Nega tela uz Keims

14:40

Već sam jednom pisala o Keims mleku za telo, ali nije na odmet ponoviti priču, jer smatram da zaslužuje vašu pažnju. Za Keims brend sam saznala preko PurityBox koncepta, odnosno jedno mleko za telo se našlo u mojoj prvoj naručenoj kutiji. Nije mi bilo potrebno mnogo da se oduševim njime i poželim da probam i ostale proizvode koje nude.


Prvi proizvod koji sam probala jeste Joy & Radiance mleko za telo. Za kratko vreme me je oduševilo to što se brzo upija, a kožu ostavlja nahranjenom i blistavom. Dovoljno je hidratantan da ga mogu koristiti oni sa suvom kožom, ali ako imate izrazito suvu, onda bih vam ipak preporučila da pogledate njihov maslac. Dva glavna sastojka, makadamija i menta, ukombinovana zajedno daju slatkast, a opet dovoljno osvežavajuć miris. Nakon njega koža se sija  i na izgled deluje mnogo lepše.

Sastav: Aqua (thermal water), Methylpropanediol, Choco-Caprylate/Caprate, Dicaprylul Carbonate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Glycerin, Cyclomethicone, Cetearylalcohol, Propylene Glycol, Mentha Piperita (Pepermint) LeafExtract, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, macadamia Ternifolia Seed Oil, Aesculus Hippocastanum (Horse chestnut) seed extract, Alcohol denat, Peg-20 Castor Oil, Calcium Panthotenate, Inositol, Biotin, Retinol, Paba, Tocopheryl Acetate, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Linolenate, Glyceryl Arachidonate, Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl, Acrylate Crosspolymer, Parfum (Fragance), Glyceryl Undecylenate, Menthyl Lactate, Sodium Hydroxyde, Hexyl Cinnamal, Citral Citronellol, Coumarin, Geraniol, Linalool, Limonene.


Dva meseca kasnije, sa oduševljenjem sam naručila novi Box, jer se unutra nalazilo drugo Keims mleko - Ylang Ylang i Hamamelis. Za razliku od prethodnog, ovo je namenjeno normalnoj i masnoj koži tela. Mleko bi trebalo da smanji osećaj masnoće i suzi pore. Što se mirisa tiče, osvežavajuć je i odličan za leto. Ovo mleko je moj favorit iz današnjeg posta, jer do sada nikada nisam probala nešto što se toliko brzo upija. Kada sam ga prvi put namazala, iznenadila sam se time da se ono upilo dok ja još nisam ni završila mazanje. Potrebno je svega par sekundi i nema nikakvog traga na koži. Pored toga, dok ga mažete prisutan je osećaj hlađenja, pa ga ovo čini zaista idealnim izborom za leto. Definitivno je postao moj prvi izbor kada mi je potrebno da se na brzinu namažem i istog trenutka obučem. Ako imate normalnu kožu, a uz to ne volite trag koji ostavlja većina losiona, ovo je idealan izbor.

Sastav: Aqua (thermal water), Methylpropanediol, Choco-Caprylate/Caprate, Dicaprylul Carbonate, Glycerin, Cyclomethicone, Cetearylalcohol, Propylene Glycol,Cananga Odorata Flower Extract, Hamamelis Virginiana (With hazel) Leaf Extract,Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Thymus Vulgaris (Thyme) Flower/Leaf Extract, Melissa Officinalis Leaf Extract, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Alcohol denat, Butylene Glycol, Peg-60 Hydrogenated Castor Oil, Silybum Marianum Fruit Extract, Glycine Soja (Soybean) Germ Extract,Triticum Vulgare (Wheat) Germ Extract, Ascorbyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Retinol, Rosa Centifolia Flower Extract, Jasminum Officinale (Jasmine) Flower Extract, Bellis Perrenis (Daisy) Flower Extract, Xanthan Gum,   Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Parfum (Fragance), Glyceryl Undecylenate, Sodium Hydroxyde, Linalool, Limonene, CI 42090 (FD&C Blue No 1), CI 17200 (FD&C Red 33)


Gore pomenuti maslac zatelo sam dobila u obliku tester pakovanja, ali je tu bilo i više nego dovoljno proizvoda da ga lepo isprobam. Moja koža je trenutno normalna, pa ne zahteva preveliku hidrataciju. Kako sam oduševljena Ylang Ylang & Hamamelis mlekom, logično je da mi maslac trenutno ne odgovara, jer su potpuno različiti. Miris je malo jači za moj ukus, ja ipak volim one osvežavajuće, a teksutra je kremasta i odlična za razmazivanje, pa  vam nije potrebno puno proizvoda. Nakon mazanja ostavlja trag na koži, koji je masnjikav i koji osetite čak i ujutru, kada se probudite, pa bih ga zato preporučila osobama sa izrazito suvom kožom, a ja znam da ću mu se sigurno vratiti u toku zime, jer mi je tada koža suvlja.

I još jedan proizvod za negu tela, o kome neću pričati puno, jer i njega imam u tester pakovanju. Piling za telo, koji me u prvom trenutku odbio, a onda oduševio. Kada sam ga otvorila bila mi je potpuno simpatična njegova tekstura, kao da su mi zapakovali džem od šumskih jagoda, pa me je to navelo na pomisao da je i miris tome približan. Ali ne, skroz je drugačiji i meni se ne dopada. Na sreću, kada ga koristite prilikom tuširanja, taj miris se ni ne oseti. Ono što me je oduševilo je kako radi svoj posao. Piling zrnca su dovoljno gruba i nakon korišćenja ne ostavljaju masni trag na koži. U tester pakovanju sam dobila dovoljnu količinu za nekoliko korišćenja, tako da sam vrlo lako zaključila da se radi o jednom od najboljih pilinga koje sam probala.


Ako imate normalnu/masnu kožu, ja bih vam preporučila Ylang Ylang & Hamamelis mleko za leto, a Joy & Radiance u toku zime, kada nam je potrebna veća hidratacija. Što se tiče osoba sa suvom kožom, mislim da je pravi izbor za njih Joy & Radiance, jer im ovo drugo ne bi bilo dovoljno hidratantno ni u letnjim mesecima.

Kao što vidite, moje oduševljenje Keims brendom svaki put sve više raste, pa ako već niste, predlažem vam da bacite pogled na listu proizvoda koju nude. Pored ovoga, oni imaju i proizvode za lice, a ja sam probala gel za umivanje koji me je u potpunosti osvojio i koji planiram da naručim u full size pakovanju. Ono što je bitno da napomenem, nijedan Keims proizvod mi nije izazvao alergijsku reakciju iako imam preosetljivu kožu u predelu potkolenica, posebno u letnjem periodu.


Jeste li probale Keims proizvode? Ako jeste, koji je vaš favorit?

You Might Also Like

0 коментара

Hvala što komentarišete :)