Nega kose uz Lovea proizvode

13:08

Dosta vremena je prošlo od kako nisam pisala o proizvodima za negu kose. Volim da probam svaki koji mi se učini zanimljivo, pa ih iz tog razloga vrlo često menjam i ne stignem da steknem kompletan utisak. Ove godine, na odmor sam ponela dva Lovea proizvoda, koja sam koristila svakodnevno, bez rotiranja sa nekim drugim šamponima i maskama.


Za Lovea šampon sam se odlučila jer je pogodan za svakodnevno pranje i u tom momentu je to bila presudna stavka za kupovinu. Još su doprinele činjenice da je Monoi miris i da se može koristiti kao kupka, što je uštetelo prostor u koferu. Miris je blag i već nakon ispiranja šampona prestaje da se oseća na kosi. Peni malo manje u odnosu na ostale šampone koje sam koristila i čak ni nakon deset dana svakodnevne upotrebe nije mi dodatno isušio kosu. Dosta je tečan, pa se polako i troši. Prethodnih deset dana sam ga svakodnevno koristila za kosu i telo i još uvek nisam uspela da ga potrošim. Ono što je jako bitno jeste to da mi nije izazvao nikakve iritacije na temenu, ali moram da dodam da ja i nemam osetljivo teme, pa samim tim nikada nemam takav problem sa šamponima. Preporučila bih ga svima koji su u potrazi za blagim šamponom, koji neće isušiti kosu. Ali ukoliko imate kosu kao moju (talasastu) trebalo bi da znate da će vam biti potrebna maska ili balzam nakon njega, kako biste je raščešljali.


Sastav: Aqua (water), Sodium Laureth Sulfate, Cicanude Dea, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Peg-7, Glyceryl Cocoate, Parfum, Cocos Nucifera (Coconut oil), Gardenia Tahitensis (Tiare Flower), Laureth-2, Laureth-10, Coceth-7, Peg-15 Cocopolyamine, PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycol Distearate, Cocamide Mea, Acrylates Copolymer, Imidazolidinyl Urea, Benzonic Acid, Citric Acid.

Maska za kosu mi je za ovih desetak dana postala jedna od omiljenih. Dosta je ređa od ostalih koje sam koristila, pa se i ona sporo troši. Ja sam neko ko ne štedi na maskama za kosu, stavljam ih u mnogo većim količinama nego što je potrebno, a ovu nisam uspela da potrošim ni do pola. Miris je predivan, pravi Monoi, mnogo jači nego kod šampona, pa će se i nakon ispiranja malo zadržati u kosi. Odlično hidrira kosu, nakon korišćenja je primetno mekša na dodir. Na prvi pogled mi je delovala previše tečna, pa sam pomislila da neće biti dovoljno hidratantna, ali pokazala se odlično. Nisam sigurna da bi bila dobra za one koji imaju oštećenu kosu, ali za osobe sa normalnom ili suvom kosom je idealna. Obično je ostavim oko 10 minuta, a nakon toga isperem. Kada sam ponela samo ta dva proizvoda na more, bila sam sumnjičava, jer inače pored maske uvek koristim i balzam. Pokazalo se da mi on nije potreban i da su ova dva proizvoda sasvim dovoljna za negu moje kose.


Sastav: Aqua (water),Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Cetrimonium Chloride, Pantenol, Parfum, Ceteareth-20 Bht, Benzophenone-4, Magnesium Nitrate, Pantolactone, CI 19140, CI 15985, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Linalool.


Jeste li probali neke Lovea proizvode? Koje mi preporučujete?

You Might Also Like

6 коментара

  1. Steta sto maska ima pantenol u sastavu,meni on ukriti kosu i kao da je sasusi,tako da odustajem od kupovine.Steta,a bas mi se cinila super po opisu i efektu kako si opisala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šteta što pantenol tako deluje na tvoju kosu, jer je maska stvarno odlična. Efekat je super, ali mojoj kosi pantenol uvek prija, tako da smo tu baš različite.

      Delete
  2. Nisam probala ali mogla bih! Deluje mi odlicno! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sada imaš i malo pakovanje, dobili su, tako da je još bolja prilika da isprobaš. :)

      Delete
  3. Replies
    1. Ne, mogu se naći samo na Alexandar Cosmetics sajtu, kao i u njihovim radnjama po Srbiji.

      Delete

Hvala što komentarišete :)