Balea: Vanila i bademovo ulje

16:00

Pre izvesnog vremena napisala sam tekst o jednom ulju koje intenzivno koristim već dva meseca, a danas je na red došao post o triju koji me je osvojio za vrlo kratko vreme. Tokom posete Dm prodavnici primetila sam da je na police stigla ova linija od vanile i bademovog ulja. Dopao mi se miris, koji me podseća na voljeni puding od vanile, pa su se zato sva tri proizvoda odmah našla u korpi. Iskreno govoreći, nisam očekivala neki poseban efekat, a još manje to da ću mesec dana kasnije sa oduševljenjem o celoj liniji pisati na blogu.


Prvi u nizu je šampon. Jednom sam se opekla, kupila šampon iz skuplje kategorije i shvatila da nije imao drugačiji efekat od onih koje dobijem jeftinijim šamponima. Iz tog razloga sada kupujem samo one jeftinije, a Balea upravo tu spada. Ovo je šampon za oštećenu kosu, obogaćen vanilom i uljem badema, a bez silikona. Kosu opere lepo, nije agresivan i ne izaziva iritacije (meni, koja nemam osetljivo teme). Kao i kod 90% drugih šampona, ni nakon njega ne mogu da prođem prstima kroz kosu, već mi je balzam neophodan. Kako nemam oštećenu kosu, mogu da kažem da ga slobodno mogu koristiti i oni sa normalnom. Ne masti i ne otežava dodatno.

Sastav: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl betaine, Sodium Chloride, Citric acid, Panthenol, Niacinamide, Alcohol, Sodium acetate, Isopropyl alcohol, Vanilla planifolia fruit extract, Prunus Amygdalus dulcis oil, Parfum, Peg 40 hydrogenated castor oil, Glycol distearate, Glycerin, Polyquaternium – 10, Hydroxypropyl guar hydroxypropyltrimonium chloride, Laureth – 4, Sodium benzoate, Potassium sorbate.


Nakon njega, obavezno je korišćenje balzama. Uvek koristim neki između šampona i maske, bez obzira što mi možda i nije neophodan. Moji kriterijumi za dobar bazlam su da mi malo omekša kosu, kao i da nakog njega mogu prstima da prođem kroz nju, a da isti ne ostanu zapetljani. Upravo to sam i dobila od ovog Balea balzama, a kao dodatak i divan miris koji se neko vreme zadržava u kosi. Iako piše da je namenjen oštećenoj kosi, nisam sigurna da bi imao puno efekta na njoj. Možda u kombinaciji sa proteinskom maskom, ali bez nje teško.

Sastav: Aqua, Cetearyl alcohol, Panthenol, Citric acid, Isopropyl alcohol, Niacinamide, Alcohol, Vanilla planifolia fruit extract, Prunus Amygdalus dulcis oil, Parfum, Distearoylethyl hydroxyethylmonium methosulfate, Behentrimonium chloride, Dicaprylyl ether, Isopropyl palmitate, Cetrimonium chloride, Bis-ethyl-hexyl hidroxydimethoxy benzylmalonate, Sodium benzoate.


I poslednja stvar u nizu, ujedno i moja omiljena – maska za kosu. Prilično se razlikuje od ostalih maski koje koristim, ili sam koristila, jer je toliko retka da više podseća na neki balzam. Moram priznati da sam bila skeptična kada sam videla teksturu, pošto mi je delovala previše blago. Iako piše da se drži dva do tri minuta, iz navike je uvek držim mnogo duže. Nakon ispiranja kosa je premekana i svilena. Baš onakva kakvu ja volim. Ne bih je preporučila jedino onima čija je kosa prirodno mekana, a ne suva kosu, jer je toliko omekša da postoji mogućnost da postane nemoguća za oblikovanje.

Sastav: Aqua, Cetearyl alcohol, Behentrimonium chloride, Dicaprylyl ether, Isopropyl palmitate, Panthenol, Isopropyl alcohol, Citric acid, Niacinamide, Alcohol, Vanilla planifolia fruit extract, Prunus Amygdalus dulcis oil, Parfum, Hydroxypropyl guar hydroxypropyltrimonium chloride, Sodium benzoate, Potassium Sorbate.



Proizvode nisam koristila odvojeno, tako da ne mogu da kažem da li bi samo maska pomogla, bez prethodnog korišćenja ovog balzama, ali u kombinacijom sva tri sam i više nego oduševljena. Cena za sva tri proizvoda je oko 650 dinara.


Jeste li probale ovu liniju? Koristite li Balea proizvode za kosu?

You Might Also Like

20 коментара

  1. Maska zvuči fantastično :) mama koristi šampon iz te linije, meni se miris nije naoričito dopao, iako sam bila ubijeđena da će mi se baš sviđati :/ vjerovatno ću kupiti regenerator, jer mi inače Baleini odgovaraju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će ti i ovaj odgovarati. Ja nisam do sada koristila njihove regeneratore, ovo je prvi, ali sada sigurno znam da ću neki kupiti. :)

      Delete
  2. Ja bih probala masku samo zbog mirisa.. obožavam vaniliju :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da se nećeš pokajati ako probaš. Odlični su i miris i nega. :)

      Delete
  3. Bas trazim neki obican sampon koji cu koristiti izmedju tretmana Vichy/em, mislim da cu ovom dati sansu :)

    ReplyDelete
  4. Ovo moram prvom prilikom da pomirisem :)

    ReplyDelete
  5. Jaoj ja ovo moram da kupim, Balea i vanila i još za kosu ubitačna kombinacija za mene :)

    ReplyDelete
  6. Ovo moram kupiti! Sad vidim i Tijanin komentar a htela sam baš to da kažem, vanila + linija za oštećenu kosu = dobitna kombinacija :D L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najgore što može da se desi jeste da ti premnogo omekša kosu. :D

      Delete
  7. Mogu samo zamisliti taj miris :) Nisam probala ali bih voljela pokušati sa regeneratorom jer mi samo oni odgovaraju, baleini šamponi mi baš nisu nešto od njih mi se kosa brzo masti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda ti ni ovaj ne bi odgovarao, po tom pitanju isti je kao i svi ostali Baleini koje sam koristila. Meni ne masti, ali znam mnogo ljudi koji su mi isto to rekli. Mislim da će ti regenerator biti super onda. :)

      Delete
  8. Čini se odlično,iako sam malo skeptična po pitanju Balea šampona,baš zbog relativno niske cijene,ali vanilija...mm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam bila skeptična. Mislila sam da će mi umrsiti kosu, nekako mi je delovalo previše jeftino da bi bilo dobro. Zato sam se toliko i iznenadila nakon pranja. :)

      Delete
  9. Miris vanile obozavam, sigurno bih i masku obozavala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vredi je isprobati, ako ništa, bar zbog mirisa. :)

      Delete
  10. Rekla sam sebi nema kupovine do daljneg, dok nesto hitno ne zatreba...sad me ti teras da odem do dma :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah... Pa ja to da ne budem jedina koja je rekla ovog meseca se samo najbitnije stvari kupuju, a onda otišla u Dm i nakupovala gluposti. :D

      Delete

Hvala što komentarišete :)