L'oreal ajlajneri

16:44

Spadam u one devojke kojima nijedno večernje šminkanje nije potpuno bez lajnera. Zato sam isprobala dosta njih, od onih klasičnih sa četkicom, preko onih u olovci do gel linera. Ne mogu da kažem da imam omiljen lajner jer ih imam dosta i sve ih koristim zavisno od raspoloženja, situacije i vremena koje imam na raspolaganju. Danas ću vam pokazati tri koja jako volim i stalno koristim i sva tri proizvodi L'oreal.


Krenuću od Ultra Precision linera. Za početak, pakovanje je jako lepo, što je od mene veliki plus jer me loša pakovanja često odbiju od kupovine nekog proizvoda. Nema klasičnu četkicu već sunđerastu što olakšava nanošenje. Postojanost je jako dobra, pigmentacija takođe. Ja ga imam dosta dugo, i koristim ga stalno tako da je još jedna pozitivna stvar to što se ne troši brzo.


Sledeći je takođe Super Liner, sada je reč o Perfect Slim ajlajneru u olovci. Odmah da kažem da sam isprobala razne ajlajnere u olovci i da mi se nijedan nije svideo. Razlog je taj što su se svi jako brzo sušili, koristim ih par puta i to je to, više ne ostavljaju nikakav trag. Zato sam ovaj ajlajner kupila poslenji, rešila sam da mu dam šansu, pa ako se i sa njim isto desi da prestanem da kupujem takve lajnere. Na sreću nije se to dogodilo. Imam ga već mesec dana, kao da je nov. Intenzitet boje je isti kao i prvog dana. Ovaj lajner najčešće koristim kada nemam baš vremena za šminkanje jer u najkraćem mogućem vremenu možete dobriti savršenu liniju. Preporučila bih ga svima, posebno devojkama koje nemaju mnogo iskustva sa korišćenjem lajnera i nisu dovoljno vešte da liniju nanesu pravo i jednako.



I treći po redu je gel ajlajner. Uz ovaj lajner dobijate i četkicu. I kod ovog ajlajnera moram da prokomentarišem pakovanje prvo. Elegantna staklena kutijica sa zlatnim poklopcem koji se nije izlizao ni u jednom trenutku tokom korišćenja. Pigmentacija je odlična, kao i postojanost. Četkicom koju dobijete možete naneti potpuno preciznu liniju. Nije posebno velika, tako da je vrlo prikladna za iscrtavanje. Najčešće koristim nju za ovaj lajner, osim kada želim baš tanku liniju, onda posegnem za drugom četkicom.



Sa leva na desno 1. Ultra Precision 2. Perfect Slim 3. Gel ajlajner
Jeste li koristile neke od L'orealovih ajlajnera? Kako vam se čine? 

You Might Also Like

18 коментара

  1. Koristila sam ovaj u olovci inije mi se svideo previse, jer je vrh slabasan te se stalno savija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ovaj za promenu baš odgovarao, mada sad čitam recenzije i vidim da većina ne deli moje mišljenje. :)

      Delete
  2. Ja sam od onih osoba koje nažalost ne znaju da koriste ajlajnere. Pokušavam ja i na jednom oku mi lepo ispadne, ali zato na drugom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato sam ja vežbala i vežbala i još uvek mi se desi da mi ispadne različito. Zato kad baš žurim ni ne pokušavam da stavljam. :D

      Delete
  3. Imam neki essence,nije bio mnogo skup,ali je koristan!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam imala Essence jumbo pencil, valjda se tako zove. I nije mi se svideo, a i začas se osušio. Koji ti koristiš? Ako nije taj rado ću kupiti da probam čim se ovaj potroši. :)

      Delete
    2. Pridružujem se preporukama za essence :)

      Delete
    3. Essence Super Fine!! :) bio je oko 400 dinara u Liliju! :)

      Delete
  4. Nisam nikad koristila njihove ajlajnere. A inace koristim samo gel ajlajner. Nikada mi cetkica ne odgovara koja se dobija u "olovka" pakovanju. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ovaj odličan samo zato što je postojan, inače je pigmentacija ista kao i kod ovih jeftinijih gel lajnera koje imam. :)

      Delete
  5. Ovo je jako dobra i jako lepo urađena recenzija. Samo me zanima na tvom swatch/u koji je tačno koji? :)
    Nisam koristila ni jedan L'oreal ajlajner, trenutno sam zadovoljna NYXovom varijantom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. :)
      Tek sad vidim da sam ispod slike zaboravila da napišem koji je koji, hvala što si me podsetila. Sa leva na desno prvo ide ovaj Ultra Precision, pa onda je ovaj u olovci i na kraju gel. Kako sam ih recenzirala tako sam i na ruci probala, ispraviću to ispod slike. :)

      Delete
  6. Slozila bih se sa Jelenom,recenzija je odlicna ! Koristila sam samo prvi prikazan i bila sam zadovoljna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa :* Meni su se za sada pokazali kao najbolji. :)

      Delete
  7. Da li znas mozda koja je cena prvog? Privukao mi je paznju :D Essence markeri meni su ostavljali crni trag3-4 puta zatim sivi..a sad..Prvi put sam mislila da sam uzela neki koji je otvaran, drugi put sam se uverila da se osusio brzinom svetlosti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, ne znam. :/ Njega nisam kupila skoro pa se ni ne sećam koliko je bio.
      Meni se to desilo sa Essence i She, zato sam neko vreme i prestala da koristim takve lajnere. :)

      Delete
  8. Postovi su odlicni reedovno te citam imam samo jednu zamerku a to je a bi trebalo da medju prvim recenicama naznacis i cenu proizvoda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :)
      Većinu proizvoda sam kupila kada nisam imala blog, trudim se da ih što duže testiram pre nego što napišem nešto, tako da se nekih cena ni ne sećam.

      Delete

Hvala što komentarišete :)