Favoriti

12:31

Nemam baš naviku da svakog meseca pišem post o favoritima, mada na to utiče i činjenica da kada nađem neki proizvod kojim se oduševim, samo njega koristim, tako da bih se onda uglavnom ponavljala. Danas ću vam pokazati proizvode koje koristim unazad par meseci, neke manje, neke više, ali ih podjednako volim.


Za početak, preparativa, jer je ima baš malo. Od kada sam dobila Estar proizvode, samo njih koristim. O serumu sam već pisala u prethodnom postu, jer njega koristim duže, dok će krema tek dobiti svoj post. Dok su bile vrućine krema mi nije odgovarala, ali sada kada mi je koža suva, odlična mi je.


Kako je krenulo hladnije vreme, tako sam i ja krenula da se više šminkam. Konačno više nema vrućina, pa mogu slobodno da stavljam puder, bez da se on rastopi sa lica. Već jedno dve godine koristim Bourjois Healthy Mix koji mi je odličan za ovo vreme kada mi je koža suvlja. Jedina zamerka koju imam je ovo novo pakovanje, prethodni koji sam potrošila je bio u starom pakovanju, kod koga tačno znate koliko vam je pudera ostalo i nema iznenađenja kada dođe do kraja. Pored pudera svakodnevno koristim i ovaj hajlajter, takođe Bourjois. Četkica koja se danas našla u favoritima mi svakako nije najomiljenija koju imam, ali je jedna od onih koje koristim svakog dana. Bez obzira što služi za tečni puder, koristim je za ovaj Java i odlična je za to.


Bez pudera i hajlajtera često izlazim iz kuće, ali bez obrva mogu samo do prodavnice, dalje ne. :) Seforina paleta mi je favorit već jedno dve godine, koristim je svakodnevno, a još je ima. Potrošila sam vosak koji se u njoj nalazi, pa ako neko ima ideju gde mogu da pronađem samo vosak za obrve, neka javi. Videla sam da to proizvodi Catrice, ali toga kod nas nema. Za stavljanje senke sam nedavno počela da koristim Blush četkicu u broju 11 i trenutno mi je to najsavršenija četkica koju sam ikada kupila.


Paleta koju koristim skoro svakodnevno od kad sam je kupila je Too Faced Natural. Svaka senka je pigmentovana odlično, a uz bazu još bolje. I čini mi se da je ovo prva paletica kod koje mi se sviđa baš baš svaka boja.


Maskara i lajner su nedavno kupljeni, ali su mi već favoriti. 2000 calorie mi je najbolja maskara već godinama. Stalno kupujem neke nove da isprobam, a na kraju se vratim ovoj. Sada sam rešila da ne bacam pare na druge, jer mi uglavnom ne odgovaraju, već da kupujem provereno. Ista stvar je i sa lajnerom. Pokušavam da prođem što jeftinije, pa onda kupim Ingrid, Auru, Maybelline i na kraju se svi osuše nakon tri mazanja. Sva tri sam morala da bacim, a onda sam uzela L'oreal, koji mi je proveren. I na kraju sam više para dala dok sam pokušavala da prođem jeftinije, nego da sam odmah izdvojila 1000 dinara, koliko košta ovaj L'oreal.


Za negu usana sam koristila Eos Sumerfruit, koji mi je poklonila Anđelija. Njoj se nije dopao miris, a meni je bio mnogo bolji nego onaj koji ja imam (Nar i malina, čini mi se) i tako je ovaj završio kod mene. Što se boje tiče, za to je zadužen Aura mat ruž u nijansi Matte mess. Divna ljubičasto/roze nijansa koja je postojana i po par sati.


Na noktima sam najduže imala ove Essence šljokice, koje sam mazala preko nekog crnog laka. Jessica kremu za zanoktice sam kupila na sajmu. Nisam očekivala da ću je toliko mazati, ali miriše prelepo, tako da me tera da je otvaram i mažem po sto puta na dan.


I za kraj, voljena Orzene linija. Već je pri kraju :(, a novu ću kupiti tek kad potrošim zalihe šampona i balzama koje sam napravila. Jedva čekam da sve to potrošim i opet se vratim Orzenu, jer je najbolji – recenzija.


To bi bilo to što se mojih favorita tiče. Koristite li neke od ovih proizvoda? Kako vam se čine?

You Might Also Like

18 коментара

  1. Svidjaju mi se svi tvoji favoriti, a posebno Aura Matte Mess, jer je to i meni omiljen ruz...i planiram jos nekoliko da kupim ;-) :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja planiram još devet komada, koliko mi fali da ih skupim sve. :))

      Delete
  2. catrice ima vosak za orbve u olovci, a znam da takav isti ima i nyx koji se cesce nadje kod vas :)
    imam isti eos i meni mirs je onako li-la, mogao je biti bolji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, nije mi pao na pamet NYX, potražiću vosak kod njih. Već sam razmišljala da uzmem vazelin i koristim ga u tu svrhu. :)

      Delete
  3. Imamo istu omiljenu maskaru,i ja joj se uvek vraćam već deceniju sigurno :) Volela bih da probam ovaj puder jer sam dobila olovku za oči Bourjois i mogu reći da je nešto najbolje što sam ikad imala i probala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, Bourjois proizvodi su mnogo dobri. Nisu im baš male cene, ali vrede, mene do sad nijedan proizvod nije razocarao, osim jednog laka koji je promenio boju. :)

      Delete
  4. AAaah moram da probam i ovaj klsičan HM puder! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lako je tebi da probaš kad imaš svemoguću Jagodinku da ti nabavi nijansu. :D

      Delete
  5. Seforinu paleticu za obrve obozavam. Aurini mat ruzevi su predobri...svi do jednog. I stvarno vise moram da nabavim neki EOS...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eosi su divni, nije džabe toliko hvaljen. :) A Aurine ruževe ću skupiti sve, ne zvala se ja Jelena. :)

      Delete
  6. Odlični favoriti, patim za Aurinim mat ruževima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato kad dođeš u Bg pada kupovina svih 13 nijansi. :)

      Delete
  7. Krasni favoriti, posebno bih istaknula TF paletu, Bourjois puder i krasni Aura tekući ruž <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. TF mi je najomiljenija stvar koju imam od kad sam je kupila. Štedela sam, štedela i isplatio se svaki dinar. :)

      Delete
  8. Bas se pitam koliko recenzija jos treba da procitam ne bih li se konacno odlucila na kupovinu Bourjois Java pudera/hajlajtera, iako mi se svideo na prvu ?! Inace, ni ja ne izlazim nigde bez obrva... :)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nećeš se pokajati, nije kao da je preko potreban za šminkanje, ali je toliko lep da je šteta nemati ga. :)

      Delete
  9. Jao meni je taj eos (koji ti se ne sviđa divan) mažem ga više od sweet minta. A TF u večne favorite ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa sviđa se on meni, ali ne baš toliko. Ja sam očekivala da to bude baš miris nara, tako da sam se mnogo nadala. Doći će dan kad ću imati sve TF. :))

      Delete

Hvala što komentarišete :)