Balea - Fluid za osvežavanje lica

14:56

Rekla sam da o ovom proizvodu neću pisati jer mi ne odgovara, ali ipak sam odlučila da napišem par stvari, kako bih nekome pomogla da se odluči da li je vredan pažnje. Ovo je relativno nov proizvod koji se može naći u Dmu, tako da sam ga ja pre jedno mesec dana uzela na slepo, ne znajući ništa o njemu.


Ono što me je navelo da ga kupim jesu reči proizvođača koji kaže: ''Sadrži voćne kiseline. Za mešovitu kožu sklonu nečistoćama. Receptura sa ekstraktom hamamelisai glicerinom štiti kožu od isušivanja, matirajuća formula umanjuje masnoće na koži.'' Ranije, dok sam koristila proizvode iz Koto Derme imala sam losion od hamamelisa koji mi je bio odličan, tako da sam verovala da će isto biti i sa ovim fluidom.


Sam proizvod je upakovan u plastičnu ambalažu sa pumpicom, koja je dobro odrađena. Nije ništa posebno, ali je dosta izdržljivo. Pozitivna stvar je cena, koja je oko 350 dinara, a dobija se čak 50 ml proizvoda, što je više nego bilo koja druga krema koju ja imam. Pošto se koristi samo ujutru, a potrebna je mala količina, može da potraje baš dugo. Tekstura je gelasta, što je po meni plus, kada se radi o proizvodima za masnu kožu.


Na žalost, ja nemam pozitivne utiske vezane za ovaj proizvod. Davala sam mu dosta šansi, koristila ga par nedelja uzastopno, ali mišljenje se nije promenilo. Prvo, miris je dosta jak. Ne oseća se toliko na koži nakon nekog vremena, ali u manjoj meri je prisutan. To mi ne smeta toliko, jer nije loš. Miriše na sveže i nekako kiselkasto. Ono što mi se ne dopada manje više sve ostalo. Glavni razlog zbog kog sam ga kupila je taj da mi drži lice matirano neko vreme, ali to na mom licu ne radi. U trenutku kada ga stavim bude mat, ali brzo prosija.

Druga stvar koja mi se ne dopada i koja je presudna da prekinem da koristim fluid je ta da mi se lice nakon njega mnogo lepi. Ne znam zašto je tako i da li je to reakcija samo na moju kožu, ali ga zbog toga definitivno ne mogu preporučiti drugima. Inače, moje lice je normalno sa masnijom T zonom tokom leta. Nije osetljivo i obično mi se ne pojavljuju reakcije od proizvoda, tako da ni sa ovim nisam imala nikakvih problema.

Evo i sastava:



Jeste li već probali ovaj proizvod? Imate li neki bolji, koji biste mi preporučili za matiranje lica?


You Might Also Like

10 коментара

  1. Nisam isprobala ovaj proizvod,Balea ima prihvatljive cijene i kad nešto krivo kupim ne žalim previše jer nisam velike novce dala. Za matiranje mi se pokazala ok Essence baza,isto je gelaste teksture i nije mi teška na koži.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nju nisam probala, ali sigurno hoću. Slabo koristim Essence, ali sećam se da mi je ranije njihov puder bio dobar, tako da ću uzeti i bazu.

      Delete
  2. Ni meni ne valja. Isto mi je lice ljepljivo poslije i ostavlja mi nekakav čudan osjećaj. Matira baš kako ti kažeš samo u početku tako da mi je žao što sam uopće uzela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ništa drugo, makar nismo bacile puno para. Moglo je i gore. :)

      Delete
  3. bas sam gledala ovaj fluid ali mislim da cu ga preskociti, mrzim kreme i fluide koje se ljepe na kozi nakon nanosenja :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bolje potraži nešto drugo onda, sa ovim ćeš sigurno imati osećaj lepljenja.

      Delete
  4. Ja sam ga kupila, koristim ga oko sedam dana i mogu reci da meni odgovra. Lice mi uopste ne bude lepljivo a cak mi i pore suzava. Ja stavljam manje od jedne doze pumpice, mozda je to problem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koristim i ja manje, ali ne vredi. Ne znam što tako reaguje na mojoj koži. Super što je tebi dobar, stvarno se odličan kad se poredi cena i količina koja se dobije.

      Delete
  5. Koristim isto ovaj fluid i meni odgovara, ne lepi mi se, odličan je osećaj, baš je lagan. Imam meštovitu kožu...

    ReplyDelete
  6. Koristim isto ovaj fluid i meni odgovara, ne lepi mi se, odličan je osećaj, baš je lagan. Imam meštovitu kožu...

    ReplyDelete

Hvala što komentarišete :)