Too Faced: Everything nice set

16:52

Iako je novogodišnja kolekcija u Sefori zvanično od 1. decemra, već par dana se može naći dobar deo stvari. Zahvaljujući Šmizli i ja sam postala verni fan Too Faced kozmetike, tako da bih najradije svu svoju šminku zamenila TF proizvodima. Dok ne postanem milionerka jednog dana pa budem u mogućnosti da to i uradim ja ću svoju paleticu maziti i paziti kao oči u glavi. Reč je o paleti iz novogodišnje Too Faced kolekcije, a ime joj je Everything nice. Pošto sam je tek juče kupila, neću pričati o tome kako mi se šta sviđa, već samo o prvim utiscima sa svočevima da možda pomognem nekome u odluci da li je uzeti ili ne.


Sadržaj seta:
♥ 20 senki
♥ 2 bronzera
♥ 2 rumenila
♥ 3 četkice
♥ Neseser
♥ Mini Better than sex mascara

Sve to je zapakovano u jednu kartonsku kutiju, koju možete videti na gornjoj slici.

E pa evo i nesesera. Jedina zamerka koju ja na to imam jeste što malo otpadaju ove šljokice sa strane. Ništa strašno, ali eto da napomenem.


Ovu maskaru u mini izdanju imam već neko vreme i mogu da kažem da je nasavršenija koja postoji. Iako četkica nije onakva kakva meni obično odgovara, odlično izvuče trepavice. Traje dugo, ja sam je stavila oko 4 popodne, kući sam došla oko 12, 1 i tek tada sam primetila da se malo razmazala na kraju oka. Znači držala se dobrih osam sati i nije mrdnula.


Sama paleta je napravljena od čvrstog kartona. Iako više volim metalna pakovanja, ovo mi se dopada jer deluje da je baš kvalitetno odrađeno.


E sada prelazim na ono najlepše: Senkeeeeeeeeeee. Ima 20 senki od kojih su 6 potpuno mat, 1 je mat ali sadrži sitne šljokice, a ostale su sedefaste. Eto ako tražim zamerke onda bih rekla da mi se ne dopada kako je Head over Heels pigmentovana. Videćete da je ona dosta tamna, ali u odnosu na sve ostale nije toliko.


Svi svočevi su bez baze u jednom sloju i na dnevnom svetlu.

Prva kolona:


Druga kolona:


Treća kolona:


Četvrta kolona:


Peta kolona:


U donjem delu palete dobijate 2 rumenila i, kako oni kažu, dva bronzera. Ne bih rekla da su dva bronzera, pre bih nazvala bronzer i hajlajter, ali ajde. Pored toga nalazi se i deo za četkice.


Rumenila i bronzeri:


Što se četkica tiče iznenađujuće su dobre. Inače ne volim te četkice koje se dobijaju u paletama, ali ove se mogu iskoristiti. Sve tri su menkane, a jedino za ovu najveću mogu da potvrdim da lepo blenda, jer sam nju isprobala.


Cena palete je 6700, ja sam ulovila sniženje na setove i platila je 5400. Nije mala razlika, pa ako vam se ne žuri moj predlog je da sačekate i kupite je na sniženju, jer će ih sigurno biti oko Nove godine.

Ako se dvoumite da li da je uzmete ili ne, ja kažem daaa. Odlična pigmentacija, za postojanost ne znam, ali ako poredim sa drugom TF paletom koju koristim, onda je i to odlično. Mislim da vredi baš svaki dinar koji za nju izdvojite. Nisu pogrešili ni sa bojama, za mene koja više volim boje na očima nego neutralnu šminku baš svaka boja iz palete je iskoristiva.



Kako vam se dopada paleta? Imate li svog favorita među novogodišnjom Seforinom ponudom?

You Might Also Like

40 коментара

  1. lijepe stvari :)
    nemam nažalost još ništa od Too Faced,,ali me mnogo toga zanima i privlači :)
    paleta sjenila mi ima nekoliko predivnih nijansi - Be you (padam na sve te neodređene taupe-ljubičaste-sivkaste), Too Glam i Live it Up <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polako, polako, do pre dva meseca ni ja nisam imala ništa, a evo sada već mogu da se pohvalim mini kolekcijom. :) I meni je Too Glam jedna od favorita, možda mi se čak i najviše sviđa, jer sam takvu nijansu tražila već neko vreme.

      Delete
  2. Ovo Inner Light je bas highlighter, zeznuli su se u opisu kao sta kazes haha :D
    Super je kutija tj. set, sjenila su predivna, radi njih samo se isplati uzimati. Nemam jos nista od Too Faceda, a htjela bi svasta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A tek kad se četkicom stavi, a ne ovako prstima svoč vidi se da nema ni B od bronzera. :D Senke mi se naviše i sviđaju, ovaj donji deo palete je tu tek kao lepi dodatak, gornji mi je draži. :)

      Delete
  3. Ohoho, prava je lepotica <3
    Nije ni čudo što izaziva smrtnu zaljubljenost :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bez nje više ni u krevet ne idem. Toliko je volim. :)

      Delete
  4. Eno zatvorila sam je i sakrila da ne prčkam po njoj do slikanja XD
    Po meni se isplati uzeti je, same TF palete od 9 senki su oko 5000, a ako uz to dodamo da je ovo ipak limited edition i ima neke nijanse koje je nemoguće kupiti u standardnoj ponudi... Mislim da je ovo drugo samo nama, zaljubljenicima u šminku bitno ;)))
    Jedino me nervira džepno izdanje četkica, al bolje išta nego ništa (set od 5 TF četkica je oko 7000 dinara)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad je nešto LE mora se kupiti, makar deca isla bez spfa. :D A dobro, prošle god nije ni četkica bilo, gledah po netu da je samo prazan prostor sa onim predlozima kako se našminkati. Daj šta daš.

      Delete
    2. Baš sam i ja videla da nije bilo četkica u prošlogodišnjoj i drago mi je što smo ih ugrabile :D Odličan post!!

      Delete
    3. Ma ova Jovanka snob, pa se žali na sve. Sad joj male četkice ne odgovaraju, hoće žena full size set. :D

      Delete
    4. Eh, pa ja skromna kao i uvek :D

      Delete
  5. Koliko je lepa nije realno! Super pa si je ulovila na sniženju, tako se baš isplati. Eh, da li će je ostati do NG :( :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma hoće sigurno, imaju baš dosta i u Ušću i u Delti. Nisam ni ja planirala sada da je uzmem, mislila sam tek krajem decembra, ali eto, da iskoristim sniženje. :)

      Delete
  6. Replies
    1. Isto kao i ja kad odem na slike TF na instagramu, pa vidim kolekcije američkih blogerki. Umrem instant. :D

      Delete
  7. Kako je lep hajlajter, a lepsu senku Shiny Happy nisam videla! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nju stalno kombinujem sa Too Glam, divna je. :)

      Delete
  8. Paleta je extra, ne zali pare za koje si ulozila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E da,tagovana si :)
      http://javolimkozmetiku.blogspot.com/2014/12/colors-of-rainbow-tag.html

      Delete
    2. Ne žalim ni dinara. :)
      Hvala, odrađujem ovih dana, dok smislim koje stvari da stavim. :)

      Delete
  9. Kada ce biti popust u sephori?jel si je u sephori kupila,prelepa je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam kada, ali obično pred Novu godinu uvek bude. Pogledaj i kada je šoping najt, devojka koja radi na onom pultu u Ušću mi je rekla da će biti ovog meseca u toku nekog vikenda i da će skoro svi davati sniženja. U Sefori u Ušću sam je ja uzela.

      Delete
  10. Prelijepa je!:)
    Šteta što nemamo Sephoru :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se nadam da je kod nas neće zatvoriti, ako je zatvore, selim se negde gde je ima. :)

      Delete
  11. Obožavam Too Faced! Ja sam prošle godine kupila A Few Of My Favorite Things paletu, tako da mi ova verovatno nije potrebna, aaaaali... :D

    ReplyDelete
  12. Tako sam frustrirana jer nema sephore kod nas da si kupujem ovakve ljepote :((( paleta je predivna, ne bih se žalila da ju dobijem za blagdane ili ročkas haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daj da sredimo jednu, kad već nema tamo. Šteta bez nje da ostaneš. :D

      Delete
  13. pakovanje je divno, pravo blgadansko a boje su odlične i lijepo pigmentirane po ovom što vidim.

    ReplyDelete
  14. Kakva predivan paleta!!! :) Cooovece, senke su odlicne :) Imam onu paletu Natural At Night i prezadovoljna sam sa njom!!! Ako je i ova tog kvaliteta, onda vredi svaki dinar!!! :) Viela sam u Sephori onu njihovu paletu (o kojoj sam i ja pisala) i cini mi se da je oko 4800din, a ne da ne vredi te pare nego bih svakako pre uzela ovu TF :) Jos ne mogu da verujem kakva pigmentacija bez baze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kvalitet isti! Ja imam Natural Eyes i što se pigmentacije tiče podjednake su. Samo što sam ja svoju platila oko 3500, jer sam i za nju uhvatila sniženje. Kupujem isključivo po sniženjima, jer tako sam u mogućnosti. :D

      Delete
    2. Masuper je sto kupujes na snizenjima, tako i treba, samo blago tebi kad mozes da iskombinujes tako... U NS nema sephora i ja ne mogu da trcim u BG za svaku stvar koja je na snizenju niti mogu da isprtim snizenja :( Ko da ja ne bih volela da potrsim manje para? :D

      Delete
    3. Pa sto ne kažeš bre, najmanji problem je da ti ja uzmem dok je na sniženju, a ti je pokupiš kad dođeš u Bg. Bolje nego da daješ punu cenu. Za cene TF stvari tih 20% nije malo. :)

      Delete
    4. Ok, ako si voljna eto javljam mi kad ima nesto interesantno na snizenju pa ti javim sta i kako? :) Bila bih ti veoma zahvalna :)

      Delete
    5. Važi, važi, ja u svakom sličaju čim čujem za sniženje odem tamo, da vidim da mi nešto ne promakne. :) Tako da gad god nešto tako hoćeš, ti reci i otići ću da ti uzmem dok je jeftinije.

      Delete
  15. Prelepo jee, volela bih da probam TF proizvode. Senke inače ne koristim često, ali kada vidim ove prosto poželim da se šminkam svaki dan :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ja tako kad nemam vremena da se lepo šminkam ujutru, samo uzmem jednu senku i razmažem je blago po očima. Uglavnom to bude ova Girly, delovala mi je najružnije, a sada je najviše korisrim. :)

      Delete
  16. Prelepa je, ozbiljno razmišljam da je kupim! :D Pre nekolko godina sam dobila jednu njihovu paletu i jako je kvalitetna i divna, tako da ne sumnjam da je i ova isto toliko dobra. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuuupi. Svi treba da je imaju. :D Kvalitet im je stvarno neosporan. :)

      Delete

Hvala što komentarišete :)