Sleek: Highlighting Palette

14:14

Tokom decembra sam zajedno sa Lidijom i Tanjom sa Sleek sajta poručila dve stvari. Čekale smo, čekale i nakon nekih mesec dana konačno dočekale. Iskreno, nisam ni znala za ovu paletu hajlajtera dok nisam pogledala na njihovom sajtu šta bih mogla da naručim, pa tako nisam ni znala šta da očekujem od nje.


Paleta se nalazi u kartonskoj kutiji na kojoj su ispisane instrukcije kako je koristiti. Za prvu nijansu kažu da se koristi ispod obrve, druga je predviđena za nos, treća za usne, dok je četvrta namenjena obrazima. 


Tri nijanse su kremaste, a jedna je u kamenu i ukupno imaju 9 grama. Naziv palete je Precious Metals i pored nje trenutno ne postoji nijedna druga paleta hajlajtera na njihovom sajtu.

Pakovanje me je iznenadilo, malo je drugačije u odnosu na ostale Sleek proizvode, napravljeno je od čvrste plastike ali nije ni crno ni mat kao što sam očekivala. Unutra se nalazi i četkica, koja je meni potpuno beskorisna, jer je nekvalitetna.


Postoji velika mogućnost da vas proizvod u startu razočara, kao što je mene. Na sreću mišljenje mi se promenilo već nakon prvog korišćenja. Kada sam prvi put otvorila paletu, reakcija je bila: ''Kako je leeepa, žao mi je da je koristim'', a onda sam na prstu probala svaku nijansu i malo se razočarala. Bila sam sigurna da će se u roku od sat vremena sve skinuti, jer su tri kremaste nijanse izgledale previše masno. Nakon toga sam ih koristila dosta puta i shvatila da sam pogrešila i da nijenda od ovih nijansi ne mrda sve dok ja sama ne skinem šminku.


Kada otvorite paletu nijanse izgledaju dosta pigmentovano, ali kada se stave na lice postaju potpuno nežne i skoro neprimetne. Ovo je još jedan plus od mene, jer mogu da se koriste samostalno, bez pudera, ako želite samo mali sjaj na licu, a takođe se mogu dodavati ako želite da to bude upadljivije. Na donjoj slici svaka od nijansi stavljena je u jednom sloju.


Ja nisam koristila onako kao što su oni napisali da bi trebalo, ali mogu da kažem da je nijansa Platinum odlična za unutrašnji ugao oka, jer ga lepo otvori i ne skida se ukoliko vam od vetra krenu suze. Ostale nijanse uglavnom koristim iznad bronzera i biram ih u zavisnosti od raspoloženja.

Što se cene tiče, za paletu je potrebno da izdvojite 15 dolara, što je pomeni odlična cena jer dobijate 4 vrlo kvalitetne nijanse hajlajtera.

Jeste li probale ovu paletu? Koje hajlajtere mi vi preporučujete?

You Might Also Like

12 коментара

  1. Replies
    1. Ne žali, naručićemo nešto opet, nije problem. :)

      Delete
  2. Imam momente kada volim blaže hajlajtere te s obzirom da je pakovanje ovog prelepo, stavljam ga u listu želja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakovanjem su odradili pola posla, oduševila sam se kada sam videla. :)

      Delete
  3. Koji hajlajter ti preporučujemo? Da li zaista misliš da ti pored ova 4 hajlajtera plus onog iz TF palete treba još neki? Mislim, nije da brojim, ali...
    Sad ozbiljno, preporučila bih ti Too Faced Candlelight glow ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kad već brojiš ubaci tu i Aura, Catrice, Alverde, Essence... A uskoro i Too Faced. Ipak je on drugačiji od svih. :))

      Delete
  4. Divna paleta, divna! Nego, gde je slika da je vidimo na licu? :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo ti odgovora zašto nema slike na licu: https://www.youtube.com/watch?v=wymsJWxzGgg :D

      Delete
  5. Joj mnogo je lepa. Merkam je od kad se pojavila ali nekako sam odolela do sad. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dosta si odolevala, vreme je da ti upotpuni neseser. :)

      Delete
  6. Jako lepo izgleda paleta. Antique bronze nijansa mi se bas dopada.
    Moj omiljeni hajlajter je savrseni the Balm Marry Lou-Manizer i svima bih ga preporucila. Ogroman je i veoma pigmentovan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. The Balm mi je želja odavno, ali nikako da se nađem negde gde njega ima. Zbog njega planiram turu do Temišvara, videh da se u jednoj parfimeriji može naći. :)

      Delete

Hvala što komentarišete :)