Maska od gline

14:13

U prošlom postu sam pisala o maski za lice, tako da će i ovaj post biti na tu temu. Prošlog puta je tema posta bila Afrodita hidratantna maska, a ovaj put je to maska od gline. Jedna namenjena hidrataciji, a druga čišćenju kože.


Glina je poznata po svojim delotvornim dejstvima na kožu tako da nije ni čudo što je popularna u kozmetici. Jedan od najpoznatijih načina primene je kao maska za lice. Možete kupiti glinu u prahu i sami napraviti masku, a možete kupiti i gotovu masku na bazi gline. Ona koju ja imam proizvodi Shenemil iz Niša. Maska je namenjena svim tipovima kože i obogaćena je eteričnim uljima, kao i vitaminima E, PP i C. Ukoliko se odlučite za ovu u pakovanju dobijate i papir na kome su ispisani mogući načini korišćenja sa uputstvima. Dakle, možete je koristiti kao masku za lice protiv akni ili bora, za zaštitu kože lica prilikom farbanja kose, protiv migrene, kod izraženh i oteklih podočnjaka, ispucalih i hrapavih laktova, kolena i peta, kao i za još mnogo stvari koje su navedene. Sve je to ispisano na nihovom sajtu, tako da ako nekoga interesuje detaljno, može da pogleda ovde.


Ja sam je koristila kao masku za lice i protiv podočnjaka. Kada sam je kupila stavila sam je na predeo oko očiju i držala koliko je predviđeno. Nakon ispiranja koža mi je bila jako mekana na dodir, mnogo bolje nego kada stavim kremu. Kesice koje sam imala nakon buđenja su splasnule, ali ne mogu da kažem da su i podočnjaci nestali skroz. Meni to nije bitno u principu, važnije mi je da mi je taj predeo hidriran, ali za one koji baš žele da se reše podočnjaka ovo nije idealno rešenje.

Drugi način koji sam isprobala je maska za lice. Koristi se kao i svaka maska koja se ispira. Nakon nje koža je mekana na dodir, a redovnom upotrebom može da smanji pojavu mitisera. Jedina negativna stvar, bar u mom slučaju, je ta što posle nekog vremena lice počne da peče. Naravno, kada isperete glinu to prestane, i nema nikakvih crvenila niti bilo čega. I još jedna negativna stvar, sa ovom maskom nema priče narednih pola sata. :) Kada je stavite stegne se toliko da je nemoguće pričati, inače će krenuti da se kruni sa lica.


Što se sastava tiče, vrlo je prost: Glina, ekstrakti biljaka, voda, vitamin E i C. Ništa što može da naškodi.

Iako se čini agresivnom i nepogodnom za suvu kožu, to definitivno nije. Moji obrazi su dehidrirani i nakon ove maske se ne perutaju i nema iritacija. Možda baš nije najidealnije rešenje za hidrataciju, ali je odlična ukoliko želite da vam koža bude mekana na dodir.

Masku možete kupiti u prodavnicama zdrave hrane, ja sam svoju platila 325 dinara.

Jeste li probali da koristite glinu u kozmetičke svrhe? Ako znate još neki delotvoran način korišćenja, bila bih vam zahvalna da to podelite u komentaru. :)

*Ako želite da budete u toku sa postovima koje objavljujem, zapratite moj blog na fejsu.

You Might Also Like

7 коментара

  1. Koristim godinama.Odlicna.
    Mozda jedino ljduima sa suvom kozom ne bi odgovarala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa mislim da mogu i ljudi sa suvom kožom da koriste, ali povremeno, nikako često kao što je koriste oni koji imaju drugi tip.

      Delete
  2. Ovo cu morati da pronadjem, dopada mi se kako je zapakovana :)) Sastav je prirodan dopada mi se posebno prisustvo vitamina E :) jer on regenerise kozu a to mi bas treba nesto mi je lice podivljalo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj obavezno, ovaj sastav nikako ne može da naškodi. :)

      Delete
  3. Glina je toliko dobra za kozu, da je to neverovatno. Ni jedna maska mi nije dovoljno dobra nakon sto sam isprobala masku na bazi gline.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlična je, ja volim glinu i za kožu i za kosu.

      Delete
  4. Koristim i ovu i onu u prahu od svih proizvođača i zelenu i belu i miksujem ih i dodajem ulje čajnog drveta ponekada ili limunov sok i to mi je najgenijalniji proizvod uz još par nekih.

    ReplyDelete

Hvala što komentarišete :)