BY DRESSING CASE

Inglot senke

11:58

Novembar je za mene rođendanski mesec. Tokom tih trideset dana bez griže savesti sebi kupujem sve ono što želim, a nije mi toliko potrebno. Upravo to je bio slučaj sa ovim senkama početkom meseca. Iako imam sve nijanse ovog sveta, poželela sam da probam baš Inglotove i uverim se u kvalitet o kome svi pričaju. Iz prodavnice sam tog dana izašla sa jednom, a do kraja meseca moja kolekcija senki postala je bogatija za još šest novih boja.


Kada uđete u Inglot, izgubićete se u šarenilu boja, pa čak i da planirate kupovinu određene nijanse, iz radnje ćete izaći sa nekom sasvim drugom, za koju niste ni znali da postoji. Tako je počela i moja priča sa njima, kada sam otišla po bordo senku, a izašla u rukama držeći crnu sa zlatnim šljokicama u sebi.

Nakon početnog oduševljenja zbog izbora nijansi pred kojima sam se našla, usledilo je još veće oduševljenje kada sam shvatila kakva je pigmentacija svih senki. Jednom rečju - savršena! Na svim slikama senke su bez baze, namazane u jednom sloju. Tekstura je nešto kremastija od drogerijskih senki, kada su u pitanju mat nijanse, lako se nanosi i blenda, a na kapcima traju dok ne odlučite da je došlo vreme za skidanje. Ne truse se, pa prilikom blendanja neće napadati ispod oka. To mi se jedino desilo sa crnom, kada sam se na brzinu šminkala.


Nijanse koje ja trenutno imam jesu:

08 - zlatna nijansa, sedefasta, koja se na različitoj svrtlosti presijava drugačije. Na slici deluje da je slabijeg intenziteta, ali nije, već je svetlost pala na prvi deo. Pakovanje je 3.2 grama.

465 - braon nijansa sa zlatnim šljokicama u sebi. Sama senka je mat, a šljokice posebno dolaze do izražaja kada se koristi sa bazom za senke. Pakovanje je 3 grama.


64 - crna sa zlatnim šljokicama, gde takođe one dolaze do izražaja uz bazu. Ima ih mnogo više nego što je aparat uspeo da uhvati na ruci. Pakovanje je 2.7 grama.

152 - nju sam u prvom momentu u radnji zaobišla, jer deluje obično, ali kada sam je probala bila je skroz drga priča. Podseća me na neke chrome senke koje sam ranije imala, najpigmentovanija je od svih koje imam, a nijansa se na svetlu menja. Pakovanje je 3.2 grama.


317 - moj definitivni favorit, mat zelena nijansa. U ambalaži deluje nešto tamnije nego na očima i odlično se stapa sa drugim bojama kada se kombinuje. Pakovanje je 2.3 grama.

320 - mat ljubičasta nijansa, koja je po teksturi i pigmentaciji potpuno ista kao prethodna. Pakovanje je 2.3 grama.


Cena senke je oko 800-900 dinara, što je sasvim korektna cena ako uzmemo u obzir gramažu i kvalitet. Dobra stvar je da možete kupiti i paletu, pa tako kreirati sami spektar boja koji je vama svojstven. Kada pogledam senke koje ja imam, biće to jedna prilično čudna paleta, jer su nijanse odabrane nasumično, a ne isplanirano.


Jeste li koristili Inglot senke? Koje njihove proizvode mi preporučujete?

You Might Also Like

26 коментара

  1. Sve su lepe, baš lepe, ali ova zlatna je kao stvorena za novogodišnje veče! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jelena (seljanka) nosi nju svakog dana u kombinaciji sa ovom crnom, koja ima zlatne šljokice. Da ja od pre par godina vidim sebe ovako našminkanu tada, odrekla bih me se javno. :)

      Delete
  2. Au al se brzo razmnožavaju :P
    Inače mnogo mi se sviđaju nijanse, pogotovu zelena i srebrna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izuzetno brzo i prilično neprimetno. Stalno po jedna, po jedna i eto gomile. :D

      Delete
  3. Boga mi ovu zelenu i ljubicastu kao da sam ja birala. :D Ja sam tako usla u Kiko pre par godina i kupila bukvalno te dve nijanse. Odlican izbor! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiko i Inglot su slabe tačke, ne može čovek da uđe, a da u tom šarenulu ne izađe sa nečim. :)

      Delete
  4. Divne su,predivne nijanse :D Ne zna se koja je ljepšaaa,a tek pigmentacija kako je dobra :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene su iznenadile pigmentacijom, mnogo bolje od mnogih koje imam. :)

      Delete
  5. Prelepe, vec duze vreme planiram.da ih probam. Se secas koliko kostaju paletice?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne sećam se, kupila sam kada je bilo neko sniženje početkom meseca, pa pojma nemam. Ali nije bilo skupo kada sam odmah popunila paleticu (ovu manju, koja je zapravo za rumenilo, ali staju dve senke).

      Delete
  6. Prelepe, vec duze vreme planiram.da ih probam. Se secas koliko kostaju paletice?

    ReplyDelete
  7. Ja verovatno ne bih imala smelosti da izaberem ljubičastu i zelenu ali one su skroz ti <3 Predivne su sve podjednako, nema veze što si klasične "razbila" sa ove dve u boji :)) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šminkaću te ja tim nijansama, da vidiš kako one svima lepo stoje. :)

      Delete
  8. Divne su boje, ova zelena pogotovo. :) Ja sam kupila paleticu od 5 kad je bilo snizenje 20%+15% na freedom sistem. Djevojka u radnji mi je pomogla. Ma odusevljena sam! Posto sam krenula da pisem mogla bih i o njima malo, slatkoce zive :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam tada uzela dve nijanse i baš je bilo nešto povoljno. One su sve baš fine, jedno od retkih mesta gde dugo razgledam i nije mi glupo. :) Piši obavezno, taman da vidim kako izgledaju tvoje nijanse, pošto ne planiram da stanem na ovih šest. :D

      Delete
  9. Pardon, 20%+10% da ne pomisli ko da je Inglot jeftin :D nadam se opet takvom snizenju

    ReplyDelete
  10. Ne znam zasto jos uvek nisam probala Inglot proizvode (verovatno nikako da dodju na red :-)). Senke izgledaju bas kremasto i barsunasto, pogotovo ove mat nijanse

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo i ja sam tek sada probala senke, ranije sam koristila četkice, ali nikad dekorativu. Ali kad jednom probaš, nema šanse da prestaneš da kupuješ. :)

      Delete
  11. 317 mi je divna <3 ja imam stvarno puno Inglot sjenila, no uglavnom sam se koncentrirala na neutralne nijanse jer njih ipak najviše koristim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nju obožavam, mislim da je najviše koristim. A ja sve kažem hoću neku neutralnu, treba da imam, a oda kupim zelenu ili ljubičastu, jače je od mene. :)

      Delete
  12. Pigmentacija je ludacka! :) Bas mi se dopadaju nijanse :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlična je pigmentacija, još kad se stavi i baza, kida! :)

      Delete
  13. Bas dugo nisam isla u Inglot! Sa ovim senkama treba znati, zato ja biram neutralne boje, za sada, za svaki slucaj :-) !

    ReplyDelete
  14. Meni je decembar rođendanski mesec, ove godine sam preterala sa senkama tako da sam još u razmišljanju da li da se počastim ili ne. Inglot mi je u planu, i između ostalih boja jedna zelena, ova koju ti imaš izgleda savršeno, uf!

    ReplyDelete

Hvala što komentarišete :)