BY DRESSING CASE

Dove suvo ulje

13:13

Krajem prošlog meseca, šetajući Lilijem, na polici sam primetila neke Dove novitete. Privuklo mi je pažnju pakovanje, a i činjenica da nikada nisam koristila ništa njihovo za kosu, pa je to bio dovoljan razlog da u korpu ubacim ulje, o kome danas pišem.

Nisam puno očekivala od njega, moram biti iskrena, jer mi je zaličilo na L'oreal Elseve koje volim, ali isključivo zbog mirisa i koristim ga nakon peglanja, jer ne pruža nikakvu negu mojoj kosi. Moja prvobitna ideja je bila da i ovo ulje koristim u te svrhe, pa mi se dopalo to što je miris vrlo prijatan.

Međutim, kada sam sipala jednu pimpicu na dlan, iznenadila sam se time da je znatno gušće nego što sam očekivala. Stavila sam ga na suvu kosu i upilo se odmah, a ona je na dodir bila mekanija. Nije mi umastilo kosu, tako da je prvi utisak bio bolji od očekivanog.

Sledećeg dana sam ga pomešala sa maskom i stavila na suvu kosu pre pranja. Dobila sam mnogo bolji rezultat nego kada stavim samo masku.

Sastav:


Šta kaže proizvođač?

''Dove suvo ulje za kosu sa laganom formulom obogaćenom dragocenim uljima makadamije neguje kosu bez njenog otežavanja, ne ostavljajući masan trag na kosi. Uživajte u prelepoj, svilenkastoj kosi koja ima prirodan sjaj.''

Dopada mi se što nisu obećali kule i gradove, već samo par stvari, tako da ulje ispunjava sve gore navedeno. Brzo se upija, ne masti kosu i daje joj dodatni sjaj.

Što se količine tiče, za moju dužinu i gustinu potrebne su oko tri, četiri pumpice kada stavljam na suvu kosu i malo više kada kombinujem sa maskom pre pranja. Proizvođač preporučuje da se tri, četiri pumpice stave na mokru kosu, nakon pranja.

Moram da pohvalim i pumpicu, koja dozira dovoljno proizvoda, pa nećete preterati prilikom stavljanja.


Sve u svemu, vrlo sam zadovoljna ovim uljem i rado ću kupiti i ostatak proizvoda iz ove linije. Cena mu je oko 1000 dinara u Lilly drogerijama.


Jeste li probali nešto od Dove noviteta? Koje je vaše omiljeno ulje za kosu?

You Might Also Like

6 коментара

  1. Kada ti dosadi znaš gde sam hahaha...Šalim se, super zvuči ali sam ja zapravo gledala njihov šampon i balzam za suvu kosu, možda se ipak odlučim da probam :) L:

    ReplyDelete
  2. Nisam probala ali mi ovo pakovanje deluje toliko lepo i elegantno da nemam reci :) <3

    ReplyDelete
  3. Nisam znala za ovaj novitet. Baš si me zainteresovala,ali trenutno imam punu bočicu Pantena i još malo seruma iz Avona tako da neće skoro da dodje na red.
    p.s.
    Ni ja ne volim kad obećavaju kule i gradove,a na kraju ne radi ništa od obećanog.

    ReplyDelete
  4. Nisam do sada znala za ovo. Mozda ga uzmem jer deluje zanimljivo.
    Fashion and style

    ReplyDelete
  5. procitala sam u novinama za ove DOVE novitete planiram da probam bas me zanima kako moja kosa reaguje na ovu stvarcicu
    ako imas vremena svrati na moj blog
    http://cupcake-cafebym.blogspot.com/2015/11/oriflame-giordani-gold-essenza-parfem.html

    ReplyDelete
  6. trenutno imam dosta ulja što od olivala i afrodite te onog iz ljekarne tako da ne znam kud bi više s njima ;)

    ReplyDelete

Hvala što komentarišete :)