Omiljeno društvo

15:11

Prošlo je par meseci od kako nisam pisala o tome šta sam najradije koristila, pa da ne pomisle ljudi da sam mali baskuz koji ništa ne voli, reših da napišem jedan post na temu proizvoda koje u poslednje vreme trošim sa uživanjem.


Po nekoj logici krenuću redom, od glave do pete, da ne bih nešto zaboravila. Na svoju pametnu glavicu najčešće sam stavljala L'oreal ulje, jer miriše rajski. Da postoji takav parfem, kupila bih ga sigurno. Ne mogu da kažem da oporavlja kosu, više služi da zagladi dlaku i da da predivan miris koji se oseti čak i ako se nađete u zadimljenoj prostoriji. Miris je toliko intenzivan da mi se par puta desilo da me ljudi pitaju koji to parfem imam.


Jedino što sada koristim za lice su dva proizvoda kompanije Dermix, a kada bih morala da biram između ta dva, odabrala bih sapun. Jelena od pre mesec dana bi na ovo rekla: ''Šta je tebi, čoveče? Sapun na lice, pa još i favorit?'', ali Jelena od danas može samo da citira Čoline stihove: ''Glaaavo luda, sve se menja''. Ne bih puno da dužim, jer vas uskoro čeka recenzija gde ćete videti čemu toliko oduševljenje jednim sapunom i zašto je najbolji proizvod za umivanje koji sam u poslednje vreme koristila.


Kad smo kod lica, nakon umivanja je red da se upristojim. Hoću reći našminkam. Slabo se šminkam u poslednje vreme, da kucnem u ovaj sto za komp, lice mi odavno nije bilo bolje, pa sam iz tog razloga puder koristila svega par puta za ovih par meseci. Zato je moja celokupna šminka uglavnom podrazumevala našminkane oči i sređene obrve. Favorit bez zamene kada su obrve u pitanju je NYX u kombinaciji sa Blush 25B četkicom. Do sada nisam koristila ništa bolje, a kako stvari stoje, ne verujem ni da ću koristiti, jer ne planiram da ga menjam. Kada su oči u pitanju, favorit nad favoritima je Revelique maskara. Verovatno zato što nisam očekivala da mi se dopadne. Obično mi nijedna nije dobra kao 2000 Calorie, ali ova ju je nadmašila. Ovih dana ću oduševljenje podeliti u zasebnoj recenziji.


Svake večeri na B92 negde oko 1h puste Prijatelje, a pošto sam ih gledala samo 15365634152 puta, red je da sada obnovim gradivo i proverim koje epizode znam napamet, a koje treba da doučim. I tako dok gledam obavezno je mazanje nekog mleka za telo. Još uvek koristim Keims i volim ga, ali sam pre par dana kupila nešto što je nadmašilo sve proizvode za negu tela koje sam koristila. Weleda ulje protiv celulita, koje miriše citrusno i prelepo. Zato sada imam dva proizvoda među favoritima. Keims koji mažem na jedan deo i Weledu koju mažem na butine zbog celulita.



Moj večernji mini spa ritual od nedavno podrazumeva i mazanje kreme za pete i ulja za nokte. Među kremama za pete izdvojio se Nikel i slobodno mogu reći da je to najbolja krema koju sam koristila. Nažalost nemam full size proizvod, ali tester od 30 ml koji sam dobila u Purity Boxu traje i traje i traje, jer je krema masna, pa nije potrebno puno. U duhu Nikela izdvajam i njihovo ulje za nokte, za koji je recenzija već napisana i čeka svojih pet minuta slave. Savršeno je, a količina koja se dobije ga čini odličnom investicijom.


Nokte lakiram obično jednom, do dva puta nedeljno. Što duže lak izdrži, to bolje, jer nemam baš puno živaca da ih stalno mackam. Tri proizvoda koja najradije koristim prilikom lakiranja jesu Essence bazni lak, nadlak i kapi za brzo sušenje. Kako nisam neki ljubitelj Essence proizvoda, prijatno sam iznenađena kvalitetom ovih lakova.


I tako se ja u poslednje vreme trudim da koristim proizvode koje imam, kako bih ih potrošila, nemam baš puno proizvoda koje stvarno volim, što se po postu i može videti.


Delimo li neke zajedničke favorite?

You Might Also Like

16 коментара

  1. Koliko koštaju ovi Essence proizvodi za nokte? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kapi za brzo sušenje su oko 250, a lakovi oko 350. :)

      Delete
  2. Ovaj srebrni sadrži neke otrovne materije, koji su izazivači raka, proveri tačnije info ja sam tako čula!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam čula tako nešto, a nažalost na samom laku ne piše sastav, pa ni ne znam šta to može da ima. Proveriću u Liliju na njihovom stalku, možda negde piše sastav laka.

      Delete
  3. Nyx cudo za obrve i Essence cuda za nokice moram kupiti cim mi se pruzi prilika!!! :DDDD


    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moraš, posebno NYX. To je u mom životu najbitnija stvar, ne daj bože neko da mi je ukrade. :D

      Delete
  4. Lepo se ti mackaš i neguješ :) A ja moram kupiti ovo Elseve ulje, opasno me mami kao i Essence set za noktiće, treba mi :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elseve tako dobro miriše da je šteta ne kupiti ga, baz zbog mirisa, kad već nega nije nešto posebno. Gledaj kad bude na sniženju, onda se baš isplati. :)

      Delete
  5. Samo da ti se zahvalim sto si podelila savet za AD kapi kod ispucalih i slabih noktiju. Recimo da ih mazem tri dana i promena je zaista ogromna (jos uvek sam u neverici), dok sam mesecima pokusavala da nadjem nesto bas namenski za nokte i citala sam zilion recenzija, probala svasta, ovo je ono sto je moje nokte spasilo. Nokatna poloca nezna kao saten, listanje pri vrhovima minimalno, cak su se i zanoktice malo upristojile :-)
    Jos jednom hvala :-)
    Veoma lep i prijatan blog, mnogo pozdrava
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti je pomoglo, i meni je tako delovalo i prezadovoljna sam njim. :) Hvala tebi na tako lepim rečima. :)

      Delete
  6. Dermix nam je zajednički favorit :)

    ReplyDelete
  7. Taman kad sam resila da probam te Essence novitete od jednom ih nema nigde u mom kraju. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve se razgrabilo, ja ih jurila mesec dana. Stići će valjda uskoro, super su im. :)

      Delete
  8. Ovi essence proizvodi mi se bas zanimljivo cine, moracu da nabavim neki. :)

    ReplyDelete

Hvala što komentarišete :)