Gold & Green

12:35

U poslednje vreme mi jako manjka inspiracije. Dosadilo mi je da pišem recenziju za recenzijom, posebno jer je uglavnom reč o proizvodima o kojima možete čitati na mnogo drugih blogova. Htela sam da uvedem neku novinu na blogu, a dok mi se sine neka adekvatna ideja, ostavljam vas sa današnjim tekstom.


Na jednom stranom blogu sam naletela na post gde je blogerka pokazala kako izneti mint boju, odnosno kako uklopiti tu nijansu stajlinga i šminke. Ovaj tekst neće biti takav, što se koncepta tiče, ali me je inspirisala odabirom jedne boje.

Pošto ja određene boje vezujem za godišnja doba, ovaj post će biti zlatnozelen. Dve nijanse koje kod mene ove jeseni dominiraju kada je reč o šminkanju i nakitu. Ne znam u koju grupu bih svrstala današnji post. Ne mogu nazvati ove proizvode favoritima, jer je dobar deo skoro kupljen, a ne mogu reći ni da su noviteti, jer neke koristim odavno. Recimo da vidim sebe kako ih stalno koristim u narednom periodu i da je ovo neka vrsta moje kratke preporuke za određene dekorativne proizvode.

Zlatna – boja koju volim da vidim na aksesoaru uvek. Ne volim je kada su odevne kombinacije u pitanju, jer je za moj ukus to previše, ali rado nosim zlatne narukvice, rado se opredelim za neki zlatni lak ili senku, kao što rado mažem losione za telo koji u sebi sadrže zlatne šljokice.


Moj izbor, iliti preporuka za naredni period su:

Yves Rocher losion od vanile. Miriše na vanilu, ali na burbon. Miris je malo razočarenje jer ja volim klasičnu vanilu (uglavnom da jedem). Nije neka nega, ali meni to ni ne treba, pa ako kao ja samo tražite blagi zlatan sjaj, ovde ćete ga dobiti.

Essence ajlajner. Bio je deo neke limitirane kolekcije, čini mi se. Dobar je, traje mi jako dugo i vrlo rado ga koristim u ovom periodu. Trenutno je u ponudi lajner iz Beach kolekcije koji je vrlo sličan ovome.

Catrice zlatna senke. Ne koristim ovakvu nijansu leti, ali tokom jeseni gotovo svakodnevno. Moj odabir ovog puta je Catrice senka koja ima jako dobru pigmentaciju i jako mekanu teksturu.

Golden Rose rumenilo. Rumenila retko koristim, ali kada na sebi imam samo senku i zlatni laner, ono je obavezno. Znam da ću ovo koristiti u narednom periodu mnogo, pa se zato našlo u postu. Reč je o Golden Rose Terracotta 05.

Deborah lak za nokte. Još jedna nezaobilazna stavka. Moj trenutni favorit je Deborin lak, ali to je samo zato što ga do sada nisam koristila. Vrlo brzo će ga zameniti neka nova nijansa zlatne.

Što se ogrlice tiče, to ne nosim. Pre par meseci sam samoinicijativno kupila ovu, jer mi se dopala, ali je nisam stavila nijednom. Sada sam rešila da ću je nositi što češće jer se uklapa uz gotovo svaki stajling, a i vreme je da se na njih priviknem.

Zelena – do skoro je nisam ni volela. Tek od nedavno sam krenula da je na očima kombinujem sa zlatnom i to mi se svidelo. Od tada je redovno nosim, što na očima, što na noktima, što u vidu nakita.


Moj izbor zelenih stvari za naredni period se svodi na sledeće:

Versace Versence parfem. Volim ga jako i sigurno ću samo njega koristiti dok ne dođe zima. Zimu vezujem za Black XS i tada samo njega koristim.

Bourjois Java puder. Od kad ga imam nijedno jedino šminkanje mi nije prošlo bez njega. Definitivno nije must have proizvod, ali ako poželite da sebi kupite nešto, a ne znate šta bi to moglo da bude, onda vam predlažem njega.

Zelena senka u prahu. Stara koliko i ja. Ovo je zapravo neki pigment, koji nema rok trajanja, a donet je iz Alžira. Uzela sam ga od mame davnih dana, a sada planiram da ga češće koristim.

Colorama olovka za oči. Jako lepa zelena nijansa. Ima samo jednu manu, a to je da se vrlo lako skine, dovoljno je da sličajno pipnete oko rukom i nje više nema.

Narukvica je, kao i ogrlica, kupljena u Accessorize, samo što nju ne skidam. Nosim je i kada se slaže i kada se ne slaže i definitivno mi je omiljena stvar koju sam u poslenje vreme kupila.


To je ono što ja imam da kažem za ovaj post. Nekako se odužilo, nije mi bio prvobitni plan da post izleda ovako, ali eto.

Imate li neku preporuku za naredne postove? O čemu biste želeli da čitate? Neka recenzija, post o šminkanju, o nekim knjigama koje volim i preporučujem ili nešto skroz četvrto?

You Might Also Like

14 коментара

  1. Versace Versence parfem divan parfem, imam ga i ja još malčice! :)
    A ideja je super, i ja sam to videla kod jedne Bosanske blogerke, kao i na mnogim stranim blogovima..nešto u tom fazonu sa postovima u boji, i mislim da je to vrlo zanimljivo čitati. :) Valjda će se raširiti među blogosferom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam videla nekad kod ove jedne, uopšte ne znam kako sam do nje došla, niti ko je ona, ali dopalo mi se kako je to uradila. :)

      Delete
  2. Jako zanimljiv post :). Divna ogrlica :).

    ReplyDelete
  3. Trenutno umirem od žeđi, pa mi ovaj Versace parfem u boji margarite deluje veoma primaljivo. Kakav mu je miris, je li jak? Ja volim one slabijeg i srednjeg intenziteta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije jak uopšte, ali se mnogo dugo zadržava. Dešavalo mi se da izvučem nešto iz ormana i da miriše na njega. Balg, nežan miris koji ne davi uopšte.

      Delete
  4. Interesantan post! I slike su ti odlične :)
    Ja bih volela da čitam nešto četvrto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. E za tebe će i da bude nešto četvrto, ima da ga nazovem Šmizletina. :D

      Delete

Hvala što komentarišete :)