NYX tandem za dugotrajnost šminke

16:25

Pošto se bliži Nova godina i svi mi želimo da nam te večeri šminka bude na mestu, rešila sam da vam danas pokažem koji je moj isporbani duo za dugotrajnost šminke. Ove dve stvarčice su uvek tu kada mi je potrebno da šminka stoji cele večeri, a da ne mislim o tome da li treba da je popravljam ili ne. Radi se o NYX prajmeru za lice i njihovom fiksatoru.


Prajmer je postao moja neizostavna stavka kod šminkanja, posebno kada je u pitanju neki izlazak. U letnjim danima ga nisam koristila svakodnevno ali sada kada mi se lice peruta od vetra ga koristim. Čim ga stavim na lice posle par sekudni kao da ga nema, samo primećujem da mi je koža jako mekana. Što se postojanosti tiče, kada ga stavljam preko dana puder stoji sve do uveče, nikad ga ne popravljam, jer za tim nema potrebe. Još jedna stvar koja mi se jako dopala i zbog koje ovaj prajmer svakodnevno koristim je ta što mi se nakon njega lice ne peruta pa samim tim puder ni u jednom trenutku ne izgleda ružno.


On dolazi u klasičnoj tubici od 30 ml. Boja je prozirna a tekstura gelasta. Kada se nanese bude potpuno neprimetan. Lice bude glatko i puder se mnogo lakše stavlja nakon njega. Koristila sam razne prajmere do sada, ali mi se ovaj definitivno pokazao kao najbolji. Nisam sigurna kako bi se ovaj prajmer pokazao osobama sa suvom kožom pošto je moja mešovita i do sada nisam imala prilike da ga isprobam na nekome čija je koža lica suva.


Sledeća stvar koju često koristim je mat fiksator šminke koji se naprska na lice nakon šminkanja. U bočici ima 60 ml proizvoda koji zaista dugo traje. Imam ga već par meseci, koristim ga svaki put kada izađem negde i još uvek ima spreja u bočici. Sprej je proziran i kada ga naprskate na lice nikako se ne primećuje. Jedino što možete da primetite je da ni u jednom trenutku nećete morati da popravite šminku jer je spala. Takođe, kao završnicu daje mat izgled, a postoji i druga verzija ovog spreja koja daje prirodniji izgled.


Na ličnom primeru znam da kada koristite oba proizvoda šminka ostaje na mestu do sutradan. Tek nakon nekih desetak sati moja masnija T zona počne da se sija malo. Oba proizvoda preporučujem svima, meni su postali obavezni i sigurno ću nastaviti da ih kupujem jer ne izazivaju nikakve reakcije ni kada se koriste svakodnevno.

Cenovnik i ostale proizvode iz ove kolekcije možete videti na sajtu Alexandar Cosmetic.

Jeste li koristile neke od ovih proizvoda? Kakvi su vaši utisci?

You Might Also Like

8 коментара

  1. Koristila sam Matte Finish sprej i prezadovoljna sam :) Odličan post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da se i u tome slažemo. :) Hvala. :*

      Delete
  2. Super post, oba proizvoda cekaju na neku narednu kupovinu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada probaš javi i svoje utiske, nadam se da će biti pozitivni kao moji. :)

      Delete
  3. I ja imam ovaj sprej,i super je,a prajmer mi je onaj hd,i stvarno je odlican!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sledeći ću kupiti taj HD, čisto da isprobam. Mada sam ovim prezadovoljna, prvi prajmer koji me je oduševio. :)

      Delete
  4. Imala sam dugo na listi ovaj NYXov primer ali sam nedavno kupila YSL primer koji me oduševio pa nemam potrebu za isprobavanjem novog :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam nikad koristila YSL, volela bih da probam, ali sam sada u ovome našla adekvatnu, jeftiniju zamenu. :)

      Delete

Hvala što komentarišete :)