Sephora odstranjivač mitisera

16:54

Jedna od stvari koja se našla u postu o novitetima bio je i ovaj odstranjivač mitisera iz Sephore. Pošto je privukao najviše interesovanja, odličila sam da se potrudim da što bolje prenesem svoje utiske o njemu. Iako sam ga kupila skoro, koristila sam ga više puta, tako da sam do sada naučila kako ga treba koristiti, a kako ne.


Ja sam dugo izbegavala kupovinu, iako sam želela da isprobam, prvenstveno zato što mi na izgled ne deluje nimalo lepo. Drugi razlog zašto ga nisam ranije kupila je taj što sam bila sigurna da mi nije potreban i da sve to mogu da odradim i bez njega. Možda nije najpotrebnija stvar koju svako mora da ima, ali svakako mnogo olakšava čišćenje lica.

Kada sam ga kupula isprobala sam ga čim sam došla kući. Samo sam otvorila, dezinfikovala ga i koristila kako ja mislim da treba, na uputstvo nisam ni obratila pažnju. To se pokazalo kao velika greška, pošto mi se nos skroz zacrveneo i krenuo je da peče, bukvalno sam odrala kožu koliko sam pritiskala. Dakle, za sve one koji planiraju da kupe ovu stvarčicu, nikako ne pritiskajte jako jer se time ne postiže ništa osim toga što ćete izgledati kao Rudolf. :)


U kutiji u kojoj je zapakovan nalazi se i uputstvo za korišćenje. Evo šta kaže proizvođač o tome:

1. Širi deo se koristi za čišćenje mitisera. Ovaj deo pomaže da se okruži značajna površina kože kako biste primenili različite stepene pritiska, u zavisnosti od dubine mitisera i bubuljica.

2. Manji deo se koristi pri završetku procesa i pomaže da se otklone delovi mitisera koji su ostali nakon prvog koraka.

3. Nanesite losion nakon završenog tretmana.

4. Dezinfikujte instrument (odstranjivač) pre i posle svake upotrebe. Za optimalne rezultate pre korišćenja naparite lice.


Slažem se da se najbolji rezultati dobijaju kada se napari lice, ali to opcionalno. Ja sam koristila i bez pare i mogu da kažem da i tako vrši posao. Sve što je potrebno je da većim delom pređete preko područja koje želite, uz blago pritiskanje i videćete kako mitiseri ostaju na tome. Što se manjeg dela tiče, za mene on nema neku funkciju jer uspem da sve mitisere odstanim ovim većim.

Nakon korišćenja koža će se zacrveneti, što je i normalno, ali crvenilo brzo prođe. Osim u slučaju kada ga koristite kao ja prvi put, tada će potrajati. :)

Ono što je potrebno da uradite nakon korišćenja je da stavite losion kako bi se koža smirila ili da se umijete hladnom vodom, kao što ja radim. Pošto losione ne koristim u tu svrhu stavim aktivni kiseonik nakon umivanja.

Koliko sam ja čitala na sajtovima ovo je vrlo korisna spravica jer je sigurna za korišćenje, ne postoji mogućnost da se povredite ili napravite sebi sitne ožiljke. Ja je preporučujem svima, jer mnogo ubrzava čišćenje kože, dovoljno je da prođete par puta i očistiće sve vidljive mitisere. Na izgled ne deluje primamljivo za korišćenje, ali je stvarno jednostavno i bezbolno.

Jeste li koristile nekada ovaj odstanjivač? Hoćete li mu dati šansu?

You Might Also Like

22 коментара

  1. E imam ga i slazem se skroz da je dobar. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deluje potpuno bespotrebno, a mnogo znači. :)

      Delete
  2. Meni izgleda pomalo zastrašujuće, baš podseća na hirurški instrument kao što kažeš :-D U poslednje vreme slabo primećujuem mitisere (ranije sam imala nekoliko na nosu) pa ako vidim da ih ima, probala bih ovo, zašto da ne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja ih nemam nešto preterano, ali umeju da se nakupe na nosu ponekad. Tako da sad preventive radi svakih par dana pre spavanja prodjem par puta sa tim. :)

      Delete
  3. *Odličan post!Moram da kažem da mi je prilično dosadilo da čistim mitesere oštrim prstenjem,nakon naparenog lica.Oduvek sam se pitala da li ovakva sprava uopšte postoji.Tvoj prikaz je odličan,stvarno si detaljno objasnila i ulogu i funkciju proizvoda,Mene samo interesuje da li je kupljen u Sephori u Beogradu ili u inostranstvu i kolika mu je cena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Jeste u Beogradu i cena je oko 800 dinara.

      Delete
    2. *Hvala na odgovoru!Gledaću da ga nabavim,kada budem imala prilike.

      Delete
  4. Oduvek sam htela ovo da probam, ali su mi zatvorili Sephoru kod mene u gradu. A postoji video gde je neki kinez izumeo nesto slicno ovome samo sto vibrira, i demonstrira na coveku kome je celo lice pod gnojnim mitiserima. Tu mi se prevrnuo zeludac i zaboravila sam na ovu alatku momentalno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da sam ja videla to pre kupovine verovatno ne bih kupila nikad. Zato sam i tražila recenzije pre kupovine, nisam htela da pustim neki video, znala sam šta me čeka.

      Delete
  5. Praktično! Ovo ću da nabavim definitivno.

    http://unanakit.blogspot.com/2014/03/zasto-nestaje-ono-sto-je-dobro.html

    ReplyDelete
  6. Rudolf :) Ja kad "namucim" lice rucnom tehnikom cedjenja, posle ga isprskam terpalnom vodom i ona mi za kratko vreme smiri crvenilo :) A taj snimak koji ste gledale skrece paznju na odvratne mitisere, a ne na spravu :D Pitam se ima li iko da je pomislio "Uuuu kakva dobra spravica", a ne "Fuuuuuuuuuj bacicu peglu!" :)
    Ne bi bilo lose imati je, ali mi nije prioritet, trenutno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Termalnu vodu nikad nisam koristila, ona mi je na listi bila kao i ova spravica. Deluje interesantno ali mogu i bez toga. Nadam se da će me, kad je kupim, oduševiti kao i ovo. :)
      Snimak ne planiram da odgledam nikad, nikad, nikad. Lepo mi je kad ne znam ništa o tome. :D
      Meni je dugo bila jedna od želja, ali mi nije bila prioritet, tako da sam je kupila posle možda godinu dana od kad sam prvi put videla. :)

      Delete
  7. Odlična recenzija, razmišljam o kupovini.. Zanima me samo da li dubinski čisti ili samo površinski? Da ne dođe do bubuljica ako čisti delimično :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čisti skroz, ne stvaraju se nikakve bubuljice. Zato služi ovaj manji deo, da sve što ostane izvadi. Ja nemam nekih problema sa tim, imam mitisere na nosu ali nisu dubinski toliko, uspem da skinem sve ovim većim delom, tako da manji retko i koristim, samo pređem preventive radi. :)

      Delete
    2. Ubedila si me :D uzeću ga sad kad bude Ušću rođendan, valjda će Sephora davati neko sniženje :)

      Delete
  8. Odusevljena sam ovom recenzijom! Gde ima da se kupi? Jaooo da mi sve mitesere ocisti, ne bi me srecnije bilo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Sephori sam ja kupila, ne znam da li postoji još negde tako nešto. :)

      Delete
  9. Definitivno deluje kao nešto što mi treba :)

    ReplyDelete
  10. Meni malo deluje kao spravica za mučenje.Baš me je brinulo da li ostavlja ožiljke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deluje tako, stvarno. Ne ostavlja nikakve ožiljke, ja sam sebi napravila ožiljak kad sam to radila rukama, ovo je super što se toga tiče.

      Delete

Hvala što komentarišete :)