Dobri, a jeftini proizvodi - Dekorativa

16:37

Prošlog meseca sam pisala o ovakvim proizvodima, ali je bila reč o preparativi. Danas sam rešila da isti takav post posvetim dekorativnoj kozmetici. Odvojila sam ih u dva posta, da bi bilo preglednije, a i da bih mogla da stavim više proizvoda, jer deokorative ima dosta.


Krenuću od pudera:


Za sve one koji vole blago prekrivanje, odnosno ujednačavanje tena, preporučujem Multiactiv toniranu kremu. Pošto ja volim pudere koji više prekrivaju, ovu kremu slabije koristim, ali je idealna za leto. Ten je ujednačen i skoro da se ni ne primećuje da na sebi imate neki puder. Kupujem je u Liliju i cena je oko 450 dinara. Ako ste ipak ljubitelj jačeg prekrivanja, onda vam preporučujem Impalin puder. Tačne cene se ne sećam, ali nije bila više od 500 dinara. Puder odlično prekriva nepravilnosti, postojan je i ne izaziva nikakve negativne reakcije. Postoje dve verzije pudera, jedna je za masnu i kombinovanu kožu, a druga za normalnu i suvu. Sledeća stvar je Essence matirajući puder o kome nema potrebe mnogo da pišem jer je svima dobro poznat. Jeftin, a odličan proizvod. I poslednja stvar na tu temu je Aura korektor. Cena je oko 300 dinara, a ja bih rekla da vredi mnogo više. Slobodno mogu da kažem da je u rangu nekih skipljih korektora. Ne koristim ga za podočnjake, jer tu više volim tečne korektore, ali nepravilnosti prekriva savršeno.

Sledeća stvar su senke:


To ne nešto što stalno gomilam i gomilam. Volim da ih imam u svim bojama, pa čak i u onim koje nikad ne koristim jer mi ne stoje. Probala sam razne, a što se tiče odnosa cene i kvaliteta odlično su mi se pokazale ove Golden Rose. Cena je bila oko 400 dinara po paleti i za taj novac dobijate pet odlično pigmentovanih senki. Naravno, ako vam nije žao novca, po meni je bolje dodati još 300 dinara i kupiti NYX palete. Pisala sam već o jednoj od njih, ako vas zanima možete videti ovde. U svakom slučaju, ja sam prezadovoljna i Golden Rose senkama, tako da ih preporučujem.

Još jedan proizvod koji je meni neophodan je baza za senku. Ona koju sam danas izdvojila nije moj prvi izbor, jer nije baš pogodna za osobe sa spuštenim kapcima. Ipak, koristim je preko dana ili kada mi nije potrebno da senka dugo stoji. Ako imate spuštene ili masne kapke i želite da vam senka dugo traje, onda ova baza nije pravi izbor. Ali ako samo želite da povećate pigmentaciju senke, taj posao vrši odlično.


Nakon senki obavezna stvar su lajneri:


Moj favorit kada su jeftinije verzije u pitanju je definitivno Eveline Celebrities. Dugo traje, jako je pigmentovan i četkica je tanka i precizna. Tačne cene se ne sećam, ali koštao je oko 400 dinara, možda malo manje. Druga opcija su Essence lajneri, o kojima sam pisala ovde.

Što se maskara tiče, tu bih izdvojila dve:


Jedna je Aura maskara, a da se ne bih ponavljala možete pročitati ovde šta mislim o njoj. Druga je Golden Rose i ona je bila baš prijatno iznenađenje. Prva stvar koja mi se svidela je ta što je bila upakovana u plastičnu kutiju, pa znam da je niko nije otvarao. Druga stvar je četkica, koja je gumena i odlicno razdvoji trepavice. Čitala sam dosta pozitivnih recenzija što se tiče njihovih maskara, tako da se pridružujem grupi. Odlična maskara za nisku cenu. Bila je oko 400 dinara, malo manje, ali se ne sećam tačne cene.

Završila sam sa očima, tako da sada prelazim na usne:


Prva stvar, olovke. U poslednje vreme samo njih koristim, mada ne konkretno ove na slici, ali one su odličan primer dobrih stvari za malo para. Prve dve su bile u nekim od ograničenih serija, ali sam ih i sada viđala u Liliju, stoje na onim policama gde je pomešano od svega po malo što je na sniženju. Trenutno su 139 dinara. Ova bela nije za usne, već za oči i služi mi odlično. Nije koštala više od 200 dinara, a pigmentacija i postojanost se mogu uporediti sa nekim skupljim.

Što se karmina tiče, njih malo slabije koristim. Volim kada su mi usne mat i kada nema onog sjaja tipičnog za većinu karmina, tako da sam ih zamenila olovkama u raznim bojama. Znam da zato služe mat karmini, ali su meni olovke odlične tako da ih ne menjam. :) Moja preporuka kada su jeftiniji karmini u pitanju su Golden Rose i Don Juan, čija cena varira u zavisnosti od mesta gde kupujete, ali su uglavnom oko 250 dinara. Tu je i Flormar, za mene ubedljivo najbolja marka kada su karmini u pitanju. Ne isušuju već neguju usne, tako da i da se desi da su vam usne suve, to se sa ovim karminom neće primetiti. Malo je skuplji u odnosu na prethodna dva, čini mi se da je oko 600 dinara, ali vredi.


Sjajevi za usne su nešto što nikad ne koristim. Ako ne računam one koji se nalaze u Sephora paleti imam ih svega 7 komada i čini mi se da nijedan nisam sama kupila. Ipak, među njima izdvajam She sjajeve jer je pigmentacija odlična. Kada ga stavite boja je kao u bočici.


I za kraj, nešto što je nezaobilazno kod svakog šminjanja. 


Od jefitnijih rumenila bih izdvojila Maybelline Colorama i She. Maybelline je dosta slabiji, daje blagu završnicu pa je odličan za dnevnu šminku. She je mnogo jače i pigmentovanije, tako da sa njim lako može da se pretera. Boja koju vidite na slici nije baš verna, zbog blica, uživo je mnogo tamnije.

To je to što se ovog posta tiče, ako vas zanima neki proizvod posebno, rado ću pisati o njemu.

Jeste li koristile nešto od ovih stvari? Koji su vaši omiljeni proizvodi?

You Might Also Like

31 коментара

  1. Imapalin tecni puder koristim,i imam isti,mnogo mi je dobar!! i za cenu si u pravu nije prelazila 500 dinara,pisacu post o njemu,uskoro!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam bila ubeđena da sam već pisala o njemu i onom drugom, i kao da se ne ponavljam krenem da stavim link, kad ono neeema. :) Ostao u kompu nikad objavljen. :)

      Delete
    2. Objavi,bas me zanima!!! :)

      Delete
  2. Multiaktiv toniranu kremu obožavam, imam jedan DJ karmin i ok mi je. Ostalo nisam probala ali baciću pogled kad budem svratila u dm/Lilly :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ovu kremu svi obožavaju, samo je meni onako prosečna. Ali ja sam navikla na ful prekrivanje i nikako da se odviknem od toga. :)

      Delete
  3. Imam Essence puder, super stvar. Zadovoljna sam i njihovim ajlajnerom i olovkama za usne, a imam baš dosta GR ruževa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam samo ovaj jedan Golden Rose ruž, ali planiram da dopunim kolekciju još nekim bojama. Od viška glava ne boli. :)

      Delete
  4. Multiactiv toniranu kremu obožavam, kao i Golden Rose i Don Juan ruževe :) Volela bih da pišeš o ajlajnerima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti imaš sve ruževe na ovom svetu koji postoje, ja polako krećem tvojim stopama. :) Pisaću, taman da u jedan post ubacim sve ove što imam po jedan od raznih proizvođača. :)

      Delete
  5. Imam dosta toga od Golden Rose kozmetike,zadovoljna sam.Jedna od tih paletica mi je u svakodnevnoj upotrebi.Meni se cini dosta tamna Multiactiv krema.Da li bi bila dobra za mesovitu kozu?Pozdrav :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije tamna kada se namaže, nekako se skroz stopi sa bojom tena. I ja sam to mislila kad sam je kupila. Prvo sam probala na ruci i bila je tamna pa sam odustala, dok sam pogledala još neke stvari ona je skroz promenila boju i stopila se sa mojom. :) Dobra je, moja koža je mešovita i super mi je. Nije baš da celog dana stoji mat, ali uz matirajući puder je dugo takva. :)

      Delete
  6. Volim Essence bazu za oči i GR ruževe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni ta baza služi samo za preko dana, odlično poboljša pigmentaciju senke. Kapci mi nisu baš za saradnju kada je šminkanje u pitanju pa mi treba neka jača baza kada je šminkanje za duže. :)

      Delete
  7. Obozavam GR ruzeve, a od Essence volim apsolutno sve! :D
    I jedno od Colorama rumenila, za koje mislim da su apsolutno ok. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam samo jedno njihovo rumenilo i odlično me služi. :) Sada planiram da malo proširim kolekciju GR ruževa, nije red da ovaj bude sam. :)

      Delete
  8. Essence čarobni prah je jedan od mojih HG proizvoda :D Možeš li malo opširnije da pišeš o Multiaktiv toniranoj kremi, ako već nisi... Baš si me zainteresovala, i ja sam navučena na maksimalnu pokrivnu moć (Vichy Dermablend) pa sam u potrazi za nečim što je blaže, a neće razočarati. Odličan post, ovakvi su mi omiljeni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam pisala, ali pisaću ovih dana. :) Ovo se ne može porediti sa Dermablendom, u odnosu na njega nema nikakvo pokrivanje. Ali super je za ujednačen ten, slikaću da možeš da vidiš. :)

      Delete
  9. Odlican post, kako dobro izgleda ono pink pakovanje GR maskare nisam je do sada videla. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupila sam je u Kristabellu, mada verujem da ima i u ostalim parfimerijama. :)

      Delete
  10. Manje više se slažem sa izborom. Essence olovke za usne su odlične, skoro sam kupila sve koje imaju u ponudi :D
    I moram da pohvalim sjajne fotografije :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, mada ovim fotografijama i nisam baš zadovoljna, malo me je zezao kontrast kod nekih, zbog boja. :)

      Delete
  11. Lep izbor si napravila! Ima jako puno jeftinih proizvoda vrednih pažnje koji mogu da pariraju mnogo skupljim. Aura korektor obožavam i koristim jako dugo, a takođe se slažem i za Essence matirajući puder i bazu za senke kao i za kompletnu GR kozmetiku :) Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Slažem se za ove jeftinije proizvode, za neke stvarno ne vredi dati novac kad je tu i više nego adekvatna zamena. :)

      Delete
  12. Evo jos jedan primer dobre a jeftine proizvode ... pogledaj moju kolekciju Golden Rose lakova na ovom linku http://mymakeupbagm.blogspot.com/2014/03/my-golden-rose-nail-collection.html

    ReplyDelete
  13. Odlican post, i odlicna sminka za male pare! :)
    Poseti : frauleind.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Koristim multiactiv i super je,puno gr karmina i nekoliko dj karmina imam,bolji su mi gr.Potpuno si u pravu za Esence bazu.A Maybelline rumenilo mi je omiljeno.

    ReplyDelete
  15. Buduci da i sestra i ja imamo spustene kapke, a tek smo pocele da gradimo nasu kolekciju kozmetike (ona je tek pocela da se sminka ima 18 god, a mene pre nije bas interesovalo - puder, maskara i sjaj za usne i gotovo), jel bi mogla da preporucis neku dobru bazu za senke? Svakog meseca odvajamo budzet za kozmetiku pa ne bih da spiskam pare na nesto sto nam ne odgovara. Essence bazu smo vec probale i ne odgovara nam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Artdeco baza je odlična. Nije jeftina kao Essence, ali nije ni preterano skupa. Košta 870 dinara u Jasmin parfimerijama i često ume da bude na sniženju. Drži senke bukvalno cele noći bez pomeranja i bez obzira na spuštene kapke ne preslikava se senka. To je jedan od retkih proizvoda koji ja ne menjam i koji sam kupila više puta.

      Delete
    2. Hvala puno na savetu :) Najvise mrzim kad se lepo nasminkam i kad treba da se slikamo senke nigde. :D

      Delete
    3. Nema na čemu. :) Sa ovom bazom ti se to sigurno neće desiti. Ne mrda senka nikako, vredi uložiti malo u nju. :) Čula sam da je i Avonova jako dobra, ali je nisam ja koristila, pa ne mogu da tvrdim. :)

      Delete
    4. Gde kupujes golden rose sminku?

      Delete

Hvala što komentarišete :)