BY DRESSING CASE

Dr. Hauschka kreme

11:16

Moja ljubav prema Dr. Hauschka proizvodima vremenom samo raste, a onda je došla do toga da poželim da isprobam sve kreme koje  nude. Najbolji način za tako nešto jeste kupovina seta za masnu ili suvu kožu. Kako sam onaj za masnu već isprobala, sada su na red došle kremice koje se mogu naći u setu za suvu kožu + krema od matičnjaka, koja nije bila deo seta, već sam je kupila odvojeno.


Prva krema koju sam isprobala je ona od dunje. Dosta je hvaljena, pa je i kod mene izazvala najviše interesovanja. Miris je predivan, ne izrazito biljni, već osvežavajuć, što mi se posebno dopada. Krema je malo masnija, što i nije čudo, obzirom da je namenjena suvoj koži. Mojoj, normalnoj sa masnijom T zonom, nije toliko odgovarala u toku toplijih dana, pa ako imate kožu kao moju, radije se opredelite za neku drugu koju imaju. Jedini problem koji sam ja imala je brzina upijanja kreme, potrebno joj je puno vremena, pa mi je bila idealna za veče, dok je za dan bila premasna. Kupovinu ću svakako ponoviti kada temperatura bude u minusu, jer je tada moje lice izrazito dehidrirano, pa mislim da bi mi u tom periodu krema prijala i kao dnevna.

Cena: 2500 dinara za 30 ml u Metropoliten parfimeriji


Sledeća na redu za isprobavanje bila je ona od matičnjaka. Namenjena kombinovanoj koži, a uzimajući u obzir moja prethodna pozitivna iskustva sa Dr. Hauschka proizvodima, bila sam sigurna da će mi ova savršeno odgovarati. I bila sam u pravu. Kada je namažem upije se vrlo brzo, ne masti lice, pa mi u toku dana nije bila potrebna popravka pudera ni na T zoni. Posebno mi se dopalo to što sam je koristila i kao večernju kremu i bila je sasvim dovoljna. Dakle, u jednom proizvodu dobijete kremu koja će biti odlična kao dnevna i kontrolisati mašćenje lica, ali će vam pružiti i sasvim dovoljnu hidrataciju tokom večeri. Kao što sam gore rekla, mislim da mi u toku hladnih dana ne bi bila dovoljna samo ona, već i krema od dunje, zbog moje dehidrirane kože, ali za ovaj prelazni period je fantastična.

Cena: 2720 dinara za 30 ml u Metropoliten parfimeriji


Nakon potrošene kreme od matičnjaka, krenula sam da koristim onu od ruže. Ovo je možda i jedina krema za koju verujem da je u budućnosti neću kupiti u velikom pakovanju. Razlog je i više nego jasan, krema je namenjena suvoj, osetljivoj i zreloj koži, što moja svakako nije. Zapravo, meni je bila želja da isprobam light varijantu kreme od ruže, ali je nisam pronašla u malom pakovanju. Ipak, moja radoznalost je presudila, pa sam i ovu kremu iskoristila iako mi je previše masna. Koristila sam je uveče i mogu da potvrdim da bi sigurno odgovarala osobama sa izrazito suvom kožom, jer je najgušće teksture od svih Dr. Hauschka krema koje sam isprobala. Ja planiram da je kupujem u malom pakovanju, kad god se pojavi problem perutanja lica, koji sam imala prošle godine, jer mislim da ova kremica to može da sanira i za samo jedno mazanje.

Cena: 2820 dinara za 30 ml u Metropoliten parfimeriji


I poslednja na redu za isprobavanje bila je hidratanrna dnevna krema. Bila sam ubeđena da će mi ona od matičnjaka ostati favorit, ali kada sam probala ovu, doslovno sam se zaljubila. Retke je teksture, pa kada je namažem upije se istog momenta, a bez obzira na to dovoljno dobro hidrira kožu. Koristila sam je ujutru i uveče i bila je sasvim dovoljna da mi pruži hidrataciju koja mi je potrebna. Od svih ostalih mi je bila najmanje privlačna, pa sam je zato ostavila kao poslednju za isprobavanje, a ispostavilo se da ću se sa njom najviše družiti, jer ću je sigurno kupiti u punoj veličini. Ako imate masnu ili mešovitu kožu, a ne volite da koristite ulje koje imaju u ponudi, onda je moja preporuka da pogledate ovu kremu. Miris je takođe vrlo prijatan, kao i kod svih ostalih.

Cena: 2100 dinara za 30 ml u Metropoliten parfimeriji



Jeste li probali Dr. Hauschka kreme za lice, koja vam je favorit?

You Might Also Like

11 коментара

  1. Probala sam kremicu sa ružom i slažem se da je dosta masna mada mi je i hidrantna super. Želela bih i onu sa dunjom da isprobam a tebi bih preporučila fluid od irisa mada sumnjam da se već nije našla na repertoaru :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iris mi još nije bio na repertoaru, ali biće uskoro, ne sumnjaj u mene. :)

      Delete
  2. Hidratantna krema je blago za bilo koje godišnje doba, ruža lajt je takođe sjajna, dunja predivna samo po jagodicama i obrazima zimi preko druge kreme. Inače, mi je koža mešovita, sa jako suvim obrazima, leti t-zona svetluca, zimi je sve dehidrirano u pečatima. Volim, volim, volim Haušku.
    Zanimljivost - iako bi trebalo krema od matičnjaka da bude upravo za moju kožu, nije mi odgovarala. Više mi leti prija hidratantna + kap normalizujućeg ulja u kremu svakog drugog dana, zimi ruža lajt sa dunjom po jagodicama i obrazima. Noću, umesto njohovog seruma koji me je ostavio ravnodušnom više volim da povremeno u tankom sloju namažem podmlađujuću masku.
    Krema za čišćenje i tonik specijal nemaju zamenu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ružu lajt jedva čekam da isprobam. Imamo isti tip kože i istu ljubav prema Hauški. :) Krema za čišćenje je moj broj jedan kada su takvi proizvodi u pitanju, a na tonik sam se navukla jedno vreme, držala sam ga u torbi i na svakih pola sata prskala.

      Delete
  3. Nisam probala , ali dopada mi se tvoja recenzija :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj ova mala pakovanja, verujem da ćeš se oduševiti. U setu se pored ovoga nalazi i krema za čišćenje, a to je najsavršenija stvar ikada. :)

      Delete
  4. Ruža light definitivni favorit od Hauske <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moraću da je probam, samo nju nisam mogla da nađem, a imala sam veliku želju da je isprobam. Za nju i matičnjak sam mislila da će mi se najviše dopasti.

      Delete
    2. Imaš u Maslini u Katanićevoj :-) Probaj obavezno, U svakom slučaju vredi prošetati do njih, imali su pre par dana akciju- kupiš tonik specijal, dobiješ balzam za područje oko očiju. Možda imaju još uvek.

      Delete
  5. Ja se nekako nikako nisam susretala sa ovim brendom ali mi sve deluje super :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda probaj prvo kremu za čišćenje lica. Miris je specifičan, ja ga obožan, ali mnogima se ne dopada. Ali krema sama po sebi kiiida! :)

      Delete

Hvala što komentarišete :)