New in: May

13:30

Ispitni rok stigao, čitaonica postala druga kuća, za sve se nema vremena, a samo se nešto kupuje. Manje nego ranije, doduše, jer sam dosta stvari iz današnjeg posta dobila, ali našla se tu i po koja stvar kupljena iz čiste dosade ili radoznalosti.


Ovog meseca Sephora je organizovala jedno predivno druženje za blogere, gde smo imali prilike da se upoznamo sa Too Faced kolekcijom za jesen. Tom prilikom su nam, na kraju druženja, svima dali po poklon. Moj omiljeni ovog meseca, morala bih da dodam. U kesi su se našle čuvene Glam Glow maske, a kako sam ja već isprobala jednu, bila sam manje više ravnodušna prema njima i odmah zgrabila paletu, koja je bila jedan od poklona. Toliko sam se oduševila kad sam je videla, da nisam sačekala sutra dan da je lepo slikam već sam se iste večeri bacila na isprobavanje. Divna, predivna! Kao i sve ostale Too Faced palete koje sam probala, tako da je već vidim u favoritima. U kesi je još bila i Monoi kupka, jedna od mojih omiljenih. Volim taj miris, toliko da sam oko nove godine kupila nekoliko mini toaletnih vodica iz Sephore, da slučajno ne nestanu.


Par dana nakon toga bila sam na promociji Dr. Hauschka noćnog seruma, koji je novitet u njihovoj ponudi. Intenzivno ga koristim već neko vreme, tako da ćete utiske sigurno čitati uskoro, jer je ovo proizvod vredan svake pažnje. Uz njega smo dobili i mini pastu za zube, koju još uvek nisam isprobala, čuvam je za neko putovanje.


Kada smo kod Dr. Hauschke, dan, dva nakon promocije odlučila sam da se vratim na ove proizvode i lice negujem samo njima naredni period. Kako sam već imala kremu za umivanje i ulje za kombinovanu kožu, falio mi je tonik, pa sam se odlučila za kupovinu ovog promo pakovanja od 30 ml. Koštao je hiljadu dinara i mislim da vredi svaki uloženi dinar. Potpuno sam se navukla na njega, koristim ga pre kreme, a i nakon šminkanja, jer mi se dopada efekat koji postignem. Savršen proizvod koji ću nastaviti da kupujem.


Još jedno dešavanje za blogere ovog meseca organizovao je i Eucerin. Bilo je vrlo lepo, a pored toga i poučno. Dobili smo stvarno mnogo proizvoda, koje nisam stigla ni da isprobam još uvek. Pored svih ovih stvari tu se našlo i ulje za tuširanje, kojim sam se ja oduševila, pa sam ga odmah prosledila da se još neko oduševi. :) Za sada sam isprobala roll on, za koji mogu da kažem da je odličan. Iako sam osoba koja voli formu stika, a ne roll on, ovaj mi se dopao jer radi baš onakav posao kakav bi trebalo. Ne sprečava znojenje, ali sprečava neprijatne mirise. Sjajna stvar, tako da sam sigurna da ću nakon njega isprobati i ostala dva iz ponude. Njihova micelarna je moj davni favorit, o kome sam već pisala na blogu, a isprobala sam još i kremu za područje oko očiju, koja je na mene ostavila odličan utisak. Sve ostalo još uvek čeka svojih pet minuta slave.


Pred kraj meseca Gerovital nam je predstavio novu liniju proizvoda, Derma +. Tom prilikom družili smo se u estetskom centru Maa'ra, čiji je ambijent mene oduševio. Prijatna atmosfera i lep enterijer su i više nego dovoljni da čvrsto rešim da kod njih sebi zakažem masažu. Nakon lepog druženja, ukusnih kolačića i savršenih Monogram likera (rakije) kući smo otišli sa kesicama u rukama, a u mojoj su se našli gel za umivanje, maska za lice, kao i par testera krema.


Nakon svih tih druženja, ja sam otišla kod Šmizletine, da joj malo pojedem sve trešnje koje je imala i usput uslikam par selfija njenim novim selfie stickom. I od nje sam kući pošla sa kesom punom stvari, a između ostalog se tu našla i ova Creme care kupka. Drugi gel za tuširanje, kao i maske su poklon od druge osobe, ali već na sledećoj slici je nastavak Šmizlinog poklona - ima se, poklanja se.


Dakle, drugi deo poklona jesu Aurini Take care of me puderi. I to sve nijanse, molim lepo. Sada izvolite, dođite na šminjanje, opremila me Šmizla lepo. Još je ona tu nešto meni spakovala, ali pošto sam ja dobar čovek, to sam prosledila dalje, da se i tetka malo macka.


Ja tetki preparativu, tetka meni dekorativu i svi srećni i zadovoljni. Od nje sam dobila ova dva karmina i sjaj iz Avona. Još ništa nisam isprobala, tako da ćemo videti kako će se pokazati ovi karmini. Sjajeve i ne korsitim, ali neće da se baci.


E, sada je red na sitnice kojima sam ja sama sebi ulepšavala dane. Prošlog meseca sam kupila Weleda ulje, po prvi put. Ta kupovina je rezultirala time da sada želim da ih skupim sve, kao pokemone. Tako da sam se ovaj mesec častila sa dva, jedno je Arnika, a drugo Citrus. Pored toga, kupila sam i svoju prvu Weleda kupku i malo je reći da sam oduševljena. Definitivno mi je Weleda postala broj jedan kada je nega tela u pitanju. Sve proizvode sam kupila kod Ljilje u njenom outletu, po znatno nižim cenama, pa vam preporučujem da s vremena na vreme bacite pogled tu, jer se može naći svašta nešto zanimljivo.


Početkom meseca Tanja, sa bloga Good morning, gorgeous, me je navukla na Noreva toniranu kremu. Sigurno ću pisati detaljnije o njoj ovih dana, ali u kratkim crtama, ako tražite blago do srednje prekrivanje, koje se na licu prakrično ni ne oseti, a uz to vam je potreban matirajući efekat, onda je ovo prava stvar za vas. Pored tonirane, odlučila sam se i za kremu koja bi trebalo da utiče na moje proširene pore i matira lice tokom dana. We shall se that.


Prošle nedelje sam otišla u Dm, da bih kupila šampon i balzam. Kako mi više nije toliko zanimljivo da idem i biram šampone, planirala sam da uzmem onaj Afroditin litarski i rešim problem za narednih dva meseca. Međutim, L'oreal šamponi su trenutno na akciji, tako da koštaju po 250 dinara, pa sam se odlučila za njih. Sa police sam uzela ovaj, iskreno nisam ni gledala koji je, jedino što sam videla jeste da piše za suvu kosu. Negde na pola puta do kuće mi je sinulo da je to možda ista linija kao i Extraordinary ulje koje imam, a čiji miris obožavam. Odmah sam sela na prvu klupicu i kao prava seljanka izvrnula kesu i istresla sve na klupu, ne bih li došla do šampona. Kad sam ga pomirisala mojoj sreći nije bilo kraja. Miriše isto kao i ulje, orjentalno i predivno. Probala sam ga samo jednom, pa ne mogu da procenim, ali se nadam da će mi odgovarati, jer planiram da ga kupujem stalno zbog mirisa. I dok kucam post shvatila sam da nisam kupila i masku iz te linije, tako da trčim po nju čim ovo objavim.

Pantene sufle je dosta hvaljen proizvod, a i njihov šampon i balzam koje sam koristila prošlog meseca su mi odgovarali, pa uzeh i ovo čudo. Odlično radi posao, omekša kosu, ne lepi je i ne masti dodatno. Jedini problem koji ja imam je ambalaža. Ova pumpica gore je pokvarena, pa mi krema sama curi iz pakovanja čak i kad stoji uspravno. Nisam sigurna da li je to generalno loše odrađeno ili sam samo ja slučajno naletela na tako nešto.


Kad smo već kod Dma, tamo sam kupila i Essence karmin, ali mi se boja i ne dopada toliko. Na mojim usnama bude previše roze, iako je na ruci bila neutralna. Essence olovku za oči sam uzela samo zato što sam u potrazi za nekom mint, koju nigde ne mogu da nađem. Dobro bi mi došle preporuke, ako znate neku mint olovčicu za oči. Flormar olovku za usne mi je dala Lidija sa bloga Good morning, gorgeous, jer je za nju previše tamna, a kako stoje stvari, ja ću njoj dati ovu pored, Essence, jer je meni previše roze, a skroz mi liči na nju. I Golden Rose lajner koji je precizan, ali videćemo hoće li se osušiti uskoro ili ne. Depent Cameleon lak kiiida! Ali stvarno. Namažete, bude zelen, odete u hlad, bude plav, dođete na sunce, bude ljubičast. ma sve može sa njim.


I za kraj, Balea ampule koje mi nikako ne odgovaraju. Lice mi se od njih ujutru čudno sija i previše se masti. Preporučujem ovo nekome sa suvom kožom, ali za nas sa kombinovanom nikako nije. Philosophia sapun sam dobila i zaista ne znam za šta bih ga mogla koristiti. Odlično miriše, pakovanje je predivno, ali za tuširanje nikad ne koristim sapune, a za lice mi ne deluje kao dobro rešenje.


Jeste li probale nešto iz ovog posta? O čemu biste prvo želeli da čitate? I ako znate neku olovku za oči u mint nijansi, dobro bi mi došla svaka preporuka. :)

You Might Also Like

16 коментара

  1. Divni pokloni, sve mi se svidja, a posebno paletica :)

    ReplyDelete
  2. Jao, koliko lepote na jednom mestu :)
    Ova nova Loreal kolekcija za kosu je odlična, ispobah šampon, balzam i masku, miris je predivan baš onakav kakav si opisala <3
    TF paleta je ostala moja tiha patnja a od grupne slike Welede mi je srce brže zakucalo, šta ću kad volim :D L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weleda je zakon, dok ne isprobam sve, ne smirujem se. :D A TF moras kupiti, kad tad, ne mora ova, ali neka druga paleta obavezno. :)

      Delete
  3. Ju, sta sve tu ima. Boga mi lepo.

    ReplyDelete
  4. divan new in <3
    sephora pokloni su divni, predivniii <3
    i Weleda stvarčice lijepo izgledaju :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sephorini su i meni omiljeni, nisam mogla da ih se nagledam kad sam ih dobila. :)

      Delete
  5. jao, paletica <3 gledala sam swatcheve na internetu i zaljubljena sam, divna je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se u početku nisu toliko dopale boje, ali kako sam krenula da se igram sa njom, tako sam se zaljubila čak i u ovu rozikastu nijansu. :)

      Delete
  6. Replies
    1. Weleda će biti sigurno, ali imam isplanirano da probam još par ulja koja imaju u ponudi, pa napišem grupnu recenziju svih. :)

      Delete
  7. Predivni poklončići, posebno Too Faced paletica :-D

    ReplyDelete
  8. Prelepi noviteti, Weleda me zanima onako najviše jer je volim baš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće, biće. O nekim stvarima odmah, a o uljima uskoro, kad probam još koje. :)

      Delete

Hvala što komentarišete :)