featured

Crazy Color polutrajna farba: Održavanje i ispiranje

15:15

Jedan od najčitanijih postova u poslenje vreme na ovom blogu jeste onaj gde sam vam pisala o svom iskustvu sa Crazy Color farbama. Dobila sam dosta poruka nakon toga, što u inbox, što na blogu, sa pitanjima vezanim za ispiranje i održavanje boje. Iz tog razloga, rešila sam da u jednom postu obuhvatim odgovore na sva ta pitanja, kao i da vam pokažem kako je boja izgledala nakon dosta pranja.


Postojanost i ispiranje

Pre svega, čitala sam dosta komentara gde devojke kažu da se boja ispere odmah nakon jednog pranja, da je laž da traje i do deset. Naravno da se ispere, ali tek toliko da izgubi na intenzitetu. Pošto je ovo polutrajna farba, nakon svakog pranja sledi iznenađenje u boji kose, jer nikada ne znate koju nijansu dobijate kada osušite kosu. :)

Kada sam se ofarbala, boja mi se baš dopala, ali ta intenzivno ljubičasto-crvena trajala je tih pet dana, dok nisam oprala kosu. Onda je ljubičasti podton izbledeo i kosa mi je postala crvenija nego nakon farbanja. Nakon toga, oprala sam je još par puta, bila je i dalje tako bakarno crvena i izgledala je ovako:


Onda sam poželela da se ofarbam trajnom bojom, pa da bih što pre isprala boju, šamponirala sam kosu okruglo sedam puta, a nakon toga stavila mnooogo maske i ostavila da stoji. Kad sam sve to isprala, kosa mi je i dalje bila crvenkasta. Par dana nakon tog silnog šamponiranja, otišla sam kod frizera i dok mi je on prao kosu boja se više nije ispirala i nije ostala na peškiru nakon brisanja, ali je kosa i dalje imala crveni odsjaj. Nije to bila klasična crvena boja, već moja prirodna sa crvenim sjajem. Tako da ako imate svetlu ili blajhanu kosu, moj savet je da pripazite ako želite samo privremenu boju. Ako se nije u potpunosti isprala sa moje, teško da će sa svetlije.

Ovako je to izgledalo nakon toliko pranja šamponom i pranja kod frizera. Kosa je zapravo braon, ali kao što vidite u zavisnosti od osvetljenja i dalje ima crveni sjaj (Slikano je u isto vreme, pod različitim svetlom).


Ja sam se nakon toga ofarbala KYO farbama (o njima će biti reči u nekom narednom postu) i bez obzira što se Crazy Color nije u potpunosti isprala, boja mi nije ispala šarena već se ujednačeno primila.

Održavanje boje

Prvo, par uopštenih saveta kada se farbate. Ne koristite peškire koje koristite inače, jer ćete samo moći da ih bacite nakon toga. Ili uzmite neki stari ili, jedan za koji vam neće biti žao da se izmaže. Ne spavajte na jastučnici, već preko nje stavite neku pamučnu crnu majicu. Posle svakog pranja može se desiti da vam boja ostane na jastučnici, ili ako se u toku noći oznojite. Kada ispirate boju, a posebno prvi put, ne ulazite celi u kadu, jer će se sve slivati po vama, a nije baš lako isprati to. Još jedan savet za to, ne ispirajte direktno u kadu, jer ćete se namučiti da isperete ovakvu boju, posebno ako je kada bela. Ja sam stavila lavor u boji, pa ispirala u njega. I još jedna jako bitna stvar, obzirom da je vreme takvo da ne znate kada će kiša, obavezno nosite kišobran za svaki slučaj, da vam majica ne dobije šare u boji kose. :)

Sada krećem od pretpostavke da vam se boja svidela i da želite da traje što duže. U tom slučaju potrebno je da koristite jako blag šampon (recimo Baby Love), a nikako one protiv peruti ili neke slične. I ako je moguće što manje šampona. Kosu ispirajte hladnijom vodom, što toplija to se boja više ispira. Bilo bi dobro da koristite i neki šampon za suvo pranje, ako imate naviku da kosu perete svakodnevno. Pošto ja koristim šampon/balzam/masku prilikom svakog pranja, izbacila sam balzam, jer se posle svakog prozvoda boja ispira.

Ako vam se boja nije svidela, možete da uradite isto što i ja, a to je da šamponirate do besvesti. Ali nakon toga obavezno stavite što bolju masku, koju ćete na kosi ostaviti što duže i to je to.

Za kraj, farba mi ni na koji način nije oštetila kosu. Nije je dodatno isušila, niti je zbog nje bila teža za oblikovanje. Ostala je kao i kada je prirodna boja.

Obzirom da sam se sada ofarbala trajnom bojom, planiram da s vremena na vreme kupujem Crazy Color, kako bih osvežila boju do sledećeg farbanja. I preporučujem je svima, jer ne šteti kosi, ali vodite računa o tome da postoji mogućnost da vam se ne ispere u potpunosti.


Jeste li probali ove farbe do sada? Kako vam se čine?

You Might Also Like

2 коментара

  1. odusevljena sam ovim itekako detaljnim izvestajem! :) ja sam vec porucila farbe, ali posto mi je kosa svetlija, ubacila sam tamniju crvenu u kombinaciju. jedva cekam da je probam...nisam se jako dugo farbala i bas bih da promenim nesto....pa kako bude...kad sam mogla 3 godine da zivim sa crnim izrastkom (toliko mi je trebalo da mi izadje moja boja posle kane, uz ne tako cesto shishanje :) ) sta je malo crvenkastog odsjaja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javi kako je ispalo, nadam se da ćeš biti zadovoljna kao što sam i ja bila. :) I ja sam živela sa plavim izrastkom, odnosno ''ombre'' kosom, tako da mi ovaj crveni sjaj nije zasmetao ni malo. :)

      Delete

Hvala što komentarišete :)