Summer essentials

16:00

Danas vam pišem o nekim proizvodima koji za mene predstavljaju spas tokom leta. Nisam ljubitelj leta, ni visokih temperatura, ja sam uvek za zimu i sneg. Zato ćete danas videti stvari koje mi pomažu da ''preguram'' ovaj period od sto stepeni. :)


Kosa

Tokom leta je stalno vezujem, pa se i više lomi i uništava. Na sreću, tu su ove gumice koje podsećaju na žicu fiksnih telefona, a koje ne štete (toliko) kosi. Prelome je malo, ako je ispeglana, ali je zato ne mrse i ne kidaju. Kupujem ih kod Kineza, po ceni od 30 dinara.

Pošto je skoro nikada ne peglam kada je leto (nema svrhe, ionako ću je vezati odmah), za raščešljavanje koristim Macadamia No Tangle četku. Sa njom nema čupanja, kidanja dlake ni bilo čega sličnog. Podjednako dobro češlja i mokru i suvu kosu, tako da je preporučujem svima.

Ulje za kosu takođe koristim pri svakom pranju, nezavisno od godišnjeg doba, ali čim krene jako sunce, kosa mi se mnogo više suši. Zato sada ulje koristim i par puta dnevno, kad god se setim stavim malo na suvu kosu i ona to upije odmah. Ne koristim samo Macadamia, ali sam ga sada odabrala jer je najpraktičnije zbog prskalice. Uz to, ovo mi je all time favorite. Koliko god drugih ulja kupila, uvek imam na rezervi jedno pakovanje Macadamie.

Pored svega toga, neizostavan detalj za mene je šešir. Draži su mi zimski šeširi, koje uglavnom nosim više kao modni detalj nego zbog potrebe, ali ovi letnji su tu kao zaštita od sunca i sunčanice.


Lice

Sa njim imam najviše problema leti. Izlaze mi potkožne bubuljice, pore se prošire, T zona se stalno masti. Koliko god da sam zadovoljna izgledom lica tokom jeseni i zime, toliko sam nezadovoljna tokom leta. 

Zato se ne odvajam od raznih vrsta mistova i osvežavajućih prskalica. Kao najbolji mi se pokazao Sephora mist, koji osim što osveži, lepo miriše i omekša kožu. Volim i Dr Hauschka tonik, ali je ovaj Seforin daleko pristupačniji (oko 400 dinara za 75 ml).

Sledeća, obavezna, stvar je dnevna krema. U letnjem periodu ona sa zaštitnim faktorom. Ovog leta ću koristiti Eucerin iz dva razloga, prvi - dobila sam ovu kremu na promociji Eucerina, a drugi - prošle godine sam koristila njihovu kremu sa zaštitnim faktorom, koja mi se odlično pokazala. A dobre stvari ne treba menjati.

Leti se slabo šminkam, ali kada je to neophodno, stavljam toniranu kremu umesto pudera. Noreva odlično pokriva, matira lice i utiče na smanjenje bubuljica. Moj apsolutni favorit i preporučujem je svima sa kombinovanom/masnom kožom.

I kao aksesoar na licu su obavezne naočare. Ovog leta nosim ove koje sam kupila u H&M radnji, mada imam običaj da ih stalno menjam, jer mi brzo dosade.


Telo

Počela sam da volim ulja, mnogo. Za kosu, nokte, lice, telo, ma za sve. Zato se danas ovde našlo Monoi de Tahiti, koje sam kupila kod Bambi u njenom web shopu. Savršen miris i nega, ma nemam zamerku nijednu.

Kada su gelovi za tuširanje u pitanju, u toku leta biram citrusne i osvežavajuće mirise. Nedavno sam prvi put probala Weleda kremasti gel, koji me je oduševio. Dobro, ne miriše baš citrusno, ali je dovoljno osvežavajuć. Pored toga, taj krem dosta neguje kožu, što je svakako plus.

Nemam običaj da nosim ogrlice i minđuše, ali zato narukvice obožavam. Što su veće, to su bolje. Ovu sa slike sam kupila nedavno, a moj je definitivni favorit za naredni period.


Random

I dve potpuno nasumične stvari, ali preko potrebne - Eucerin roll on i Nikel balzam za stopala.

Eucerinov roll on mi se toliko dopao da sam zaboravila na sve ostale koje imam. Štiti odlično, mnogo bolje nego svi drugi koje sam probala, a  ovo je najslabija verzija. Pored nje imaju još dva u ponudi. Ja se dosta znojim, leti posebno, tako da mi je malo teže da pronađem adekvatnu zaštitu i ovo je dezodorans koji je ispunio sva moja očekivanja.

Nikel balzam za pete je jedna savršena krema. Ovo što vidite je tester, a originalno pakovanje ima 140 ml - vrlo izdašno. Kada ga uveče namažem, probudim se sa najmekšim stopalima ikada. Odlično neguje, brzo se upija, lepo razmazuje i fino miriše. Ima sve moje preporuke.


I to su proizvodi od kojih se ja ne odvajam tokom letnjeg perioda.

Jeste li koristili neki? Imate li neku preporuku za proizvod koji vama prija u letnjim mesecima?

You Might Also Like

10 коментара

  1. I ja više volim zimu, vrućina definitivno nije za mene. Imam isti problem sa licem, znam devojke kojima se preko leta baš prolepša zbog sunca, ne znam kako, ja dok sam izašla iz kuće već se T zona izmastila. Zanimljivo mi deluje taj Seforin mist, a narukvica je predivna :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato kad dođe jesen i zima, lica će nam zablistati. Treba da izdržimo još ''samo'' par meseci. :))

      Delete
  2. Volim ovakve postove i sviđa mi se tvoj izbor :) Nemamo isti tip kože pa ne delimo favorite osim aksesoara i Eucerin dezodoransa <3 L.
    P.S. Divne su ti fotke!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako ne delimo? Šta lupaš, krema za mešovitu odlično ide na suvu kožu, probaj da vidiš. :)
      Hvala, L.

      Delete
  3. Sjajan post! Postala si mi jedna od omiljenih blogerki, vidi se ulozen trud oko svakog posta, recenzije odlicne, a posebno moram da pohvalim fotografije :) Bas se vidi da imas smisla za fotografiju,svaka cast! Koji fotoaparat koristis? Jos jednom sve pohvale za blog, samo tako nastavi :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Havala puno na predivnim rečima. :) Sada koristim Nikon D3200, u poslednjih par meseci, a ranije sam koristila Nikon Coolpix L120. :)

      Delete
  4. Već pravim svoj spisak stvarčica, nekom ludom srećom, ispade da ću ići ove godine 3 puta na more... što me dodatno raduje, a malo i plaši zbog kao što znašm ojih problema sa maldežima i suncem. Zbog toga pripreme su u toku ... velike!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ih, ti ima da se vratiš kao ciganče crna. :) Čekam i tvoj post na tu temu, da pokupim neke ideje od stvari koje koristiš, pa da isprobam i ja.

      Delete
  5. Macadamia No Tangle četka je moja ljubav najveća. :) Inače volim leto, ne smetaju mi vrućine, letnje sam dete. Još ako mi se pruži prilika da odem na more... Divnoća. Jedino što mi kvari užitak jeste koža lica, nikako da se dogovorimo šta joj odgovara, ono što je prošlog leta bio pun pogodak, ovog leta je potpuni fail, tako da sam u konstantoj potrazi za novim kremicama i ova Eucerinova dnevna krema deluje kao nešto što bi valjalo isprobati. :)
    Naočare iz H&M su superiška. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja novembarsko dete ne podnosim ovu toplotu, jedva čekam tu najavljenu kišu sledeće nedelje. :) I moje lice odbija saradnju sa prošlogodišnjim proizvodima, ali mi se čini da se zapravo ni sa čim ne slaže. Eucerin je odličan, matira jaaako dugo, nije mi se desilo da namažem nešto i lice mi bude toliko matirano, mnogo bolje od onog fluida za matiranje koje sam imala prošle godine. :)

      Delete

Hvala što komentarišete :)