NIkel: Ulje za nokte

11:57

Da mi je pre godinu dana neko rekao da ću toliko uživati u korišćenju raznih ulja, ne bih mu verovala. Tada je jedino ulje koje sam koristila bilo ono za kosu, a sada se lista proširila na ulja za tuširanje, negu tela, lica, pa čak i zanoktice. Dešavalo mi se da i ranije kupim ulja za zanoktice, ali bih se uvek vraćala kremama. Volim da takve stvari koristim sa uživanjem, a čekanje da se nešto masno, čiji miris nije po mojoj meri upije, nije bilo uživanje.


Iz tog razloga, uvek sam pribegavala jednostavnijim opcijama, odnosno laganim kremicama koje se upiju odmah. Onda sam se u svojoj prvoj Purity Box kutiji susrela sa brendom Nikel i odmah me je očarao miris narandže koji se širio iz kutijica. Zato sam sa oduševljenjem dočekala sledeću kutiju, jer sam znala da će se u njoj naći ovo ulje za nokte.

Miris je prva stvar koju sam osetila prilikom otvaranja bočice. Prirodna aroma narandže, koja se zadržava na rukama, a ne guši. Baš kao i kod drugih Nikel proizvoda koje sam imala prilike da probam. To se uklopilo u moj ''mini spa ritual'' pre spavanja, pa ga je odmah izdvojilo od ostalih koje sam imala.

U bočici se nalazi pozamašna količina, čak 30 ml, što trenutno deluje nepotrošivo. Na vrhu se nalazi dozer, koji ne funkcioniše baš najbolje, tako da će uvek izaći mnogo više ulja nego što je potrebno. Lično, to mi ni najmanje ne smeta, jer ostatak ulja uz masažu rasporedim po rukama, koje istog trenutka postanu potpuno glatke.


Pošto ja ulje koristim uglavnom uveče, pred spavanje, stavim veću količinu na svaki nokat i utrljam. Potrebno je malo više vremena da se upije, pa zato izbegavam da ga koristim dok nešto radim.

Prošlo je oko mesec dana od kako ga redovno koristim i napredak koji vidim je odličan. Zanoktice više nemam, čak ni na palčevima, koji su mi uvek bili kritični po tom pitanju. Što se samih noktiju tiče, od kada koristim ulje mnogo brže rastu. Za mesec dana su porasli dosta, mnogo više nego obično, ali ih nažalost nije ojačalo, pa su krenuli da pucaju.

Još jedna stvar koja mi se dopada je sastav. Iako nisam neko ko se u to razume, pa samim tim ni ne obraćam toliko pažnje koliko bi trebalo, volim kada mi je u sastavu svaka stvar poznata. Na slici možete videti da je ovo zapravo mešavina nekoliko ulja.


Sastav: Persea Gratissima Oil (Avokado), Caledula Officinalis Oil (Neven), Arachis Hypogaea Oil (Kikiriki), Tocopherol (Vitamin E), Citrus Aurantium Dulcis Oil (Slatka narandža), Citrus Nobilis Oil (Mandarina).

Ako ste u potrazi za nečim što će imati efekta na zanoktice, ali i na sam rast nokta, onda je ovo odličan izbor. Nikel proizvode sam viđala u Dmu, ali nisam sigurna da imaju ovo ulje, njega možete poručiti sa Purity Box sajta, na ovom linku.


Jeste li probali Nikel proizvode? Kako vam se čini ovo ulje?

You Might Also Like

14 коментара

  1. Dobar je sastav, a sviđe mi se i što miriše na narandžu. Definitivno ću morati da probam ovo ulje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vredi svaki dinar, verujem da se nećeš pokajati ako ga uzmeš.

      Delete
  2. Ovo je jedini proizvod za zanoktice koji zapravo razmišljam da kupim! Jednom u životu sam kupila cuticle oil i od tada samo punim tu bočicu maslinovim uljem. Ma nema tu priče, ulja su majka što se tiče nege noktiju, ja sam iste rezultate primetila. :) I predivan ti je layout bloga, vrlo pregledno i čisto! Uživancija za čitanje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam par puta kupovala ulje za zanoktice po parfimerijama, ali to nije neko ulje koje neguje. Ostane mi na noktima, pa ga na kraju isperem. Zato mi se ovo dopalo, svi sastojci prirodni, vidim da nešto radi, za promenu.
      Hvala ti puno na divnom komplimentu. :)

      Delete
  3. Slicno ulje sa ukusom (pardon mirisom) narandze ima da se kupi u Alexandru mada sastav ne moze ni da se poredi, a i mililitraza je duplo manja :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam imala od narandže, ali jesam neko drugo i nije mi se dopalo. Prvenstveno zbog sastava, ovo se u potpunosi upije na kraju, pa imam osećaj da stvarno nešto radi. A mililitraža je takva da ću potrošiti u sledećem životu. :)

      Delete
  4. Savršenstvo od proizvoda i presrećna sam što imam priliku da ga koristim :) Recenziju kao ja da sam pisala :)) L.

    ReplyDelete
  5. Miris narandze? Moze, deluje odlicno. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično deluje, odlično miriše i odlično radi posao. :)

      Delete
  6. Ovo ulje je fenomenalno i ja sam da dobila u purityBoxu, i odusevljena sam. Zanoktice su mi sasvim nestale, a i cini mi se da su mi nokti jaci!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moji nažalost nisu ojačali, ali su toliko slabi da nisam ni očekivala da se to desi. Ali zato mi je za zanoktice vrhunski.

      Delete
  7. Zato sam ja stavila na stočić pored kreveta, da ne bih zaboravljala kao do sada. Taj Alverde serum sam gledala, ali ga iz nekog razloga nikad nisam kupila. Baš ću ga probati ovih dana, treba mi nešto za jačanje, samo pucaju.

    ReplyDelete
  8. Obožavam citrusne mirise, ali nikad do sada nisam koristila ulja za negu noktiju. Kako i sama imam problem sa zanokticama, ozbiljno razmišljam o kupovini. Sjajne fotografije, svaka čast! :)

    ReplyDelete

Hvala što komentarišete :)