,tesko crnim i sa 30!! :D Zadovoljna sam,i kod mene ima tog sjaja,ali mi ne smeta,cini mi se da mi se lice dosta manje znoji kada imam ovaj proizvod na licu!! :) za sada sam zadovoljna!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. i da pohvalim podlogu za sminkanje,bas u morskom(letnjem) fazonu!! :D <3

      Delete
    2. Moj problem je taj što ne volim vrućine, sunčanje i mirovanje na plaži da dobijem boju. Na sreću brzo crnim, pa boju dobijem dok šetam po gradu inače me sunce nikad ne bi videlo. :D I meni se čini da mi se lice manje znoji, ali sam mislila da tripujem, pa sam taj deo u postu izostavila. :)
      Hvala, hvala, malo su mi dosadile one bele fotografije, pa da promenim malo, u duhu leta. :)

      Delete
    3. Odlicno si se setila,samo tako nastavi,bela je klasicna,a ovako mi se zaista svidja!! :)

      Delete
  3. Trajace ti do sledece godine sigurno,ja sam kupila u aprilu prosle godine i jos uvek je imam.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično! Bočica deluje malo, ali proizvoda ima baš dosta. :)

      Delete
  4. Super post,merkala sam te fluide i jedan i drugi na promociji,al samo sam probala nisam kupila,al sad sam razuverena da bi mozda i probala.Dermatolozi su rekli da sve preko 30spf je kancerogeno,tako da mozda bi vise bila opredeljena za faktor 30 onda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuups, tu informaciju nisam znala do sada. :) Mada, išla sam kod par dermatologa i kožnog lekara, nisu mi pomenuli to. Tako da mi valjda od ove bočice neće biti ništa, ali već drugi put kupujem manji faktor. Mnogo bi bilo da kupim i treću sada, a ove dve otpišem. :)

      Delete
  5. Replies
    1. I ja ih volim, zato sam se najviše i odlučila za njihove kreme.

      Delete
  6. Prošle godine sam koristila fluid, ali ne matirajući i bio mi je odličan. Toniranu kremu sam dobila, ali je još nisam otvorila. Čula sam da je isuviše tamna i ako je zaista tako onda definitivno nije za mene:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa nijansa nije nešto. Meni nije tamna, ali ja nisam baš svetle puti. Mada i to što mi odgovara nijansa mi ništa ne znači, jer mi ovo ostalo ne odgovara. :)

      Delete
  7. Imala sam fluid i svidio mi se! ;)

    ReplyDelete

Hvala što komentarišete :)