BY DRESSING CASE

Dr. Hauschka nega lica

12:52

Ukoliko bi me neko uslovio da odaberem samo jedan preparativni brend koji ću koristiti na dalje, bez velikog dvoumljenja bih rekla da je moj izbor Dr. Hauschka. Jednostavna i lepa ambalaža je ono što me je prvog puta privuklo da isprobam njihove kreme, a kvalitet proizvoda i stanje moje kože nakon korišćenja su bili dovoljni da ih u svakodnevnoj rutini zadržim.


Kao brend mi odgovaraju u potpunosti. Njihova filozofija je ta koja mi se od samog starta dopala, pa sam u jednom momentu na čišćenje i negu lica prestala da gledam kao na obavezu i maksimalno se posvetila uživanju tokom tih par minuta.

Da biste postigli potpun efekat koji vam Dr. Hauschka proizvodi mogu pružiti, njihov savet je da za negu koristite isključivo njihove proizvode, ne mešajući ih sa nekim drugim. Imala sam priliku da se uverim da je efekat zaista mnogo drugačiji kada su svi proizvodi njihovi. Pre nego što kažem malo o tome kakav efekat je na mom licu imala njihova kozmetika, uputiću vas u proizvode koje sam koristila, po redu.

Svake večeri kada dođem kući obavezna stavka je skidanje šminke. To uglavnom radim micelarnom vodom, ali kada dođe malo hladniji period, mom licu prija da nakon toga na prste stavim mleko, pa njime pređem preko celog lica. Pakovanje koje vidite na slici je probno, a mleko inače dobijate u velikoj, staklenoj, ambalaži svojstvenoj Dr. Hauschka proizvodima. Odlično otklanja ostatke šminke, posebno oko očiju, a kako biste iskoristili maksimum iz proizvoda, najbolje je da ovde pogledate kako se zapravo koristi. Mleko za čišćenje odgovara meni, koja imam normalnu kožu sa masnijom T zonom, ali sam sigurna da će ga voleti i oni sa suvom kožom, jer pored toga što čisti, odlično i neguje.

Cena u Metropoliten parfimeriji: 2820 dinara (145 ml)


Nakon toga, obavezna stavka je čišćenje lica. Već dugo vremena koristim Dr. Hauschka kremu za čišćenje i ona je moj favorit među proizvodima za čišćenje generalno. U sebi sadrži brašno slatkog badema, koje dubinski čisti pore, ujedno je i nežna prema licu, ne zateže, a ostavlja blagi film nakon ispiranja. I ovaj proizvod je potrebno pravilno koristiti, kako biste dobili najbolje rezultate, a ovde možete pogledati način na koji se koristi.

Cena u Metropoliten parfimeriji: 1630 dinara (30 ml)



Posle čišćenja, na red dolazi toniziranje. U Dr. Hauschka asortimanu postoje dva tonika. Jedan za normalnu, suvu i osetljivu kožu, a drugi za kombinovanu i masnu kožu, sklonu aknama. Koristila sam oba, a trenutnom stanju mog lica više odgovara Clarifying toner. Iako mi je ranije tonik delovao kao nepotrebni korak, sada uviđam da je i te kako zaslužan za dobar izgled moje kože, a ga ne preskačem ni ujutru, a ni uveče. Obzirom da ima izuzetno dobar raspršivač, vrlo često ga koristim i nakon šminkanja, kako bi puder za matiranje izgledao prirodnije. Ne utiče na to da mi se šminka brže skine, niti razmazuje senku na očima kada ga prsnem.

Cena u Metropoliten parfimeriji: 2960 dinara (100 ml)


I poslednji korak u mojoj rutini jesu kreme za lice. Moj izbor su dnevna revitalizirajuća krema i noćni serum.

Dnevna revitalizirajuća krema je dovoljna mojoj koži u ovom prelaznom periodu. Nijedan deo lica nije suv i ne peruta se, a T zona se ne masti. Pakovanje je sa dozerom, koji odlično funkcioniše, pa je jedan pritisak pumpice dovoljan za celo lice i vrat. Lepo se razmazuje i brzo upija, a na licu ne ostavlja nikakav trag nakon mazanja. Miris je svež i pomalo kiselkast, pa doprinosi prijatnom jutarnjem razbuđivanju.

Cena u Metropoliten parfimeriji: 2100 dinara (30 ml)



Kada je noćna nega u pitanju, serum se pokazao izvrsno, pa ga već duže vreme ne menjam. Tu i tamo promenim način nanošenja, u zavisnosti od vremena i raspoloženja. Obzirom da je vrlo lagan i tečan, upija se neverovatnom brzinom, pa je potrebno malo više proizvoda nego kada mažete dnevnu kremu. Obično ga nanosim kada se tonik potpuno upije, ali nekad se desi da serum namažem dok mi je lice vlažno od tonika i tada mi je potrebno nešto manje proizvoda, jer odlično klizi po licu.

Cena u Metropoliten parfimeriji: 3990 dinara (25 ml)



Rezultati korišćenja isključivo Dr. Hauschka kozmetike bili su vidljivi prilično brzo, a vremenom se pokazalo da ne deluju samo na problem, već na uzrok problema. Pre nego što sam krenula da koristim sve ove proizvode zajedno, na licu, vratu i leđima imala sam dosta akni, koje su se odjednom pojavile. Nakon par dana korišćenja prvo su prestale da budu bolne na dodir, a onda su se povukle. Mogu da budem sigurna da su ovi proizvodi na to uticali jer su se povukle samo one sa lica i vrata, gde sam ih i koristila, dok su na leđima ostale. Nove se ne pojavljuju od tada, a nakon nekih mesec dana se u potpunosti povuklo i crvenilo koje je ostalo nakon njih.

Sastav proizvoda (klik na sliku za uvećanje):



Mnogo puta sam rekla da Dr. Hauschka proizvode preporučujem svima, a ako niste sigurni koji bi vam najbolje odgovarali, potražite njihove mini setove, uz pomoć kojih zasigurno možete utvrditi šta je najbolje za vašu kožu.

Jeste li koristili Dr. Hauschka proizvode? Kakvo je vaše iskustvo sa njima i koji proizvod vam je omiljeni?

You Might Also Like

9 коментара

  1. Nisam do sada koristila Dr. Hauschka proizvode, ali u poslednje vreme citam dosta pozitivnih komentara o ovoj kozmetici, pa svakako planiram da probam neke od njihovih proizvoda.
    Fashion and style

    ReplyDelete
    Replies
    1. S razlogom se toliko pominju, vredi ih probati. :)

      Delete
  2. Odlican post :)
    Ja koristim obican tonik za celo lice i specijal u probnom pakovanju za smirivanje bubuljica. Krema od maticnjaka mi je neizostavan deo jutarnje rutine vec mesecima, a dobra stvar je sto traje jako dugo i bas je izdasna :)
    Kremu za ciscenje sam takodje koristila i bila mi je odlicna, ali su neke druge umivalice dosle na red, tako da ona ceka ponovnu kupovinu. Mleko cu probati za koji dan :)
    Slazem se da cuda cini! I meni se lice znatno ocistilo od kada kombinujem ciscenje lica Lush proizvodima i negu Hauschkom, dok su bubuljicice po ledjima i dalje napast, tako da je pored hormona veliki uticaj i same nege koze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probala sam i od matičnjaka i u jednom periodu mi je bila favorit, a onda sam se prebacila na ovu. Lush mi je tiha patnja, ranije sam stalno koristila, posebno maske za lice, a onda nam zatvoriše. :/

      Delete
  3. Odličan ti je tekst :) Baš mi je drago da ti Hauška tako odgovara. Ja obožavam kremu za čišćenje i, kako ja to volim da kažem, "na lageru" uvek treba imati jednu, samo je ne koristim trenutno zato što su mi u rutini neki drugi proizvodi :)
    No, uvek joj se mogu vratiti jer sam njome bila prezadovoljna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedno vreme sam i ja prestala da je koristim, jer sam htela da potrošim neke proizvode koje imam nagomilane, ali ne vredi, brzo sam joj se vratila, mom licu najviše prija. :)

      Delete
  4. Stalno čitam sjajne recenzije njihovih proizvoda ali nikako da probam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj onaj set malih proizvoda, odličan je kad se tek upoznaješ sa njihovim proizvodima, pa ne znaš šta bi ti najbolje odgovaralo. :)

      Delete

Hvala što komentarišete :)