Moj kutak za šminku

11:41

Pre jedno mesec dana sam na blogu postavila anketu o postovima koje biste volele da čitate, a najveći broj glasova imao je baš ovaj. U početku nisam htela da ga objavljujem, ali pošto vidim da su jedni od popularnijih, odlučila sam se da to ipak uradim. Pre nekih nedelju dana sam rešila da pobacam dosta stvari koje mi nisu bile potrebne, pa da nakon toga sve uslikam i napisem post. Danas vam predstavljam svoj kozmetički kutak i sve ono što se na njemu nalazi. Odmah da naglasim, ovo će biti jedan duži post sa mnogo slika.


Ono što ja koristim kao kozmetički sto je zapravo jedan najobičniji sto koji je bio višak. Volela bih da jednog dana imam neki beli sto sa velikim ogledalom (kao npr. L'oreal stalak koji se nalazi Liliju u Ušću), ali do tad će poslužiti ovaj. :)

To u principu izgleda ovako, sa nekim manjim izmenama, kada mi dosadi raspored stvari ili boja nečega, pa prefarbam:


Na levoj strani je stalak za kolače/torte, na kome mi stoje tečni puderi, pored toga korpica u kojoj se nalaze rumenila/hajlajteri/bronzeri, kao i kutija sa senkama. Sredina stola je prazna, da bih imala prostora za šminkanje, a u uglu su tri veće palete koje imam, kao i puderi u kamenu ili prahu. Na levoj strani stola se nalazi improvizovana poličica za karmine i labela koja koristim. Nju sam skoro napravila od neke drvene kutije u trenutku kad sam htela da na svemu što imam odradim dekupaž. Pored nje su činije u kojima se nalaze četkice, korektori, lajneri i olovke za oči i usne. Podmetač je višak, ali služi da ne isprljam odmah senkama stolnjak koji je svetao.


Dakle, leva strana:
  • Tečni Puderi (Ima ih više nego što mi je potrebo, znam. Ali šta ću kad volim da isprobavam i uvek imam neki drugi pri ruci).
  • Rumenila, hajlajteri, bronzeri (Toga nikad dosta, a pošto sam na hajlajtere počela da obraćam pažnju tek od kad se pojavio Aurin, njih je najmanje. Ali biće ih više uskoro, nadam se).
  • Sjajevi za usne i baze za senke (Sjajeve nikada ne koristim, pa sam i ovo malo što imam uglavnom od nekoga dobila. Što se baza tiče, o njima sam već pisala ovde, jedino nema reči o Too Faced, jer ih tada nisam imala)
  • Senke (Njih sam pobacala u velikoj meri jer ih samo gomilam. U kantu je otišlo sve ono što mi je nekada koristilo, a sada više ne odgovara mojim potrebama, koje su poprilično porasle. Sa leve strane su pojedinačne senke, a sa desne mini palete. I njih imam više nego što mogu da iskoristim, ali volim razne boje i kad god mi se neka svidi, ja kupim bez obzira što mi ne treba).

Na sredini su tri palete: Sephora ''Bockbuster'', NYX ''All I ever wanted'' i neka bezimena o kojoj sam pisala recenziju ovde. Ogledalo koje koristim u toku šminkanja se nalazi u Sephora paleti, vremenom sam se navikla na njega i sa drugim mi je nezgodno. Tu su i puderi u kamenu i prahu.


Na desnoj strani je ta, nazovi, poličica na kojoj su svi karmini koje imam. Pregrade su se malo iskrivile jer je to zapravo karton koji sam stavila u kutiju u te svrhe. Tek sam nedavno počela da obraćam pažnju na karmine, tako da ih i nema mnogo.


U posebnoj kutiji su testeri Avon karmina, koje sam u jednom periodu stalno naručivala. U prvom redu su labela koja koristim, a sva ostala koja imam sam stavila u kutiju, jer mi baš i nisu potrebna. I labela ima previše, ali mi je žao da bacim. Vredno sam radila na tome da ih sakupim, tako da ne mogu da ih se rešim tek tako. :)


Pored toga su staklene činije (zapravo mini vaze) u kojima su razvrstani korektori, lajneri i sve ostalo.

  • Lajneri i korektori. O lajnerima sam već pisala. Neke iz posta sam na kraju pobacala, jer ih je bilo previše, a ima i par novih, pa ih nema u recenziji. Što se korektora tiče, o njima planiram recenziju sada kada sam bacila sve koji nisu valjali. Uglavnom su to korektori za podočnjake, imam samo dve kamuflaže Artdeco i Catrice. Kamuflaže na sreću ne koristim skoro nikada, jer nemam šta da prekrijem, dok se od ovih za podočnjake ne razdvajam.
  • Olovke za oči i usne i maskare su odmah pored. Kada su olovke u pitanju, više je onih za oči, jer sam ove za usne tek nedavno počela da kupujem, kao i karmine. Maskare su u principu jedino što stalno trošim, tako da retko kad koju bacim. Doduše, vrlo često kupim neku koja mi ne odgovara, ali uvek imam rezervnu četkicu od neke stare maskare koju volim, pa onda iskoristim i nju.
  • I za kraj, četkice. Bez njih ne mogu da zamislim šminkanje i kada god negde idem lakše mi je da napravim odabir sve šminke koju nosim, nego četkica. Uvek mi sve trebaju. Levo su sve za oči, ove u sredini za lice koristim redovno, dok ove sa desne strane ne koristim skoro uopšte, samo u retkim momentima.

I konačno dođoh do kraja posta. Kao što sam već rekla, ovo je bio jedan poduži tekst sa slikama, ali nisam znala kako drugačije. :)

Kako vam se sviđa moja organizacija? Koja šminka preovladava u vašoj makeup kolekciji?

You Might Also Like

56 коментара

  1. Baš imaš lepu kolekciju šmike :) Posebno mi se sviđa stalak za kolače, to je baš sjajna ideja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad nema mesta, moram da se snalazim sa stalkom. :)

      Delete
  2. Au, ja nemam ni pola od ovog (čuj pola, možda četvrtinu). Mnogo mi se sviđa stalak za kolače i njegova alternativna namena, kao i podmetač (najpre sam pomislila da je podloga za miša).
    Lepo sređeno, nema šta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je više pogloga za mačku, pošto voli da spava na njemu iz nekog razloga. :)

      Delete
  3. Wow, odusevljena sam! Divan kutak imas. :) Zavidim ti na kolekciji cetkica, nikako da nadjem neke normalne. :/
    :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :** Probaj ove Blush, meni su vrhunske. Nisu sad baš najkvalitetnije četkice koje postoje, ali sasvim su solidne u odnosu na cenu.

      Delete
  4. lijep kutak i kolekcija, a pudera stvarno imaš popriličan broj :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. A šta ću, ne mogu da im odolim kad se neki novi pojavi. Moram da ga isprobam. :))

      Delete
  5. Kutak ti je mnogo sladak, sve je tako pedantno sređeno i organizovano da bude pregledno i na dohvat ruke - savršeno :)

    ReplyDelete
  6. Divna kolekcija i organizacija. Ja sve svoje držim po kutijama, na visini, daleko od radoznalih ručica ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uči ti njih na vreme šminkerskom zanatu, nema leba od škole. :D

      Delete
  7. Divan post! Jako mi se sviđa stalak za pudere (odnosno kolače)! :)

    ReplyDelete
  8. Ocekivala sam bar duplo vecu..
    I bilo bi bolje i ljepse da si video snimila, a sto se tice kutka (oprosti sto sad kritiziram) bezveze, fali cjeline, malo modernosti, nista neide s nicim, dosadno i ne lijepo :$

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ništa, sledeći put kad budem pisala neki takav post, biće duplo veća. Vredno ću raditi na tome da ispunim očekivanja. :) Nemam nijedan snimljeni video, tako da se do daljnjeg pridržavam svog bloga i postova na njemu. Više volim da pišem, nego da se snimam. :)

      Delete
  9. Napisi post o cetkicama, jos uvek tragam za kvalitetnim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije mi to palo na pamet, ali biće uskoro jedan post o njima. :)

      Delete
  10. Mnooooogo je sve slatko!!! =)

    ReplyDelete
  11. nikad necu prezalit sto nisam stigla uhvatit essence flat kist za rumenilo, ljubicastog sam nekako uspjela :) lijepa kolekcija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tih četkica još uvek ima ovde, a videla sam ih i u Bosni u Cm-u, moguće da ima negde i kod vas. Uglavnom stoje na onim delovima gde je natrpana gomila sniženih proizvoda. :)

      Delete
    2. nismo mi te srece, tu su se ljudi trgali za njih haha, nema ih vise u niti jednom dm-u ni mulleru :( nema veze, nadam se da ce nas opet essence iznenadit necim slicnim :)

      Delete
  12. Odlicna kolekcija! :D Preslatke su ove dekupaz kutije, dobra ideja za skladistenje i uredjenje! ;)

    ReplyDelete
  13. Puno šminke imaš :D. Ja stalno reorganizujem kutije i korpice, ali čini se da sam, kada je šminka u pitanju, u biti neuredna. Kako koristim, tako ostavim, pa gde se šta zatekne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije to neurednost, to je kreativni haos. :D I meni se stalno dešava da ostavim tako gde se našminkam, ali odmah sutra poludim jer ne znam gde je šta.

      Delete
  14. Lep post i lepa organizacija:) Rekla bih da nije ni premalo ni previse sminke,dakle taman:) Otkad pratim blogove kupujem mnogo vise ruzeva i rumenila,mada volim sve:)) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja kažem da je taman i da vremenom treba da raste. :) I ja sam karmine počela da kupujem više od kad pratim blogove, zato još nisam stigla da napravim gomilu. :)

      Delete
  15. Jako ljubomorna na kolekciju! Super post :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sledeći put kad odeš u Nemačku, vratićeš se sa ovolikom kolekcijom, pa ću ja da budem ljubomorna. :) Hvala. :*

      Delete
  16. Divna ti je kolekcija! :) Ovaj deo sa senkama mi je najlepši, ima ih tako puno <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bih se bunila da ih ima još malo više. :) Hvala puno. :)

      Delete
  17. Uh ovo je bas divno. Odlicna organizacija, posebno mi se svidja stalak za torte/kolace :)

    ReplyDelete
  18. Jaoj J sve ti je predivno ! :)

    ReplyDelete
  19. Prekrasan kutak, a jako mi se sviđa stalak na kojem držiš pudere. Imaš veliku kolekciju i divna je :)

    ReplyDelete
  20. Auuuuuuuuuu, ja bih se ovde nauživala, samo da iznjuškam sve lepo :D :D

    ReplyDelete
  21. Svidja mi se tvoja kolekcija, taman je, još više mi se svidja kako si iskoristila stalak za torte, odlična ideja 👍:)

    ReplyDelete
  22. Jako je lepoo, sve je tako u vintage fazonu i preslatkoo.:)

    ReplyDelete
  23. Odlicna kolekcija sminke :)

    ReplyDelete
  24. Dopada mi se organizacija,. Ja nemam toliko sminke kao ti, pa sve drzim u jednoj fijoci koja je u sklopu velikog ormana, tu pored imam veliko ogledalo zidno, i tabure, pa se tu i sminkam. Samo sto zudim sa nekim posebnim kutkom i smisljam kako cu da ga organizujem u sobi. Zato i volim da citam ovkave postove. :)

    ReplyDelete
  25. Fantasticna kolekcija..zao mije sto nisam pre pocela pratiti tvoj blog :)
    Moze li info odakle je stalag za kolace? Hvala.. Ana

    ReplyDelete

Hvala što komentarišete :)