BY DRESSING CASE

Flormar: Perfect Coverage

15:05

Pre nekog vremena sklopila sam saradnju sa, svima dobro poznatom, kompanijom Flormar. Obzirom da vam spremam post gde će glavni akteri biti upravo njihovi proizvodi, rešila sam da vas pre toga upoznam sa jedim puderom, koji je mene prilično iznenadio.


Do sada sam koristila mnogo Flormar stvari, ali tečne pudere nikada. Kada sam otišla da odaberem par proizvoda, znala sam da želim puder, ali kada stanete pred njihov štand, javlja se problem, koji puder odabrati, kada ih ima mnogo. Pošto volim pudere koji imaju veliku moć prekrivanja, odlučila sam se za Perfect Coverage.

Puder bi trebalo da bude postojan 12 sati na licu, što ja ne mogu proveriti, ali osam sati izdrži bez problema. Ima SPF 15, što je odlična stvar. Kada sam ga uzela, znala sam da će prekrivati dosta, ali nisam očekivala da moć prekrivanja bude tako dobra. Sa njim vam bukvalno nije potreban korektor.

Tekstura mu je gušća, a pošto sadrži bademovo i maslinovo ulje, ne suši se u potpunosti na licu. Što znači da imate vremena da ga razmazujete do mile volje, jer se neće osušiti nakon dva poteza četkicom. Ali to ujedno znači da je puder za matiranje obavezan ako imate kombinovanu ili masnu kožu.

Na licu on izgleda ovako, stavila sam ga samo na polovinu, da biste mogli da vidite koliko jako prekriva. Sve flekice koje imam na obrazu, a koje možete videti na strani gde nema pudera, se jednostavno uopšte ne vide sa njim.


Obzirom da je puder dosta jak, preporučila bih ga za neke večernje izlaske ili slične događaje, a ne za preko dana, ako imate normalnu kožu. A ako imate problematičnu, onda ga možete nositi tokom celog dana, bez bojazni da će skliznuti sa lica, ali uz obavezan matirajući puder preko. Ja nosim naočare za vid, pa mi se vrlo često dešava da kada ih skinem, na nosu imam jasnu liniju gde su one bile, jer se puder skinuo. Sa ovim to nije slučaj.

Da se razumemo, ja ne kažem da ako imate problematično lice samo prekrijete ovakvim puderom i ćao, zdravo. Ali razumem svaku devojku koja je u potrazi za tako jakim prekrivanjem, jer sam i sama bila u toj situaciji. Od tog vremena mi je ostala navika da mahinalno posežem sa nešto težim puderima.

Nijansa koju ja imam je 104 Vanille Eclat, koja je žućkasta, ali dok sam birala nijansu, videla sam da postoje i one za devojke rozikastog podtona. Tako da ćete sigurno pronaći nijansu za sebe.

A evo kako on stoji i na licu, dok sam našminkana, a ne samo na pola. Na slici nemam korektor, ni ispod očiju, ni na obrazima. Preko pudera imam samo transparentni, zbog matiranja.


Pošto je puder na licu primetan, moj savet je da obavezno izađete na dnevno svetlo kada ga kupujete i vidite da li se stopio sa vašim licem i vratom, jer ako slučajno odaberete pogrešnu nijansu i te kako će se videti.


Okvirna cena pudera je 1000 dinara i za taj novac dobijate 2 u 1 proizvod. Puder i korektor, pa mislim da je prilično isplativ. Ja se sigurno neću zadržati samo na ovom, jer sam se sada uverila u kvalitet njihovih tečnih pudera.

Jeste li probale ovaj puder? Ili neki drugi iz Flormar asortimana, koji možete da mi preporučite?

You Might Also Like

8 коментара

  1. Probala sam njihov mat puder, da li se zove mat touch ili tako nesto, sad ne mogu da se setim. Bio je skroz ok sto se tice pokrivanja i matiranja, ali isto kao oavj, nije mi bio bas za dnevne varijante :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dvoumila sam se između tog mat i ovog, ali sam na kraju prelomila i uzela ovaj jer nemam nijedan koji baš toliko prekriva, a htela sam da probam. Doći će i mat na red, ako ne za mene, bar da šminkam druge ljude. :)

      Delete
  2. Ja samo mogu da preporučim njihovu CC kremu, ona je lagana ali ne pokriva potpuno tako da bi korektor bio od pomoći. Lepo zagladi i ujednači ten ali mislim da ne bi bio dobar za osobe sa masnom kožem, za ostale tipove bi odgovarao.
    Drago mi je da ti puder odgovara, znala sam da ćeš naći nešto lepo za sebe :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. CC sam odaaavno merkala, sve hoću, neću i na kraju nisam. Ima vremena, znamo mi mene, doći ću ja i do nje. :D

      Delete
  3. Ja nisam probala, mada bih mogla jer se zaista dvoumim da li da ih uzimam, tako da mi je olaksanje sto sam procitala nesto ovog tipa jer blogerke zaista redje bloguju o njihovim proizvodima ili barem ja nisa nailazila na takve postove :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlični su im puderi. Ja nisam očekivala da bude ovako dobar, jer nisam nalazila na tekstove o njima. Imala sam njihov korektor, koji mi je jedan od boljih koje sam probala, pa sam računala biće i puder ok. Iznenadio me je i to vrlo pozitivno. :)

      Delete
  4. Da li bi ga mogla uporediti sa Aura cover me? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala Cover me, imam Take care of me, ali za razliku od ovog Flormara on nema neku pokrivnu moć, skroz su različiti puderi. :)

      Delete

Hvala što komentarišete :)