Pet proizvoda bez kojih ne mogu

12:01

Ima već neko vreme kako me je Tijana - Sreća je zdravlje, tagovala za ovaj post. Odmah sam htela da ga odradim, ali manjak vremena je učinio svoje, tako da ga objavljujem tek danas. Dakle, trebalo bi da nabrojim pet proizvoda bez kojih ne mogu. Pošto je skoro pa nemoguće odabrati samo pet, ja sam se ograničila na dekorativu, tako da ćete danas videti pet stvari bez kojih ja ne mogu da zamislim šminkanje.


Prva stvar - četkice. Trenutno najviše koristim ove iz Sephore, praktične su, pa mogu svuda da ih nosim. Bitnije su mi četkice za oči, nego za lice. Bez ovih drugih bih možda i mogla.


Sledeća stvar je baza za senku. Bez nje baš ne mogu da zamislim šminkanje, posebno za gra. Ako nemam bazu radije ne bih ni stavljala senke. Odabrala sam ovu iz Avona, iako mi je Artdeco baza mnooogo draža. Na dnevnoj bazi mnogo više koristim ovu, jer je mat, a taman malo i oboji kapak.


Još jedna bitna stvar u mojoj rutini jeste senka za obrve. To je možda i najbitnija stvar od svih, a i jedini komad šminke koji koristim svakog dana. Bez obrva nigde. :) Paleticu koju ja imam proizvodi Sephora i odlično me služi. Za taj novac (oko 1500 dinara) mislim da se ne može pronaći set istog kvaliteta.


Četvrta stvarčica bi bilo labelo. Ovo što vidite na slici nije labelo iz Sephore, već njihov gluter za oči. Zapravo, nekada je u tome bio gliter za oči. Pošto ja volim da mi sve šljokice budu na jednom mestu, prebacila sam ih iz ovog pakovanja u ono grupno, a ovo iskoristila da u njega izlijem labelo i u donjem delu napravim sama piling za usne, koji me odlično služi. Inače češće koristim druga labela kada sam negde, jer ovo nije baš praktilno, ali sam se odlučila za njega jer ga ujedno koristim i umesto voska za obrve. Pošto sam svoj potrošila, što ste mogli da vidite na prethodnoj slici, u potrazi sam za odvojenim voskom, a u međuvremenu mi je ovo odlično rešenje. Malo stavim na prst, pa na obrve i super fiksira.


I poslednja stvar bi bio skidač šminke. Volim ovaj Sephorin, zato što sve skine za čas, što je meni jako bitno. Ne volim puno te večernje rutine, tako da gledam da to prođe što lakše i brže.


Koji su vaši omiljeni dekorativni proizvodi? Postoji li nešto bez čega baš ne možete?

You Might Also Like

12 коментара

  1. Što su ti lepe ove četkice nikad nisam videla slađe :). Hvala za odgovor na tag nije bitno kad bitno je da je sad tu,što se dekorative tiče ja ne mogu bez maskare i cc ili neke bb kreme :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni su se na izgled dopale, zato ih i kupih. :) Hvala tebi na tagu. :*

      Delete
  2. Baza i Sephorin set za obrve su i moji proizvodi bez kojih ne mogu. Oba su predobra zaista.,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedni od retkih proizvoda koji meni nisu dosadili nakon nekog vremena. :)

      Delete
  3. Ja ovde vidim 4 četkice i 4 neka proizvoda, i to je ukupno 8.
    Dakle, promašila si temu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idi peri veš, vidiš da sam se ja posvetila blogovanju, neće farmerke same da me čekaju spremne za sutra.

      Delete
  4. Obrve i balzam za usne će biti i kod mene u postu, evo baš ga završavam :) Šta da se radi kad su to izuzetno relevantne stvari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da su to dva najkorišćenija proizvoda kod devojaka generalno. :)

      Delete
  5. Kako su ovi kistovi simpatični i praktični. Avon bazu i sama koristim i dobra mi je :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bazu sam uzela nakon mnooogo pročitanih recenzija i baš je dobra, posebno ako uzmemo u obzir i cenu. :)

      Delete
  6. Koji si ti fan Sephore, ovo je strašno!! Mislim da je vreme da ti ponude neku sradnjicu, pr proizvodi, ovo-ono :D Delimo Avon bazu kao favorit, a ostalo sa liste nisam probala. Ove četkice deluju odlično i prepreprepraktično!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve sto sam zaradila u kaficu, ostavila sam u Sephori. :D Svrati u Pragu kod njih da (nam) kupiš nešto ovako lepo. :))

      Delete

Hvala što komentarišete :)