Marigold - Hidratantna krema

15:16

Svi znamo koliko je svakodnevna nega lica bitna i koliko na nju može uticati obična krema. Danas ću vam pokazati koju kremu ja koristim u poslednje vreme i kako sam njom zadovoljna. Nisam neko ko pazi na sastav kozmetičkih proizvoda, čak se u većinu toga i ne razumem, ali znam da je uvek bolje odabrati prirodnu kozmetiku naspram one koja u sebi sadrži dosta hemije. Kremu o kojoj ću vam pisati proizvodi Marigold koji, koliko sam upućena, dolazi iz Apatina.


Krema koju ja imam namenjena je hidrataciji mešovite kože. U ponudi postoje i one koje su namenjene suvoj i masnoj. Pakovanje je krajnje prosto, bela tubica koja se nalazi u kartonskoj kutiji. Ono što je sa njihove strane jako lepo je to što se u svakom pakovanju nalazi jedan papir, gde piše par rečenica o njihovoj firmi, a onda i o kremi za koju ste se opredelili. Sastav proizvoda je napisan na kutiji, a na papiru je napisano koja ulja sadrži ta krema, kako se ona dobijaju i zašto su dobra.


Postoje dve različite militraže, što je takođe dobra stvar, jer uvek možete uzeti ono manje, kao što je moje i probati da li vam se krema dopada. Mislim da ja neću nikada kupiti veće pakovanje, od 30 ml, zato što je rok trajanja kreme tri meseca od otvaranja. Pošto kremu koristim samo uveče, ne bih nikada potrošila veće pakovanje. Još jedan razlog zašto se sporo troši je njena tekstura. 


Do sada se nisam susrela sa hidratantnom kremom koja je tako gusta, iako je na prvom mestu sastojaka voda. Kao što vidite, lista sastojaka je i više nego dobra i što je najvažnije nema nikakvih štetnih stvari.


Lice posle nje bude hidrirano, ali ne masno, što nisam očekivala zbog svih ulja koja su u njoj.

Svim ljubiteljima prirodne kozmetike, a i onima koji se sa njom tek upoznaju, preporučujem kremu, a i Marigold kao brend. Svakako zaslužuju pažnju, jer po niskoj ceni dobijate odličnu negu. Ovo je njihov sajt na kome možete videti spisak proizvoda, cene, kao i spisak prodavnica u kojima su njihovi proizvodi dostupni: http://www.marigoldlab.com/

Volite li prirodnu kozmetiku? Jeste li već koristili nešto od ovog proizvođača?

*Ako želite da budete u toku sa postovima koje objavljujem, zapratite moj blog na fejsu.

You Might Also Like

10 коментара

  1. Bas volim prirodnu kozmetku,i ubedila si me! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da sam uspela. :) Nadam se da će ti se dopasti šta budeš uzimala.

      Delete
  2. Hmm, sad cu da procackam po njihovom sajtu... Sve u svemu, dopadaju mi se sastojci, a rok trajanja je kratak jer mi se cini da ne sadrzi konzervanse... A bolje kratak rok trajanja, nego alergije od raznih supstanci (u mom slucaju). :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaju svašta zanimljivo. Mene su privukli i oni buteri za telo, ali njih ima samo na sajtu, nema u prodavnicama, a ja ne volim da naručujem tako, smor mi je da čekam dok stigne. :)

      Delete
  3. Volim prirodnu kozmetiku i čini mi se da sam o ovoj kremi već čitala. Još više volim kad ne plaćam ambalažu, meni je bitno ono što je unutra. Kako trenutno imam kremica, ova će svakako biti na wl. Mada, kako mi je lice nešto suvo u zadnje vreme, možda je pre i kupim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovde se ambalaža definitivno ne plaća, prostije nisu mogli da odrade. :) Odlično hidrira, nećeš se pokajati. :)

      Delete
  4. O pa stvarno je sastav bas kul. Joj sad bih je i ja probala! Stavljam mentalnu zabelesku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukmarkuj sajt i nikada nećeš zaboraviti. :)

      Delete
  5. Ja sam bas danas kupila, imala sam istu kremu ranije,i bila sam zadovoljna...najbolja stvar je po meni sam sastav, nema mu mane, cena je pristojna, imaju veliki izbor za sve tipove koze...koristila sam i antirid na bazi arganovog ulja,takodje bih ga preporucila...sve u svemu super su :))))

    ReplyDelete

Hvala što komentarišete :)