Estar kozmetika: Hidratantna krema

14:50

Nedavno sam na blogu objavila prvi post o Estar kozmetici, a sada je došao red na još jedan. Reč je o hidratantnoj kremi za lice. Generalno imam običaj da kreme za lice stalno menjam, što i nije toliko dobro, ali šta da se radi. Za razliku od ostalih, ovu kremu sam koristila dosta dugo i to samo nju. Razlog tome je što je moja koža inače mešovita, pa mi masnije kreme ne odgovaraju. Tako da kada je došlo hladnije vreme, odnosno vetar, moja koža je krenula da se suši, a ja nisam imala nijednu jaču kremu koju bih mogla da koristim, ovim ove. Pošto sam rekla da nema više kupovine preparative za mene i dalje koristim samo ovu.


Dolazi u pakovanju koje je prepoznatljivo svima koji su nekada imali kontakt sa Estar kozmetikom. Simpatična, jednostavna ambalaža koja sadrži 50 ml kreme.

Evo šta Estar kaže o ovoj kremi: ''Dnevna krema sa hijaluronom koja hidrira kožu i ima anti age efekat. Bogata aktivnim komponentama koje neguju i štite od gubitka vlage. Može se koristiti i kao podloga za puder zato što se brzo upija. Osobe sa masnijom kožom mogu je koristiti kao noćnu kremu.''

Ovo jeste dnevna krema, ali meni odlično služi i za noćnu negu. Zaista ne osećam potrebu da pored nje kupim još neku, koju bih zajedno sa njom koristila. Kada sam je dobila na testiranje, lice mi se mastilo, tako da sam je namazala jednom, shvatila da je prejaka za moje tadašnje stanje, pa sam je ostavila po strani i koristila samo serum. Dakle, ako imate masnu kožu i u potrazi ste za laganom dnevnom varijantom, ova krema definitivno nije za vas. Ali ako koristite jače kreme protiv bubuljica i potrebno vam je nešto da nahrani lice u toku noći, onda bi ovo bila odlična opcija.

Ono što ja volim kod ove kreme, jeste što mi lepo hidrira lice, ne postoji nikakva šansa da pored nje bude isušeno i da se peruta. Odgovara mi i sastav, u smislu da nakon skoro dva meseca korišćenja nisam imala nikakve loše reakcije na licu. 

Evo i sastava:


Ono što je meni jako bitno jeste i miris kreme. Ne volim jake mirise, posebno ne ujutru, pa mi u tom smislu ova krema baš prija. Miris je blag, a na koži se zadržava jako kratko.

Već sam rekla da je moje lice trenutno suvo, ali moram da napomenem da nije u tolikoj meri, koliko bi moglo da bude. Tako da ako imate izrazito suvu kožu, ipak bih vam preporučila da pogledate i noćnu kremu, jer nisam sigurna da bi ova svima bila dovoljna.

Kao poslednju stavku navela bih ono što se meni najviše dopada kada je koristim. Pošto se radi o hidratantnoj kremi, očekivala sam da lepo hrani kožu, pa se nisam iznenadila njenim delovanjem što se toga tiče. Ono što me je iznenadilo jeste činjenica da mi lice od nje nije hrapavo. Ne znam da li postoji neki stručan izraz za to stanje kože, pa ću vam samo kratko objasniti na šta mislim. U poslednje vreme kada pređem prstima po licu, ono nije glatko, već kao da imam mnogo sitnih, potkožnih, bubuljica koje se ne vide, ali se osećaju na dodir. Bez obzira što se to ne vidi, smetalo mi je, tako da sam se prijatno iznenadila kada sam videla da se skroz ublažilo korišćenjem kreme. Nažalost, efekat nije dugotrajan. Prestala sam da koristim kremu na neka četriri dana i taj hrapavi osećaj se vratio, ali kada je koristim redovno, nema ga.


Kao što ste mogli da vidite, ja na ovu kremu nemam nikakve zamerke. Prija mojoj koži, hidrira je i na dobrom je putu da postane prva krema koju sam ja u životu potrošila do kraja. :)

Trenutna cena kreme je 660 dinara, a možete je poručiti na ovom linku - http://bit.ly/1xTGW9o

Jeste li koristili nešto od Estar kozmetike? Kako vam se čini ova krema?

You Might Also Like

6 коментара

  1. Hvala ti Jelena, ja pokušavam da se izlečim, a ti me mamiš.
    :D Znaš koliko želim ovu i noćnu, ali ne poručujem dok ne potrošim Eye gel, nema šanse (dok ne proradi opsesivno kompulzivni poremećaj, haha)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polako, polako, nećeš ti, nećeš i samo u toku neke noći naručiš. :D

      Delete
  2. Replies
    1. Ti i smeš da je uzmeš, potrošićeš je. Jok kao ova gore. :D

      Delete
  3. Odlična recenzija :) nažalost, nisam probala estar kozmetiku jer nije dostupna u Hrvatskoj :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Pa nisam sigurna da li šalju kod vas, ali možeš da proveriš, stvarno su ljubazni i odgovaraju na sva postavljena pitanja. :)

      Delete

Hvala što komentarišete :)