Herbateria: Čvrsti losion

10:28

Na svom blogu baš retko pišem o losionima za telo. Najveći razlog za to jeste što ih isto tako retko i koristim, a uz to i teško pronađem neki od koga mi neće izbiti osip po nogama. Danas sam odlučila da pišem o jednom za koji sam saznala zahvaljujći Teodori sa bloga Health Alt. Ona je o njemu pisala ovde, a onda je i meni kupila ovaj primerak i time me poštedela plaćanja poštarine.




Reč je o čvrstom losionu, koji proizvdi biljna apoteka Herbateria, a možete ih pronaći u Somboru ili na sajtu PrirodniLek.

Verovatno je većina upoznata sa ovakvim losionima, ali meni je ovo prvi put da se susretnem sa nekim u čvrstom obliku, tako da sam se isprobavanju radovala više nego za bilo koji drugi do sada.

Pre nego što pređem na samo dejstvo losiona, ne mogu, a da ne pomenem divno pakovanje u kome se nalazi. Prošlo je dobrih mesec dana od kako ga koristim, a i dalje ga nakon svake upotrebe vraćam u foliju i vežem ovom mašnicom u mrežicu.


Pošto sam ja losion nabavila kada su bile velike vrućine, namazala sam ga jednom i ostavila po strani. Moja koža je normalna, pa joj tolika hidratacija u letnjem periodu nije potrebna. Ali kako se vreme promenilo, tako sam ja sve češće počela da ga koristim. Glavni razlog za to je taj da mi se ni u jednom trenutku nije pojavila neka neželjena reakcija, koja je kod mene vrlo česta, kada su losioni u pitanju. Druga stvar koja mi se dopada jeste njegovo dejstvo. Neguje kožu više nego bilo koji drugi losion koji ja imam.

Evo i sastava losiona, a kada ga vidite biće vam jasno otkud tolika nega: kakao buter,ulje kamilice, ulje nevena, ulje žutog noćurka, ši buter, miris vanile. Na sajtu apoteke možete pronaći detalje vezane za svaki od ovih sastojaka, a da ja ne bih ponavljala njihove reči, ostavljam vam link na kome se možete informisati više - ovde.

Ono što moram da naglasim jeste da taj miris vanile nije kao kod kupovnih losiona. Ne očekujte onu nežnu, sladunjavu vanilu. Ovde je reč o veoma jakom mirisu, koji se na koži zadržava dugo. Ne znam kako, ali miris na telu ostaje preko celog dana. Meni se dopada, jer ne miriše veštački, već se oseća vanila pomešana sa mirisom butera.

Još jedna stvar koja mi se dopala jeste upravo ta čvrsta tekstura. Pošto se do sada nisam susrela sa takvim losionima, ovaj mi je jako zanimljiv pa me tera da ga mažem stalno. Po pitanju mazanja sam lenja, ali sa ovim mi je to interesantno.

Ono što bih vam preporučila ako se odlučite za kupovinu, a imate normalnu kožu, kao što je moja, jeste da losion ne utrljate preko cele površine, već do pola, a onda rukama razmažete. Biće dovoljno da cela koža bude nahranjena, a da nemate onaj masnjikav osećaj nakon koga ne možete odmah da se obučete.


Moram da dodam da sam ja svaki put nakon korišćenja losiona rukama prolazila kroz kosu. Ne znam koliko je dobro losione za telo mazati na kosu, ali zbog njegovog sastava sam sama došla do zaključka da nema šta da škodi. Pošto je moja kosa normalna, ali malo suva zbog peglanja, primetila sam da nakon ovoga omekša. Naravno, stavim samo malo, da se ne bi umastila, ali i to malo je sasvim dovoljno da joj priži negu.

Ja sam ovim losionom oduševljena, tako da ću sigurno nabaviti novi primerak kada potrošim ovaj, a preporučujem ga i vama, bez obzira na to da li imate suvu ili normalnu kožu. Pored toga, na njihovom sajtu možete pronaći još dosta stvari, a jedna od njih je i piling o kome je Teodora pisala, a koji ću i ja sigurno kupiti.

Jeste li se susreli sa ovim losionima do sada? Kako vam se čine?

You Might Also Like

6 коментара

  1. Zašto je tvoja mašnica lepša???!!!
    Želim da probam čokoladu, kokos, limun-bergamot, lavandu-ruzmarin, narandžu i mandarinu. Poznajući sebe, sigurno ću sve i da ih isprobam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha Anđelija hoće da proba SVE. :) Baš mi je drago da vam se obema sviđaju losioni!

      Delete
    2. Veruj mi da nemaš pojma koliko sam srećna što si mi ih otkrila, svako veče se radujem što ću da se mažem :)))

      Delete
    3. Zato što mene više vole, pa su se potrudili oko pakovanja.
      Dajem ti mesec dana da ih skupiš sve do jednog. :D

      Delete
  2. Joj i ja hoću da ih probam sve! Al ovo srce mi je preslatko! Valjda i drugi mirisi dolaze u istom obliku ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svi dolaze u istom. Ne brini, kupiće Anđelija sve, pa ćemo da joj uzmemo mi. :D

      Delete

Hvala što komentarišete :)