Flormar neutral trio

11:47

Nisam neki ljubitelj svetlijih nijansi, ali bez obzira na to pokazale su se kao najzahvalnije za neku dnevnu, brzinsku varijantu šminkanja. Danas ću vam pokazati tri proizvoda, sa kojima ćete me videti, ako me preko dana sretnete na ulici. Sasvim slučajno, sva tri proizvodi Flormar, brend koji ja jako volim, a koji je nepravedno zapostavljen na blogu. To sam rešila da ispravim, tako da ću u buduće pisati o još nekim proizvodima ovog brenda koje imam i volim.


Neutralni karmin na usnama je za mene bio veliko ne do skoro. Pre nekih mesec, dva setila sam se da imam ovaj karmin u svojoj kolekciji (broj D32), a onda oktrila da se odlično slaÅŸe sa njihovom olovkom (broj 229). Od tada ih koristim kao kombinaciju skoro svakodnevno. U pakovanju karmin je prljavo roze nijanse. To baÅ¡ i nije moja boja, ali kada ga stavim na usne izgleda potpuno drugačije. To moÅŸete videti na slici ispod, koja je sa instagrama, ali posluÅŸiće svrsi. Na njoj imam olovku, a preko nje karmin.

A photo posted by @dressingcase on

Što se postojanosti tiče, u potpunosti sam zadovoljna. Naravno, neće ostati nakon jela na usnama, ali to ni ne očekujem. Zato je tu olovka, da izvadi stvar. Ona je znatno postojanija od karmina, pa ćete uz nju nakon pića ili jela i dalje imati trag na usnama. Sama se neće skinuti, sve dok ne odlučite da to uradite nekim sredstvom za skidanje šminke.


Što se senke tiče, ona je samo jedna od mnogih Flormar koje imam i volim. Pokazale su mi se dobre u mnogim situacijama, pa zato mirne duše mogu da ih preporučim svima. Svoč koji vidite na donjoj slici je bez baze, tako da vam je jasno koliko dobru pigmentaciju imaju, posebno ako koristite bazu. Ova o kojoj ja danas pišem je odlična za dnevne varijante šminkanja, jer iako je sjajna nije upadljiva. Pored toga, njihova pakovanja mono senki su meni presimpatična, samo zbog ovog minijaturnog ogledala koje se nalazi na poklopcu.


Postojanost bez baze im je po par sati, na mojim spuÅ¡tenim kapcima, a verujem da osobama koje imaju drugačije kapke traje duÅŸe, jer se ne preslika. Sa bazom traje sve do momenta dok ne odlučite da je sami skinete. Mekane su, pa se lako nanose i lepo blendaju.


Jeste li probale neke od ovih proizvoda? Koje Flormar proizvode mi preporučujete?


You Might Also Like

10 кПЌеМтара

  1. Jesi li pisala o njihovom korektoru? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam pisala, ali ga od srca preporučujem. Ja sam u nekom naletu fiks ideja polomila poklopac, pa nije bio za slikanje i pokazivanje na blogu. :) Uglavnom, ako traşiš korektor koji odlično pokriva, onda je on super. Nije mi baš za svaki dan za podočnjake, dosta je jak, ali za ostatak lica ili večernju varijantu ispod očiju odličan. Uspeo je da prekrije čak i hiperpigmentaciju koju imam ispod očiju, što je retkost. :)

      Delete
    2. A koji bi mi preporucila za podocnjake? Hvala puno. :)

      Delete
    3. Aura Cover me je meni dobar, a i Bourjois Heathy Mix. Mada meni je trenutno najbolji Dr Hauschka, onaj u stiku. Ne uvlači se u borice, a odlično prekriva. Jedina mana mu je cena, oko 1700 je. :)

      Delete
  2. Ja volim ovakve neutralije tako da su meni sve tri nijanse divne <3 definitivno moram obratiti paÅŸnju na Flormar olovke za usne, a za sjenila se slaÅŸem da su super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olovke su im sjajne, ja sam ih otrkila tek prošle godine, nekako mi nisu privlačile paşnu. A ima baš dosta nijansi da se odabere. :)

      Delete
  3. Još uvek nemam nijedan Flormar proizvod, moram da poradim na tome :). Nijanse su predivne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poradi, obavezno. Vrlo su pristupačni u odnosu na to kakav kvalitet nude. :)

      Delete
  4. Ne znam kako sam ja ovo propustila?!? Ali, nema veze, bitno da sam ga našla :)
    Ovaj trio kao da sam ti ja birala hahaha...a od proizvoda već znaš šta ti preporučujem ;) L.

    ReplyDelete
  5. Svaki put kad maÅŸem karmin setim se tebe. :D

    ReplyDelete

Hvala što komentarišete :)