Dentamax nega zuba + iznenađenje

17:48

Današnji post biće malo drugačije tematike od onih koje obično pišem. Pre određenog vremena sam od Dentamax firme dobila paket prepun različitih proizvoda za oralnu higijenu. Danas vam o tome pišem, ali pošto ja post pišem dosta kasnije, trebalo bi da znate da su u međuvremenu ambalaže proizvoda redizajnirane, da vas to ne zbuni.


''Firma Dentamax zvanični je uvoznik TePe proizvoda na teritoriji Srbije. Orjentisani na kvalitet i inovaciju kada je u pitanju oralna higijena odlučili smo da omogućimo TePe proizvodima učešće na domaćem tržištu.Danas,nakon devet godina, TePe proizvodi prepoznati su od strane domaćih kupaca kao garant kvalitetne i sveobuhvatne oralne higijene dok su se interdentalne četkice pozicionirale kao jedan od vodećih proizvoda iz TePe palete i visoko se kotiraju u svetlu pravilne i kvalitetne nege.''

U svojoj ponudi Dentamax ima najrazličitije proizvode, kao što su raznovrsne četkice za zube, interdentalne četkice, futrole i zaštitne kapice, floseri i još mnogo toga, a ja ću se danas potruditi da vam što bolje predstavim deo tih proizvoda.

Četkice za zube

U ponudi postoji čak devet vrsta, a cena varira u zavisnosti od namene. U zavisnosti od vaših potreba, možete se odlučiti za one sa kombinacijom dugih i kratkih vlakana, za tvrđe koje omogućavaju bolji pristup, za one sa manjim ustima i one koji imaju problem da skroz otvore usta, zatim četkice za decu do tri godine starosti i one preko tri godine, kao i četkice koje se koriste nakon nekog hiruškog zahvata.


Ako, kao i ja, koristite samo vrlo mekane četkice, onda ćete ovde imati veliki izbor. Na slici možete videti da ja koristim čak i dečiju, jer na njoj ima slonova. :)


Interdentalne četkice

Sa njima se nisam susrela sve dok ih nisam dobila od Dentamaxa, a sada su sastavni deo moje nege. I kod njih postoji nekoliko vrsta, u zavisnosti od toga koliki razmak između zuba imate. Pošto su moji zubi skroz spojeni, jedine koje meni odgovaraju su one najmanje (veličina 0, a dolaze u devet veličina). 


Ove četkice možete koristiti samostalno, a možete i sa Gingival gelom koji se na njih stavi. Prilično jeftino na sajtu možete naći futrolice za držanje ovih četkica, tako da su pogodne za u torbu.


Konci

Što se tiče konca za čišćenje, isprobala sam klasičan, koji vrlo lako klizi između zuba, kao i ove koji liče na praćkice (Mini Flosser), koji imaju dršku, tako da su vrlo jednostavni za upotrebu. Pored toga, možete pronaći i konce za implante, kao i one sa debljim, sunđerastim delom (Multifloss).


Ostalo

Meni lično najzanimljivije stvari - tablete koje vam pokazuju da li ste očistili sve naslage ili ne. Plastične i drvene čačkalice koje se mogu nositi svuda, zbog veličine, kao čistači za jezik.


Da biste se uverili u kvalitet TePe proizvoda, Dentamax je spremio jedan paketić i za vas. Nagradna igra će trajati nedelju dana, znači do 5. Jula, a da biste učestvovali u nagradnoj igri, potrebno je da lajkujete facebook stranicu Dentamaxa, podelite ovu sliku javno i u komentarima ispod te slike na fejsu napišete bilo kakav komentar. Darivanje je otvoreno za sve na teritoriji Srbije, kao i za one koji imaju nekoga da ovde preuzme paketić. :)


Jeste li probali neke TePe proizvode? Kako vi negujete zube?

You Might Also Like

4 коментара

  1. Redovno koristim meke cetkice i konac za zube. I meni je razmak izmedju jako mali pa je problem sa ciscenjem. Sanja V.

    ReplyDelete
  2. Jesam. Interdentalne cetkice (na zalost i najmanje su predebele za moje zube, tj. razmak kog uposte nema) i konac za zube na drsci- koji veoma volim; nekako su mi jednostavniji za upotrebu od klasicnog konca :)

    ReplyDelete
  3. Samo sam četkice probala i to meke jer imam osetljive zube.Odlične su !

    ReplyDelete
  4. Nisam imala prilike da se susrećem sa TePe proizvodima,a zube negujem tako što naravno podrazumeva se redovno pranje zuba 3-4 puta dnevno, jednom nedeljno ispiranje usta sa tečnošću da ne reklamiram koju, povremeno koncem očistim zube, i na svakih 6 meseci kod zubara odem na pregled :-)

    ReplyDelete

Hvala što komentarišete :)