Empties #2

14:49

Pre nekih dva meseca sam objavila prvi empties post. Tada sam rešila da redovno počnem da trošim proizvode i da manje kupujem. Ovo prvo mi je koliko-toliko uspelo, ovo drugo nije nikako. Nisam baš puno toga potrošila za ova dva meseca, ali skupilo nekoliko bočica, pa je vreme za post.


Mislim da bi naziv mogao i da bude ''Šamponi koje sam potrošila'', jer je njih najviše. Nisam luda, ne perem kosu dva puta dnevno, pa da potrošim sve to, samo sam imala previše nagomilanih šampona koji su bili potrošeni do pola, neki i manje, pa sam rešila da nove ne kupujem, dok ne potrošim ove. To je jedina ne kupovina u kojoj sam istrajala, tako da sam znatno smanjila gomilu sa police. Evo šta sam to sve potrošila:


Garnier Goodbye damageRecenzija.

Avon linija sa arganovim uljem – s obzirom da sam platila po sto dinara šampon i balzam, nisu bili loši. Šampon je klasičan, kao i svaki drugi, balzam je dobar, ali neću ih ponovo kupovati, osim ako opet ne budu na nekoj takvoj akciji, za više mi ni ne vrede.

Velnea hidratantni šampon i balzam – Cena im je malo više od sto dinara (ja sam platila 99 kada je bila neka akcija). Nisu me nikad privlačili na policama iako sam čitala dosta dobrih recenzija, uvek su mi izgledali jadno. Ne znam ni što sam ih kupila, ali mogu da kažem da su jedni od najboljih šampona koje sam koristila. Kosa posle balzama bude jako mekana i lepa na dodir. Sigurno ću ih kupiti opet kad potrošim još nagomilanih šampona. Imaju sve moje preporuke.


Top Balzam – Pre nekoliko godina sam ga koristila i bio mi je super, zato sam ga kupila i sada, ali izgleda da su ga promenili i sada mi je baš loš. Isuši mi kosu tako da ga sigurno neću ponovo kupiti.

Garnier balzam sa avokadom – Najbolji balzam iz drogerija, po meni. Jedina mana je što se brzo troši, ali kosa je toliko lepa posle njega, da mu ne zameram to.

Syoss Glossing – Šampon kao šampon, ništa posebno. Kupujem stalno Syoss šampone, ali ne zato što su mi odlični, već zbog mililitraže. Dobro očisti kosu, ne stvara perut i ne iritira kožu glave.


Desodorantsi u stiku su jedina stvar koju redovno trošim i retko gomilam. Uglavnom mi traju po nekih mesec dana, tako da stalno isprobavam neke nove.

Dove stick – jedan od mojih omiljenih. Lepo miriše, dobro neguje i često je na akciji pa se može naći vrlo povoljno.

Garnier – Iz nekog razloga skoro uvek se odlučim za Garnier desodoranse. Dobro štite, ali je jedina mana ta što često umeju da mi iziritiraju kožu, tako da jako peče kada stavim.


BomaskaRecenzija

Dr HauschkaRecenzija


Balea mleko za telo pod tušem – kao mleko za telo mi se ne dopada, ali umesto pene za brijanje mi je odlično, tako da planiram da nastavim da kupujem u te svrhe.


Impala korektoriRecenzija

Labello - Zapravo nisam potrošila, nego sam ga istopila i stavila u drugu ambalažu. Ali pošto nikad u životu nisam potrošila labelo, lepo je videti praznu bočicu, zato je on tu. :)

Essence mat lak – Ovo malo što je ostalo se skroz steglo, Bio je dobar, potrošila sam ga za čas, pošto sam tada bila u fazi mat lakova i koristila sam ga stalno.

Gliss hair repair – Ovo mi je trenutno najbolji tretman za kosu. Posle njega bude mekana i sjajna, lako se raščešljava i stvarno vredi svaki dinar.

To bi bilo to što se tiče ovog emties posta. Jeste li koristile neke od ovih proizvoda?


You Might Also Like

8 коментара

  1. Potpuno se slazem da je syoss dobar sampon .Trenutno ga ja koristim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svi pričaju da uopšte nije dobro koristiti ga, ali meni nikad nije izazvao iritacije ili bilo šta slično.

      Delete
  2. Šampon Velnea MM mi je pravio narandžasto-braon pramenove i nije mi nikako legao za teme, a balzam Velnea MM mi je bio dobar, ali nije to to, a miris ove kolekcije mi baš, baš smeta, pa sam se zato zadržala na šamponu i balzamu makadamije koji su mi savršenstvo!
    Garnier balzam, pa nije loš, ali mi nešto fali kod njega, ali da "nahrani" kosu, nahrani je, možda nešto više od pakovanja iz iste kolekcije. Šampon iz te kolekcije dok mi je kosa bila suva kao barut, ali bukvalno, kao i samo teme, mi je bio savršen, kasnije nakon oporavka bio je pretežak.
    Syoss šamponi su za moje teme malo agresivni, kao i litarski šamponi, ali su isto tako kao i litarski šamponi su mi savršeni za dubinsko pranje, čišćenje kose i kože glave jednom ili dva put u mesec dana. Savršeni i daju divan sjaj i nakon njih mora, ali mora dobro, kvalitetno pakovanje koje će "nahraniti" vlas.
    Dove dezodoransi u spreju i stiku su mi neprevaziđeni!
    Šteta za Top balzam. Promenili su mu sastav, sada nema više svinjsku mast, a mene stvarno i mrzi i ne znam kako da vrtim tu mast u vodu kako bih dobila prečišćenu mast koja je savršena za sve i više puta mi je spasavala i kožu i zdravlje, uvek smo je imali u kući, u ogromnoj kutijici. Savršena i za kosu. I to je čini mi se bio ključan sastojak za ovaj balzam. Sad je dejstvo isto kao i kod tebe i razočarah se i više ga ne kupujem.
    I moram probati ovaj Gliss therapy :D Te male stvarčice su mi se pokazale kao fenomenalne, samo što su skupe za mene kad se podvuče crta, podugačka mi je kosa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makadamija mi je sledeća na spisku, čim potrošim neke koje imam.
      Garnier balzam uglavnom koristim za dubinsku hidrataciju i za to mi nema boljeg. N
      e znam što su menjali sastav, Top balzam je bio baš dobar, sad mi je užas.
      Jesu skupe, ali s vremena na vreme vredi ih kupiti. :)

      Delete
  3. Plavi Dove stik sam baš dugo koristila a sad sam prešla na Garnier neo i baš mi se dopada. Znam da ćeš probati neki :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam Neo još od kad se pojavio i nikako da ga potrošim, meni se ne dopada nešto. Kad ga stavim mnogo peče.

      Delete
  4. E ovako:Avon sampon sa arganom nije bio los ali su me oci uzasno pekle od njega,Velnea balzam imam(zeleni)i prvo mi je kosa bila krta od njega ali posle je bio ok,Syoss roze sampon sam imala i bio mi je bas dobar,UDoux balzami su odlicni,a Dove stikovi(probala sam sve)su najbolji,apsolutno bez premca<3,dok su mi Garnierovi bili jezivo suvi i jednostavno losi. Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Primetila sam da Garnier ili ne odgovaraju uopšte ili su super, meni su od njihove Doux linije svi balzami fantastični.

      Delete

Hvala što komentarišete :)