BY DRESSING CASE

Essie: Luxedo

19:17

Današnji dan bio je planiran za neke druge teme, ali vreme mi nije dozvolilo da te druge proizvode slikam, pa će zato kao zamena uskočiti još jedan post o laku za nokte. Ovaj put, reč je o nijansi koju inače volim i često koristim, ne samo na noktima već i prilikom oblačenja i šminkanja.


U pitanju je tamna, bordo, nijansa koja, u zavisnosti od osvetljenja, može delovati skoro pa crno.

Za mene, Essie je definitivno lak sa najboljom četkicom. Savršeno pokrije nokat, pa u jednom sloju mogu da nalakiram celu površinu. Postojanost im je solidna, par dana na mojim noktima, na kojima lakovi inače traju neverovatno kratko. Kao bazu obično koristim Essie Let it shine, pa mi je potrebno malo duže kako bi se lak osušio.


Kada je nijansa Luxedo u pitanju biće vam dovoljna dva sloja, ali deblja. Ja više volim da ga mažem u tri tanja, pa sam to uradila i kada sam ga slikala.  Na slikama nema nikakvog nadlaka preko njega.

Skida se lepo, bez obzira što je tamni lak u pitanju i ne boji nokte nakon skidanja.


Koji je vaša omiljena Essie nijansa?

You Might Also Like

1 коментара

  1. Boja je prelepa! Ja danas nosim njihovog, takodje skoro crnog, Mind your Mittens :)

    ReplyDelete

Hvala što komentarišete :)