manna.rs - moje iskustvo

14:16

Pre dve nedelje sam sa sajta manna.rs naručila dva putera za lice, a uz kupovinu dobila i treći. Danas ću vam reći malo više o sva tri, načinu na koji sam ih koristila i naravno o njihovom dejstvu. Pre svega, moram da naglasim da nisam neko ko često koristi prirodnu kozmetiku. Imala sam par stvari, ali se nisu pokazale kao nešto što mojoj koži prija, pa sam odustala. Za Manna proizvode sam se odlučila jer sam o njima dosta čitala, a kada odete na njihov sajt, videćete da nude dosta pogodnosti (kao što je povraćaj novca ukoliko vam proizvod ne pomogne), što uliva dodatno poverenje.



Za prvu kupovinu na njihovom sajtu odlučila sam se da odaberem Premijum Shea puter i Puter iz Gane sa mirisom Ylang-Ylanga i Geranijuma.

Premijum Shea puter (100% organski shea puter):

Naručila sam ga prvenstveno za lice, zbog sitnih flekica koje su mi ostale na obrazima. Pošto sam dobila i 100% organski shea puter iz Gane, ovaj nisam koristila ni za šta drugo, osim par puta za kosu.


Dejstvo na licu: Što se flekica tiče, za ove dve nedelje ih je ublažio dovoljno da ja to mogu da primetim kada se ogledam. Sitni ožiljci su još uvek tu, ali za njih će trebati mnogo više vremena, to mi je jasno. Ono što se meni posebno sviđa je to kako deluje na bubuljice (one potkožne). Na obrazu sam imala jednu, koja je bolela na dodir, a pošto nisam imala nikakvu kremu za to, mazala sam shea puter. Nakon dva, tri dana se skroz povukla. Nije izbila na površinu, nisam imala crvenu tačku, jednostavno je nestala skroz. Ne znam kako bi se pokazalo za nekoga ko ima problematično lice, jer sam ja mazala samo po obrazima i to uveče. Dosta je masnjikav, što je i logično, a ja imam mešovitu kožu tako da sam T zonu izbegavala da mažem.

Dejstvo na kosi: Što se ovoga tiče, potrebno je jaaako malo. To su i napisali na sajtu i to sa razlogom. Prvog puta sam stavila malo više i samo umastila opranu kosu. Sledećeg puta sam stavila na krajeve (dok je kosa bila mokra) malu količinu i efekat mi se baš dopao. Bili su mekši i glatki. Moj utisak je da može da spreči pucanje krajeva u velikoj meri ukoliko se koristi redovno, ali za to bih morala mnogo duže da ga koristim.

Sastav: Butyrospermum Parkii Butter.

Evo za šta ga još možete koristiti:

Preuzeto sa sajta
Organski Shea puter iz Gane sa mirisom Ylang – Ylanga i geranijuma:

Ovo je moj favorit i kada potrošim ovo pakovanje sigurno ću mu se vratiti. Naručila sam ga jer piše da je odličan kao krema oko očiju, a i naziv mi je bio zanimljiv. Iako su mogućnosti za korišćenje razne, ja sam ga koristila isključivo kao kremu oko očiju i imam sve pohvale. 


Dakle, prva stvar koju radi jeste hidratacija. To je ono što sam očekivala od njega, tako da se nisam razočarala. Ono što nisam očekivala je da utiče na podočnjake. Pošto piše da izbeljuje flekice, možda tako utiče i na tamne kolutove ispod očiju. Ne znam, ali znam da su se posle par dana mazanja znatno smanjili i da mi se desi kada se probudim ujutru da ih uopšte ni nema, što do sada nije bio slučaj. Pored toga, možete ga koristiti na razne načine, koji su nabrojani na slici ispod. Miris je takođe lep. Malo je jači u odnosu na prethodna dva, ali opet prijatan.

Sastav: Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit, Cananga Odorata Oil, Pelargonium Graveolens Oil.


100% organski shea puter iz Gane: 

Pošto je on skoro pa isti kao i Premijum Shea puter nisam ga koristila za lice, iako je i to moguće. Njega sam najviše koristila za nokte, odnosno zanoktice. Držim ga u torbi uvek i kada god osetim potrebu namažem na ruke i nokte. 


Zanoktice mi je baš doveo u red, pošto sam ih prethodno isekla više nego što je bilo potrebno. U potpunosti su mi zarasle sve one rane koje sam napravila grickalicom. Koristila sam ga i za usne, sviđa mi se zato što nema ukus, a i miris brzo nestane kada se namaže. Hidrira super i mislim da je odličan za one koji grickaju usta.


Kao što sam već rekla, moj favorit je puter sa mirisom Ylang – Ylanga i ako želite da naručite samo jedan, a dvoumite se, moj savet je upravo on. Ukoliko koristite samo za lice, biće vam dovoljno i ovo manje pakovanje od 15 ml, jer je potrebna neverovatno mala količina, a pošto je proizvod prirodan rok trajanja je kraći (konkretno mom do 07. 11. 2014.).

Još par stvari vezane za manna.rs, odnosno par razloga zašto preporučujem kupovinu kod njih: Proizvode šalju odmah, pa vam oni stignu nakon samo jednog radnog dana, tako da nema puno čekanja. Na samom sajtu možete pronaći i test za određivanje tipa kože, tako da nema zabune sa tim koji bi vam proizvodi bili dobri. I kao što sam na početku rekla, tu je i garancija za povrat novca.

Što se mene tiče, ovo sigurno nije moja poslednja narudžbina jer planiram da uskoro naručim i neki od njihovih sapuna za lice, kao i kokosov puter u bočici, koji mi deluje savršeno.

Koristite li prirodnu kozmetiku? Jeste li već probali nešto od Manna proizvoda?

You Might Also Like

17 коментара

  1. Ubedila si me da kupim nesto :) odavno planiram da kupim neki njihov proizvod, ali nikako da to i ucinim :\

    ReplyDelete
  2. Ja samo idem po blogovima i čitam i komentarišem na tekstove o Manni, a nikako da naručim :))

    ReplyDelete
  3. Već mesec dana se motam na njihovom sajtu, a sve kao prvo da potrošim sve što imam pa prelazim na prirodnu kozmetiku. Pf. Potrajaće. :D Ali svakako naručujem. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah... Ja sam odustala od čekanja da potrošim sve i naručila odmah. :D

      Delete
  4. Imaju odličan odnos prema mušterijama, moja drugarica je poručivala njihovu kozmetiku i uz svaku kupovinu je dobila poklončić. Jako lepo sa njihove strane. Ja se još uvek ne usudjujem da poručim zbog cena, dosta sam skeptična. Ali kako svakog dana izadje neka nova recenzija o njihovim proizvodima i svaka ih blogerka hvali, izgleda da će to ipak presuditi kupovinu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj prvo par stvari iz one kategorije ''poslednji primerci'' tako nešto, ja sam platila po 199 dinara putere.

      Delete
  5. Ja sam više puta naručivala od njih. Cena deluje malo jače možda, ali su mi svi proizvodi dugo trajali, tako da se to fino izniveliše. Probaj slobodno sapune, nećeš se pokajati. Sapun od aktivnog uglja za čišćenje lica mi je sjajan. I mali hint: meni se isto masti T zona, ali ja mažem putere po celom licu, bez problema, da bih nadoknadila masnoću posle umivanja nekim jačim sapunom. Furam ih tako u kombinaciji, posle samo malo potapkam nosić :) I to mi sjajno radi! Toliko, da sam sad posle 3 različita putera počela da eksperimentišem sa njihovim uljima. Zasad imam samo pšenično i jako mi se dopada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj sapun sam i htela, tako da ću ga sigurno naručiti. A i ulje sam planirala, ali kad bude zima, dok potrošim sve ovo.

      Delete
    2. Nećeš ti to potrošiti još 3 zime.

      Delete
  6. Na sve strane citam o manna kozmetici, ali mi je delovala nekako preskupa..
    Imam veliku zelju da isprobam, pa mislim da cu uskoro da se odlucim za nesto.
    Hvala na ovom postu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaš onu kategoriju na sajtu gde imaju poslednje primerke proizvoda, pa su jeftiniji. Ja sam platila putere po 199 dinara, jedino je cena poštarine malo skuplja. :)

      Delete
  7. Narucila sam balzam blistav osmeh , koji mi je dosta pomogao kod ispucalih usana , i puter od lavande i cajnog drveta , koji mazem gde stignem ali najvise na pete i ujede os komaraca. I na poklon sam dobila Vilini carolija sapun koji je idealan za masniju kozu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E ti sapuni me baš zanimaju, trenutno imam mnogo gelova za umivanje, ali planiram da potrošim to i pređem na njihove sapune što pre.

      Delete
  8. Ja sam narucila ovaj sa ylang-ylangom i isti mu je rok trajanja kao tvom, tako da sam morala da ih pitam u vezi toga jer ga nemoguce potrositi ga za 2 meseca i napisali su mi da moze bez ikakve bojazni da se koristi i posle roka, i da ne moze nista da mu bude.. eto da znas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuu, ekstra, ionako sam se pitala kako sve da potrošim. Njega možda i mogu, mažem ga svakog dana, a malo je pakovanje, ali ova dva druga teško. Super što može i posle roka. :)

      Delete

Hvala što komentarišete :)